Hva hvis...

Åååå så spennende! Håper du får en fin fødsel. Savner skikkelig å være gravid, og jeg savner fødselen selv om den tok lang tid og ikke ble som jeg "ville"... Skulle ønske jeg kunne føde på nytt, er så syk spesiell følelse! Heldige deg :)

Får håpe hun holder seg inne litt til da:) Du får bare passe på å få nok hvile og kose deg med magen nå før siste innspurt <3 Ihiiihhh <3
 
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Utrolig hvordan ting kan snu[emoji7][/QUOTE]


Aner ikke hvorfor svarene men blir så rare, den quoter feil.... Men prøver å svare på denne..

Åååå så spennende! Håper du får en fin fødsel. Savner skikkelig å være gravid, og jeg savner fødselen selv om den tok lang tid og ikke ble som jeg "ville"... Skulle ønske jeg kunne føde på nytt, er så syk spesiell følelse! Heldige deg :)

Får håpe hun holder seg inne litt til da:) Du får bare passe på å få nok hvile og kose deg med magen nå før siste innspurt <3 Ihiiihhh <3
 
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Utrolig hvordan ting kan snu[emoji7]


Aner ikke hvorfor svarene men blir så rare, den quoter feil.... Men prøver å svare på denne..

Åååå så spennende! Håper du får en fin fødsel. Savner skikkelig å være gravid, og jeg savner fødselen selv om den tok lang tid og ikke ble som jeg "ville"... Skulle ønske jeg kunne føde på nytt, er så syk spesiell følelse! Heldige deg :)

Får håpe hun holder seg inne litt til da:) Du får bare passe på å få nok hvile og kose deg med magen nå før siste innspurt <3 Ihiiihhh <3[/QUOTE]Jeg satser på januarbarn[emoji7][emoji7] Hun kan godt vente til over nyttår nå selv om jeg er ganske sliten[emoji173][emoji173]

Gleder meg litt til fødsel og til å endelig få se og holde henne[emoji7][emoji7]
 
Tilbakeblikk fra i fjor på denne tiden.. Tenk at vi fikk det til<3 Og her ligger jeg i sofaen, akkurat lagt lille S, leker på gulvet , sliten og trøtt, men Gud så god følelse <3

Husker hvor langt nede jeg var. Sikker på at jeg aldri skulle bli mamma... Får helt vondt av å lese dette på nytt, og pøverhjertet mitt føler med alle andre som prøver og sliter.

PP 23

2-3 DPO

God jul <3

Uansett.. Jeg håper neste jul blir slitsom på en HELT annen måte enn denne. Jeg sitter i sofaen helt alene, og man kan høre en nål falle og jeg føler meg utslitt! Jeg håper neste jul er fylt med leker over alt, babylukt i hjemmet og at jeg er sliten av for lite søvn og mange for bæsjebleier. Jeg håper jeg sitter i sofaen med gulp på klærne mine og en slapp mage fra fødselen, men med den beste følelsen :Heartred

Får håpe at mannen er frisk, og at dette bare er noen dumme tilfeldigheter, at prøvene fra Hellas ikke er positive og at det blir en positiv test veldig veldig snart:Heartbigred God jul

Rart å lese dette på nytt nå :rolleyes:
Alt har klaffet for dere og julen ble akkurat slik du håpet; slitsom sikkert ja men full av babylykke ❤️
Fantastisk hvordan ting noen ganger bare ordner seg ❤️

Videre god jul til dere! :D
 
God jul Bernt ❤️ Husker godt hvor langt nede vi begge var sist jul, det er rart hvordan lykken snur (etter en evighet med ulykke).
 
Tilbakeblikk fra i fjor på denne tiden.. Tenk at vi fikk det til<3 Og her ligger jeg i sofaen, akkurat lagt lille S, leker på gulvet , sliten og trøtt, men Gud så god følelse <3

Husker hvor langt nede jeg var. Sikker på at jeg aldri skulle bli mamma... Får helt vondt av å lese dette på nytt, og pøverhjertet mitt føler med alle andre som prøver og sliter.

