Hva hvis...

Jaaa <3<3<3 Hvordan går det med deg, Fru.C?=)
Jeg satser på å joine deg med baby siste halvdel av 2017 [emoji18]
Vært hos gyn (offentlig), og hvis vi ikke har blitt gravide innen februar blir vi henvist videre til IVF...

Krysser fingrene for at dere får full klaff nå når kurene er gjennomført! [emoji4]

PP 23

CD 14

Var hos gyno i dag, for å sjekke follikler. Jeg har pause fra hormoner denne måneden, og det viste seg tydelig på UL i dag også :p CD 14 -og ikke et eneste egg var begynt å dominere. Bare masse cyster.... Forrige måned så tok jeg Letrozol og fikk målt follikel på 19 mm på CD 16 ! Så.....Utrolig stor forskjell fra tidligere. Jeg er ikke lei meg, eller deppet. Det tar tid... Jeg vet at syklusene mine er dumme :( Og det har allerede tatt MYE tid.. Jeg må ha i bakhodet at vi har prøvd i 2 år som syke, og må nullstille meg selv (som en så pent så det) . Så da.. Når først eggløsningen kommer, selvom det er på CD 25, så er det en sjanse for å få en baby, siden vi ikke er syke lenger (håper jeg).. Jeg spurte gyno om en sen eggløsning er dårligere enn en som kommer til "riktig tid". Det hadde ingenting å si på kvaliteten på egget når den slippes sent i syklus. Takk og lov :)

Smører meg med en haug av T (som jeg er veldig god på nå) , og tar juleferie med god samvittighet, da eksamnene mine gikk veldig bra! :) Hadde ikke forventet det, siden baby-prosjekt har tatt MYE tid/tanker, som burde vært lagt ned i studier. Men, det gikk fint, heldigvis. Ellers ville julen blitt fryktelig tung....

:Heartbigred

Hei veldig veldig gode og flinke DEG! Nå har jeg lest de senere sidene i dagboka og det jeg leser gjør jo at jeg sitter her med tårer i øyekroken og tenker at nå snart så skal det gå bra for dere! :) Du har skrevet så mange hyggelige kommentarer til meg og fortjener virkelig mye hjertevarme tilbake. Du ser det - 2016 var ikke året. Ikke på noen måter! Ikke for meg iallefall fall, og heller ikke for veldig mange andre. Og Trump som president?? Men nå begynner dette tulleåret å smuldre seg opp, og et nytt friskt år står for tur! Jeg er overbevist om at snart følger du etter i terminforum. Aller helst skulle jeg ønske august, men det rekker du vel akkurat ikke uansett denne syklusen siden den ser ut til å bli litt lang. Men jeg følger med deg og jeg heier MASSE! Jeg klarte jo endelig å bli gravid igjen, og jeg har enda mer babystøv til overs :) Sender i vei, og ønsker deg ei god helg!

Gratulerer med vel overstått eksamen!! Håper og krysser alt for julespire på nå altså <3 <3 Husk at det ordner seg for snille piker :)

Jeg satser på å joine deg med baby siste halvdel av 2017 [emoji18]
Vært hos gyn (offentlig), og hvis vi ikke har blitt gravide innen februar blir vi henvist videre til IVF...

Krysser fingrene for at dere får full klaff nå når kurene er gjennomført! [emoji4]

Du skal så absolutt bli gravid i 2017, om ikke nå i desember :)! - du er jo i DPO nå:hello2

Vi er en femkløver nå :D Ihhhhhhh... Jeg kommer til å bli sååååå glad når én av oss blir gravide <3 Lykke <3 Et ekstra hjerte for oss jentene :Heartred

Jeg synes planen deres fremmover høres veldig bra ut! Men jeg håper sevfølgelig dere slipper å gå videre med henvisning. God klem:Heartred og god helg:Heartred

Hei veldig veldig gode og flinke DEG! Nå har jeg lest de senere sidene i dagboka og det jeg leser gjør jo at jeg sitter her med tårer i øyekroken og tenker at nå snart så skal det gå bra for dere! :) Du har skrevet så mange hyggelige kommentarer til meg og fortjener virkelig mye hjertevarme tilbake. Du ser det - 2016 var ikke året. Ikke på noen måter! Ikke for meg iallefall fall, og heller ikke for veldig mange andre. Og Trump som president?? Men nå begynner dette tulleåret å smuldre seg opp, og et nytt friskt år står for tur! Jeg er overbevist om at snart følger du etter i terminforum. Aller helst skulle jeg ønske august, men det rekker du vel akkurat ikke uansett denne syklusen siden den ser ut til å bli litt lang. Men jeg følger med deg og jeg heier MASSE! Jeg klarte jo endelig å bli gravid igjen, og jeg har enda mer babystøv til overs :) Sender i vei, og ønsker deg ei god helg!

