Det blir baby siste halvdel av 2017 vettu!! [emoji1] [emoji8]
Jaaa <3<3<3 Hvordan går det med deg, Fru.C?=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir baby siste halvdel av 2017 vettu!! [emoji1] [emoji8]
Jeg satser på å joine deg med baby siste halvdel av 2017 [emoji18]Jaaa <3<3<3 Hvordan går det med deg, Fru.C?=)
PP 23
CD 14
Var hos gyno i dag, for å sjekke follikler. Jeg har pause fra hormoner denne måneden, og det viste seg tydelig på UL i dag også CD 14 -og ikke et eneste egg var begynt å dominere. Bare masse cyster.... Forrige måned så tok jeg Letrozol og fikk målt follikel på 19 mm på CD 16 ! Så.....Utrolig stor forskjell fra tidligere. Jeg er ikke lei meg, eller deppet. Det tar tid... Jeg vet at syklusene mine er dumme Og det har allerede tatt MYE tid.. Jeg må ha i bakhodet at vi har prøvd i 2 år som syke, og må nullstille meg selv (som en så pent så det) . Så da.. Når først eggløsningen kommer, selvom det er på CD 25, så er det en sjanse for å få en baby, siden vi ikke er syke lenger (håper jeg).. Jeg spurte gyno om en sen eggløsning er dårligere enn en som kommer til "riktig tid". Det hadde ingenting å si på kvaliteten på egget når den slippes sent i syklus. Takk og lov
Smører meg med en haug av T (som jeg er veldig god på nå) , og tar juleferie med god samvittighet, da eksamnene mine gikk veldig bra! Hadde ikke forventet det, siden baby-prosjekt har tatt MYE tid/tanker, som burde vært lagt ned i studier. Men, det gikk fint, heldigvis. Ellers ville julen blitt fryktelig tung....
Jeg satser på å joine deg med baby siste halvdel av 2017 [emoji18]
Vært hos gyn (offentlig), og hvis vi ikke har blitt gravide innen februar blir vi henvist videre til IVF...
Krysser fingrene for at dere får full klaff nå når kurene er gjennomført! [emoji4]
Hei veldig veldig gode og flinke DEG! Nå har jeg lest de senere sidene i dagboka og det jeg leser gjør jo at jeg sitter her med tårer i øyekroken og tenker at nå snart så skal det gå bra for dere! Du har skrevet så mange hyggelige kommentarer til meg og fortjener virkelig mye hjertevarme tilbake. Du ser det - 2016 var ikke året. Ikke på noen måter! Ikke for meg iallefall fall, og heller ikke for veldig mange andre. Og Trump som president?? Men nå begynner dette tulleåret å smuldre seg opp, og et nytt friskt år står for tur! Jeg er overbevist om at snart følger du etter i terminforum. Aller helst skulle jeg ønske august, men det rekker du vel akkurat ikke uansett denne syklusen siden den ser ut til å bli litt lang. Men jeg følger med deg og jeg heier MASSE! Jeg klarte jo endelig å bli gravid igjen, og jeg har enda mer babystøv til overs Sender i vei, og ønsker deg ei god helg!
Gratulerer med vel overstått eksamen!! Håper og krysser alt for julespire på nå altså <3 <3 Husk at det ordner seg for snille piker
Du skal så absolutt bli gravid i 2017, om ikke nå i desember ! - du er jo i DPO nå
Vi er en femkløver nå Ihhhhhhh... Jeg kommer til å bli sååååå glad når én av oss blir gravide <3 Lykke <3 Et ekstra hjerte for oss jentene [emoji813]red
Jeg synes planen deres fremmover høres veldig bra ut! Men jeg håper sevfølgelig dere slipper å gå videre med henvisning. God klem[emoji813]red og god helg[emoji813]red
Satser på at alle 5 tar strake veien inn på terminforum nå! [emoji1]
Vi satser også selvfølgelig på å slippe henvisning til ivf.. men.. må man så må man [emoji12]
Vi møtes alle i termingruppa august/september snart vi vet du
Poppiiiiiii
Tusen takk! Er deilig å lykkes med noe som man prøver å få til! Selvom jeg lett ville sagt ja takk til å stryke fremmover og heller få en fin test som lyser gravid
Jeg er så spent, nervøs, utålmodig, redd (-ja alt! ) på dine vegne nå Men jeg har en veldig god følelse! Håper du kan følge etter LilleLykke og komme deg vekk fra dette "vi som prøver" forumet Jeg hadde juuuuublet av glede!
Svinger bare en tur innom dagboka di for å si God Jul og at jeg tenker på deg Husk å skjemme deg bort nå i høytiden, så kommer 2017 før du vet ordet av det
Hallois snuppa
Hvordan går det med deg om dagen?
Har den famøse eggløsningen dukket opp kanskje?
Førjulsklem fra den sunne grønnsaken
Titter innom for å heie på deg [emoji173]
Heiiiii :-D Det rusler og går! Har kontroll på fredag for å se på eggene -får håpe dt er noe på gang nå altså! Ikke noe El enda, som jeg har fått med meg i hvertfall Tror ikke det har vært, m.t.p at slimhinnen min var HELT flat og null egg dominerte... Bare å krysse fingrene for fredag!
Hvordan ligger du an i løypa nå?
Du er eeeeegentlig en frukt! Hahah, men vi bruker deg som en grønnsak Du er jo noe av det sunneste vi kan spise Nom nom, søt er du også Du er gull. Takk for at du titter innom meg.
Stor klem
Å gode deg!! [emoji173] Jeg er helt forfjamset og har ikke helt trua. Men håper og krysser alt som krysses kan! Veldig tidlig fortsatt, bare 12 dpo, men ganske god stigning på testen i kveld.Poppi! Tuuuuuusen takk! Hvordan går det?! Jeg er så GLAD for at én av oss i 5-kløveren har fått positiv test! Gir meg håp <3<3<3
[emoji813]bigred[emoji813]bigred[emoji813]bigredGod klem