PP 23

2-3 DPO

God jul <3

Uansett.. Jeg håper neste jul blir slitsom på en HELT annen måte enn denne. Jeg sitter i sofaen helt alene, og man kan høre en nål falle og jeg føler meg utslitt! Jeg håper neste jul er fylt med leker over alt, babylukt i hjemmet og at jeg er sliten av for lite søvn og mange for bæsjebleier. Jeg håper jeg sitter i sofaen med gulp på klærne mine og en slapp mage fra fødselen, men med den beste følelsen :Heartred

Får håpe at mannen er frisk, og at dette bare er noen dumme tilfeldigheter, at prøvene fra Hellas ikke er positive og at det blir en positiv test veldig veldig snart:Heartbigred God jul

Nå var jeg gravid i fjor til jul, men kjenner meg godt igjen :Heartred
Håper du har kommet dit at du kan nyte tida med den lille, det tok lang tid for meg :( men nå koser vi oss veldig!
 
Rart å lese dette på nytt nå :rolleyes:
Alt har klaffet for dere og julen ble akkurat slik du håpet; slitsom sikkert ja men full av babylykke ❤️
Fantastisk hvordan ting noen ganger bare ordner seg ❤️

Videre god jul til dere! :D

Utrolig rart å lese. Vekker mye minner. Er så glad for at det endelig ordnet seg. Vi fikk en skikkelig humpete start, men nå går det bedre og jeg koser meg for første gang og er mer avslappet. Ammingen måtte jeg kutte ut i midten av desember, skikkelig vondt, trist og alt det der.... men viktigste er at hun har det bra. Vi fikk ihvertfall ammet i 3,5 mnd og fått et lite lager i fryseren slik at hun får litt hver dag:) Var veldig leit at både fødsel, barseltid og amming ikke gikk noe bra. Hadde håpet på å i hvert fall få én av dem, men viktigste er at hun har det bra og er frisk:)
 
Nå var jeg gravid i fjor til jul, men kjenner meg godt igjen :Heartred
Håper du har kommet dit at du kan nyte tida med den lille, det tok lang tid for meg :( men nå koser vi oss veldig!

Ja, nyter det nå, men det tok veldig lang tid. De første 3 mnd for meg er helt "blurry" og gikk så sakte, men samtidig så fort! Når klarte du å kose deg, og slappe av? Ser at du fødte prematur, må ha vært mye ekstra for dere i starten<3
 
Utrolig rart å lese. Vekker mye minner. Er så glad for at det endelig ordnet seg. Vi fikk en skikkelig humpete start, men nå går det bedre og jeg koser meg for første gang og er mer avslappet. Ammingen måtte jeg kutte ut i midten av desember, skikkelig vondt, trist og alt det der.... men viktigste er at hun har det bra. Vi fikk ihvertfall ammet i 3,5 mnd og fått et lite lager i fryseren slik at hun får litt hver dag:) Var veldig leit at både fødsel, barseltid og amming ikke gikk noe bra. Hadde håpet på å i hvert fall få én av dem, men viktigste er at hun har det bra og er frisk:)

Dere har virkelig hatt maks uflaks med det hele i starten, men må si hvor imponert jeg er over pågangsmotet og evnen til å drive på videre, det er det som gjør deg til en supermamma :D
Og nå som det hele har roet seg så er det jo bare å kose seg masse med den lille ❤️
 
Dere har virkelig hatt maks uflaks med det hele i starten, men må si hvor imponert jeg er over pågangsmotet og evnen til å drive på videre, det er det som gjør deg til en supermamma :D
Og nå som det hele har roet seg så er det jo bare å kose seg masse med den lille ❤️

Du er nå god<3 Takk for det. Og du selv vil bli en suuuperavocadomamma<3<3<3
 
Du er nå god<3 Takk for det. Og du selv vil bli en suuuperavocadomamma<3<3<3

Hehe, det gjenstår å se :p
Egentlig har jeg aldri hatt særlig barnetekke. Ingen erfaring med stell og bleieskift heller.
Noen ganger får jeg helt hetta av å tenke på at hun kommer snart, men må jo bare tro at det er litt anderledes med egne barn ;)
 
Tilbakeblikk fra i fjor på denne tiden.. Tenk at vi fikk det til<3 Og her ligger jeg i sofaen, akkurat lagt lille S, leker på gulvet , sliten og trøtt, men Gud så god følelse <3

Husker hvor langt nede jeg var. Sikker på at jeg aldri skulle bli mamma... Får helt vondt av å lese dette på nytt, og pøverhjertet mitt føler med alle andre som prøver og sliter.