LilleLykke:Heartred Jeg begynte gråte når jeg leste dette. Takk for fine ord:Heartred Det betyr så mye! Jeg er så glad for at jeg har dere her inne. Jeg synes det blir bedre når jeg får så gode, fine, støttende , forståelsesfulle og trøstende meldlinger :Heartbigred Jeg får en boost :joyful:

Nei, året 2016 har ikke vært et bra år!

Jeg synes du er en utrolig god jente, som virker som en fantastisk mamma, kone og venninne -jeg skulle ønske jeg hadde flere som deg i livet mitt. (det gjelder flere av jentene her inne) For en fantastisk gjeng!

Jeg er sååå glad på dine vegne, og denne spiren er så heldig som får deg som mor. Tenk å være så ønsket! Jeg håper jeg én dag får føle det samme som du føler nå, selvom det virker heeeelt fjernt! Og ja takk -kast en haug av støv mot Oslo er du snill:cheers:love7 Denne eggløsningen har tatt seg juleferie, får se fredag 16.12 hvordan egget ser ut da... Hvis det fortsatt ikke er noe, da begynner jeg å lure hvor sterk den kuren var :p Fordi da er det første gang en EL er såååå sen i løpet av disse 2 årene:hilarious:... Men det hadde vært litt av en "perfekt" avsluttning på det råtne året 2016 :D

God heg til deg og mini:Heartbigred

Gratulerer med vel overstått eksamen!! Håper og krysser alt for julespire på nå altså <3 <3 Husk at det ordner seg for snille piker :)

Poppiiiiiii:Heartbigred

Tusen takk! Er deilig å lykkes med noe som man prøver å få til! Selvom jeg lett ville sagt ja takk til å stryke fremmover og heller få en fin test som lyser gravid :)

Jeg er så spent, nervøs, utålmodig, redd (-ja alt! ) på dine vegne nå:Heartred :smiley-angelic001 Men jeg har en veldig god følelse! Håper du kan følge etter LilleLykke og komme deg vekk fra dette "vi som prøver" forumet :D Jeg hadde juuuuublet av glede:joyful:!

Du skal så absolutt bli gravid i 2017, om ikke nå i desember :)! - du er jo i DPO nå:hello2

Vi er en femkløver nå :D Ihhhhhhh... Jeg kommer til å bli sååååå glad når én av oss blir gravide <3 Lykke <3 Et ekstra hjerte for oss jentene [emoji813]red

Jeg synes planen deres fremmover høres veldig bra ut! Men jeg håper sevfølgelig dere slipper å gå videre med henvisning. God klem[emoji813]red og god helg[emoji813]red

Satser på at alle 5 tar strake veien inn på terminforum nå! [emoji1]

Vi satser også selvfølgelig på å slippe henvisning til ivf.. men.. må man så må man [emoji12]

Vi møtes alle i termingruppa august/september snart vi vet du :)

Poppiiiiiii:Heartbigred

Tusen takk! Er deilig å lykkes med noe som man prøver å få til! Selvom jeg lett ville sagt ja takk til å stryke fremmover og heller få en fin test som lyser gravid :)

Jeg er så spent, nervøs, utålmodig, redd (-ja alt! ) på dine vegne nå:Heartred :smiley-angelic001 Men jeg har en veldig god følelse! Håper du kan følge etter LilleLykke og komme deg vekk fra dette "vi som prøver" forumet :D Jeg hadde juuuuublet av glede:joyful:!

Jeg er spent og nervøs selv, håper så inderlig. Hvis ikke så blir det nytt ferskforsøk og det blir litt mye å starte på nytt atter en gang. Men om det ikke går så er jeg sikker på å klare det til slutt :D blir vanskelig å holde seg fra å teste fremover altså :p

Svinger bare en tur innom dagboka di for å si God Jul og at jeg tenker på deg :Heartbigred Husk å skjemme deg bort nå i høytiden, så kommer 2017 før du vet ordet av det :Heartbigred

Hallois snuppa ;)

Hvordan går det med deg om dagen?
Har den famøse eggløsningen dukket opp kanskje?

Førjulsklem fra den sunne grønnsaken :p

Svinger bare en tur innom dagboka di for å si God Jul og at jeg tenker på deg :Heartbigred Husk å skjemme deg bort nå i høytiden, så kommer 2017 før du vet ordet av det :Heartbigred

Så utrolig snilt! Jeg blir så rørt av at du tar deg tid, og husker på meg :Heartbigred Tusen takk det samme, riktig god jul til dere også <3 Får håpe at jeg er gravid neste jul <3 Jeg er så redd og spent på månedene som kommer :( Wæh... :smiley-angelic001

Du er go <3 Stor klem

Hallois snuppa ;)

Hvordan går det med deg om dagen?
Har den famøse eggløsningen dukket opp kanskje?

Førjulsklem fra den sunne grønnsaken :p

Heiiiii :-D Det rusler og går! Har kontroll på fredag for å se på eggene -får håpe dt er noe på gang nå altså! Ikke noe El enda, som jeg har fått med meg i hvertfall :P Tror ikke det har vært, m.t.p at slimhinnen min var HELT flat:P og null egg dominerte... