Du er en god mor, Bernt! Tvil aldri på det [emoji177] Stol på deg selv, og kjemp til du blir hørt! [emoji173]️Ja.... Så var det videre med problemer da..... S har ikke vært en storspiser siden fødsel.. Greit nok det. Hun har spist lite og ofte, men gått opp i vekt. Den siste mnd har jeg lagt merke til at hun spiser mindre og sjeldnere, trodde dette var pga refluksen, men etter medisiner og tid som har gått er hun blitt enda verre i matveien.. Hun spiser max 300 ML om dagen nå Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er så lei meg.. Tørre bleier, og en baby som spiser som en nyfødt!!!
Vi er nå lagt inn på Ullevål til observasjon. Hun har bollekinn og valker, fulgt kurven sin, men KUN fordi jeg den siste mnd har tilbydd mat 24/7 og merket at hun gradvis har spist mindre, men prøvd å innføre fast føde (som hun elsket) men nå nekter å spise.. Hun spiser så lite, og kan gå fint 8 timer uten mat, og da spiser hun kanskje 60 ML. Ellers er det 10-20 ML hver 3 time Får lyst til å bare gi opp.. Føler at hele livet mitt har ALT vært en kamp.. En så naturlig ting som å spise er et problem nå Legene ser at hun har fulgt kurven sin og ser godt ut, og blid er henne!! Men de siste dagene har jeg slutta med disse tilbudene døgnet rundt og nå har vekten gått fra 6980 (søndag) til 6965 (torsdag) , ellers har hun (takket være meg) lagt på seg normalt ++ den siste mnd. Jeg vet at hun kommer til å dale i vekt nå, jeg vet at ting vil bli veldig ille. Hun er jo allerede dehydrert mtp tørre bleier, brun urin som lukter og litt nedsunken fontanelle.. Men som legene sier "når jeg ser på henne nå så ser hun jo godt ut" ... Altså jeg kunne slått alle som sier dette!!! Hva faen tror dere!? At jeg kommer med datteren min som ikke spiser normalt og har våte bleier når vekten har rast, hun er maksimalt dehydrert og underærnært!? Nei!! Jeg er en mor som tar tak FØR dette skjer! Altså forebyggende! Jeg føler at legen ser etter alvorlig dehydrering og en tynn apatisk baby!! Hallo, jeg lar det jo ikke gå så langt før jeg roper om hjelp!??... Skulle ønske jeg visste hva som kan gjøres, men akkurat nå sitter jeg her og føler meg så sykt fortvilet, redd og alene.
Håper det går bra med dere nå.
Sender deg en god klem [emoji173]️