PP 23

2-3 DPO

God jul <3

Uansett.. Jeg håper neste jul blir slitsom på en HELT annen måte enn denne. Jeg sitter i sofaen helt alene, og man kan høre en nål falle og jeg føler meg utslitt! Jeg håper neste jul er fylt med leker over alt, babylukt i hjemmet og at jeg er sliten av for lite søvn og mange for bæsjebleier. Jeg håper jeg sitter i sofaen med gulp på klærne mine og en slapp mage fra fødselen, men med den beste følelsen :Heartred

Får håpe at mannen er frisk, og at dette bare er noen dumme tilfeldigheter, at prøvene fra Hellas ikke er positive og at det blir en positiv test veldig veldig snart:Heartbigred God jul
[/QUOTE]

[emoji294]️ Tenk at det som var en fjern og uoppnåelig drøm nå er virkelighet[emoji873]
 
Ja, nyter det nå, men det tok veldig lang tid. De første 3 mnd for meg er helt "blurry" og gikk så sakte, men samtidig så fort! Når klarte du å kose deg, og slappe av? Ser at du fødte prematur, må ha vært mye ekstra for dere i starten<3

Her er vel første 5-6månedene veldig blurry, var først nå i høst at jeg virkelig klarte å kose meg, ikke stresse med amming, flasking og annen mat for å følge vektkurvene. Jeg skjønte vel nesten ikke at jeg hadde født en gang før jeg kom hjem med en baby :Heartred og flertallet av jordmødre og pleiere var ikke akkurat hyggelige på barsel når man tilhørte nfi så var mye jeg ikke fikk spurt om eller hjelp til.
 
Tilbakeblikk fra i fjor på denne tiden.. Tenk at vi fikk det til<3 Og her ligger jeg i sofaen, akkurat lagt lille S, leker på gulvet , sliten og trøtt, men Gud så god følelse <3

Husker hvor langt nede jeg var. Sikker på at jeg aldri skulle bli mamma... Får helt vondt av å lese dette på nytt, og pøverhjertet mitt føler med alle andre som prøver og sliter.

PP 23

2-3 DPO

God jul <3

Uansett.. Jeg håper neste jul blir slitsom på en HELT annen måte enn denne. Jeg sitter i sofaen helt alene, og man kan høre en nål falle og jeg føler meg utslitt! Jeg håper neste jul er fylt med leker over alt, babylukt i hjemmet og at jeg er sliten av for lite søvn og mange for bæsjebleier. Jeg håper jeg sitter i sofaen med gulp på klærne mine og en slapp mage fra fødselen, men med den beste følelsen [emoji813]red

Får håpe at mannen er frisk, og at dette bare er noen dumme tilfeldigheter, at prøvene fra Hellas ikke er positive og at det blir en positiv test veldig veldig snart[emoji813]bigred God jul
[/QUOTE]
[emoji171][emoji171][emoji171]
 
Godt nyttår fine deg [emoji173] håper ting er litt bedre nå mht amming osv [emoji8]
 
Godt nyttår vennen :D
 
Godt nyttår fine deg [emoji173] håper ting er litt bedre nå mht amming osv [emoji8]

Godt nyttår! <3 Du, ammingen klarte jeg ikke og alt stoppet opp i midten av desember. SKIKKELIG trist og leit. Men ingenting å gjøre. Jeg prøvde alt. Skulle ikke være enkelt for meg gitt, alt har vært en kamp:p Å bli gravid, svangerskapsforgiftning og igangsatt fødsel, kjip barseltid, lille som hadde mye plager og amming i dass med tre brystbetennelser og til slutt mistet melk! :oops:

M E N jeg har verdens nydligste jente (selvfølgelig:rolleyes::Heartred) , som har det bra nå og er frisk og rask <3
 
Back
Topp