Hva hvis...

ALTSÅ!!!!!!


Nå når jeg hadde fødselsnr ditt kunne jeg finne deg :)
Og vi har mottatt søknaden!
Dere har fått brev i posten, så sjekk den.
Det er satt opp time hos oss 12/1 kl 09:00, med oppmøte kl 8:30.
Så bra, da var alt i orden!

JIPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

Jippi!!! :) måtte tiden frem til 12/1 gå superraskt :D Helst at dere før en ventespire da ;)

Heia heia!! ❤
 
Jippi!!! :) måtte tiden frem til 12/1 gå superraskt :D Helst at dere før en ventespire da ;)

Heia heia!! ❤
Har du forresten vurdert å sette deg på ringelista? Plutselig får de avbestillinger og du kan komme inn før ;)


Tusen takk, Poppi!! Takker ja til ventespire! :D Det hadde vært noe det...

Nei, det har jeg ikke -visste ikke at det gikk an. Tusen takk for info <3 Skal absolutt sende dem mail og gi beskjed om det <3

Hvordan går det med deg? Hvordan er regimet fremover?:)
 
Tusen takk, Poppi!! Takker ja til ventespire! :D Det hadde vært noe det...

Nei, det har jeg ikke -visste ikke at det gikk an. Tusen takk for info <3 Skal absolutt sende dem mail og gi beskjed om det <3

Hvordan går det med deg? Hvordan er regimet fremover?:)

Send de en mail ja! Går bra med meg :) jeg er på sprøytedag 6 nå, første kontroll førstkommende fredag. Må si jeg er spent på hvor mange dager jeg skal gå på sprøyter og om eggene blir befruktet denne gangen :) håper og krysser :)
 
Jipppuiii :D
 
Send de en mail ja! Går bra med meg :) jeg er på sprøytedag 6 nå, første kontroll førstkommende fredag. Må si jeg er spent på hvor mange dager jeg skal gå på sprøyter og om eggene blir befruktet denne gangen :) håper og krysser :)

Så spennende! Håper ikke du må vente mye lenger enn fredag! Fordi eggene kan være bra nok til å få uttak etter kontroll, eller?
Jeg er håååper så mye på at dere vil få positive svar denne gangen! <3:Heartbigred
 
Så spennende! Håper ikke du må vente mye lenger enn fredag! Fordi eggene kan være bra nok til å få uttak etter kontroll, eller?
Jeg er håååper så mye på at dere vil få positive svar denne gangen! <3:Heartbigred

Ja, begynner å bli spennende nå :) de bør nok vokse seg litt store og sterke før de tas ut ;) må nok vente til neste uke tenker jeg :)
 
Ja, begynner å bli spennende nå :) de bør nok vokse seg litt store og sterke før de tas ut ;) må nok vente til neste uke tenker jeg :)

Dette blir så bra! Som du skjønner , så er jeg ikke helt forstått med hvordan IVF fungerer, men neste uke er ikke lenge til!!
 
Dette blir så bra! Som du skjønner , så er jeg ikke helt forstått med hvordan IVF fungerer, men neste uke er ikke lenge til!!

Bare spør meg om det er noe du lurer på! Men greit å være klar over at løpet er ulikt for hver enkelt, fordi kroppene våre reagerer ulikt på medisinene. Det går heldigvis fort frem til uttak :) tiden etter er det værre med :p :p
 
Hadde det helt likt som deg :Heartred Klarte virkelig ikke se for meg at jeg skulle få oppleve to rosa streker, magen vokse og det å bli mamma. Jeg tror det rabla litt for meg mens vi var prøvere. Sorgen føltes så enormt stor fordi jeg ikke hadde noe håp. Den mnd jeg opplevde kjemisk toppa det seg helt. Bare 3 uker før positiv test hadde vi fått beskjed om at mannens svømmere ikke gjorde jobben ordentlig og 4 dager før positiv test hadde jeg fått beskjed av gyn på ul at slimhinnene mine var håpløse. Å få positiv test etter de slaga der i trynet kan ikke beskrives og hvertfall ikke sorgen da tanta slo inn døra med et brak på ikm. Jeg tror jeg gråt hver kveld i en uke. Hadde aldri trodd vi skulle ende opp som en "mot alle odds" solskinnshistorie. Så hvis du klarer å finne håpet, så tvihold på det :Heartred Det er fortsatt så masse hjelp dere kan få og prøv å huske på at det er svææææært få som ender opp som ufrivillig barnløse permanent. De fleste får det til før eller senere selv om veien dit kan være lang og smertefull. Og husk å ta vare på dere og forholdet oppi det hele. Barnefokuset kan bli så intenst at man glemmer hverandre, det å kose seg bare dere to og pleie kjærligheten. :Heartred

Måtte lese ordene dine én gang til... <3 </3
 
Leste igjennom dagboken din og fikk lyst å sende deg en god klem :Heartred Ufrivillig barnløs er ikke for pyser altså!
 
God morgen :)
Tenk, nå er du snart ferdig på AB-kur og klar for å bli kjempe-gravid :)
Håper du bare kan avlyse Porsgrunn-timen i januar ;)
 
Back
Topp