Hva hvis...

Det går bedre! Tungebåndet er klipt, og det var vondt i mamsen sitt hjertet, gråt med lillejenta mi. Tøyeøvelsene skal jeg ikke gå innpå hva jeg tenker om, men jeg må bare gjennomføre det 4 ganger daglig og bite tenna sammen å gjøre det :( Får så vondt av henne :( Når det er sagt, så er det blitt mye bedre etter klippet. Hun spiser mer, mindre luft, gråter mindre og jeg har en stabil melkeproduksjon (fikk tilbake mleken kort tid etter at hun ble klipt), hun sover lenger har fler bæsjebleier -så vi har det bedre <3
Bra det går i riktig retning. Hvor lenge må dere drive og gjøre øvelser og slikt da?
 
Høres ut som dere har fått en tøff start, men så utrolig heldig hun er som har en så oppegående mamma! Fantastisk at tungebåndet har blitt klippet allerede, og at dere begynner å få det bedre.
På jenta vår ble det klippet da hun var 8 mnd, og jeg skulle virkelig ønske at vi hadde oppdaget det og gjort det før, fordi da hadde hun virkelig begynt å bli sterk og kunne gjøre motstand under tøyingen. Det er tøft når man står i det, men plutselig er man ferdig og glemmer hvordan det egentlig var. Hold ut [emoji173]
 
❤️❤️
 
[emoji813]bigred

hvordan er det med dere, Poppi:love2?
Tusen takk som spør! Ting går bra her :) lillegull har litt vondt i magen så jeg jobber litt på, men ikke som deg kan jeg tenke meg! Sliter fortsatt litt med ammingen. Er helt forelsket i vårt nye familiemedlem, og føler oss så heldig. Nå håper jeg ting bedrer seg mer og mer for dere fremover [emoji173][emoji173]
 
Tusen takk som spør! Ting går bra her :) lillegull har litt vondt i magen så jeg jobber litt på, men ikke som deg kan jeg tenke meg! Sliter fortsatt litt med ammingen. Er helt forelsket i vårt nye familiemedlem, og føler oss så heldig. Nå håper jeg ting bedrer seg mer og mer for dere fremover [emoji173][emoji173]

Så godt å høre at dere har det bra! <3<3

off, magevondt er ikke lett!! Føler med deg. Stå på, amming er ikke like lett for alle, men når det går i orden så er det verdt strevet! Det blir bedre for de fleste etter 6 uker! Hvor gammel er din nå?
 
8 uker

Helgen vår har ikke vært bra. Tungebåndet er lukket seg på nytt, og jeg mistet melken igjen.. Jeg gir snart opp. Hun har like dårlig tak som før klippet, og vi er tilbake til start. Skal på klinikken i morgen for en hastekontroll, og må evt vente 4-6 uker før nytt klipp dersom de ikke klarer åpne saåret med fingrene..Aner ikke hva jeg skal gjøre. Får så vondt av lille hjertet mitt. At hun må igjennom all den tøyingen på nytt, og ammingen som ikke fungerer lenger.... er så forrvirret og trist
 
8 uker

Helgen vår har ikke vært bra. Tungebåndet er lukket seg på nytt, og jeg mistet melken igjen.. Jeg gir snart opp. Hun har like dårlig tak som før klippet, og vi er tilbake til start. Skal på klinikken i morgen for en hastekontroll, og må evt vente 4-6 uker før nytt klipp dersom de ikke klarer åpne saåret med fingrene..Aner ikke hva jeg skal gjøre. Får så vondt av lille hjertet mitt. At hun må igjennom all den tøyingen på nytt, og ammingen som ikke fungerer lenger.... er så forrvirret og trist
Stor klem kjære du[emoji173][emoji173][emoji173] Vondt til mammahjertet når det blir så slitsomt[emoji22] Håper de greier å åpne såret på kontroll sånn at dere slipper en ny klipp[emoji173]
 
8 uker
Helgen vår har ikke vært bra. Tungebåndet er lukket seg på nytt, og jeg mistet melken igjen.. Jeg gir snart opp. Hun har like dårlig tak som før klippet, og vi er tilbake til start. Skal på klinikken i morgen for en hastekontroll, og må evt vente 4-6 uker før nytt klipp dersom de ikke klarer åpne saåret med fingrene..Aner ikke hva jeg skal gjøre. Får så vondt av lille hjertet mitt. At hun må igjennom all den tøyingen på nytt, og ammingen som ikke fungerer lenger.... er så forrvirret og trist

Å kjære vene så mye motgang og uflaks dere skulle få :(
Føler med deg vennen og håper dere får hjelp i morgen ❤️ Klem
 
8 uker

Helgen vår har ikke vært bra. Tungebåndet er lukket seg på nytt, og jeg mistet melken igjen.. Jeg gir snart opp. Hun har like dårlig tak som før klippet, og vi er tilbake til start. Skal på klinikken i morgen for en hastekontroll, og må evt vente 4-6 uker før nytt klipp dersom de ikke klarer åpne saåret med fingrene..Aner ikke hva jeg skal gjøre. Får så vondt av lille hjertet mitt. At hun må igjennom all den tøyingen på nytt, og ammingen som ikke fungerer lenger.... er så forrvirret og trist
Kjære vene.. Tenker på deg [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Håper inderlig det går bra for dere, men husk at selv Gro Nylander ikke mener at man skal amme for enhver pris. Du gjør uansett en fantastisk jobb som mamma.
 
Stor klem kjære du[emoji173][emoji173][emoji173] Vondt til mammahjertet når det blir så slitsomt[emoji22] Håper de greier å åpne såret på kontroll sånn at dere slipper en ny klipp[emoji173]

Å kjære vene så mye motgang og uflaks dere skulle få :(
Føler med deg vennen og håper dere får hjelp i morgen ❤️ Klem

Kjære vene.. Tenker på deg [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]

Håper inderlig det går bra for dere, men husk at selv Gro Nylander ikke mener at man skal amme for enhver pris. Du gjør uansett en fantastisk jobb som mamma.

Tusen takk jenter<3 Det varmer <3
 
❤️❤️
 
Huff, så trist at tungebåndet er lukket igjen :( Stakkar lille og mammahjertet, høres helt forferdelig ut. Masse lykke til i dag. Krysser fingrene for at det lar seg åpne uten nytt klipp.
 
Tilbakeblikk fra i fjor på denne tiden.. Tenk at vi fikk det til<3 Og her ligger jeg i sofaen, akkurat lagt lille S, leker på gulvet , sliten og trøtt, men Gud så god følelse <3

Husker hvor langt nede jeg var. Sikker på at jeg aldri skulle bli mamma... Får helt vondt av å lese dette på nytt, og pøverhjertet mitt føler med alle andre som prøver og sliter.

PP 23

2-3 DPO

God jul <3

Uansett.. Jeg håper neste jul blir slitsom på en HELT annen måte enn denne. Jeg sitter i sofaen helt alene, og man kan høre en nål falle og jeg føler meg utslitt! Jeg håper neste jul er fylt med leker over alt, babylukt i hjemmet og at jeg er sliten av for lite søvn og mange for bæsjebleier. Jeg håper jeg sitter i sofaen med gulp på klærne mine og en slapp mage fra fødselen, men med den beste følelsen :Heartred

Får håpe at mannen er frisk, og at dette bare er noen dumme tilfeldigheter, at prøvene fra Hellas ikke er positive og at det blir en positiv test veldig veldig snart:Heartbigred God jul[/QUOTE]
 
Tilbakeblikk fra i fjor på denne tiden.. Tenk at vi fikk det til<3 Og her ligger jeg i sofaen, akkurat lagt lille S, leker på gulvet , sliten og trøtt, men Gud så god følelse <3

PP 23

2-3 DPO

God jul <3

Uansett.. Jeg håper neste jul blir slitsom på en HELT annen måte enn denne. Jeg sitter i sofaen helt alene, og man kan høre en nål falle og jeg føler meg utslitt! Jeg håper neste jul er fylt med leker over alt, babylukt i hjemmet og at jeg er sliten av for lite søvn og mange for bæsjebleier. Jeg håper jeg sitter i sofaen med gulp på klærne mine og en slapp mage fra fødselen, men med den beste følelsen [emoji813]red

Får håpe at mannen er frisk, og at dette bare er noen dumme tilfeldigheter, at prøvene fra Hellas ikke er positive og at det blir en positiv test veldig veldig snart[emoji813]bigred God jul
[/QUOTE][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Utrolig hvordan ting kan snu[emoji7]
 
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Utrolig hvordan ting kan snu[emoji7]

Ikke sant!? :love7 Helt utrolig! Er alt bra?[emoji813]red[/QUOTE]Sånn sett bort fra maserier og masse kynnere skal jeg ikke klage[emoji23][emoji23][emoji7] 37+0 idag og kroppen jobber hardt[emoji173] Håper hun kommer om en uke eller to nå[emoji4] Vi har hatt ei rolig jul med fokus på total avslapping, og det har vært godt[emoji7]
 
Back
Topp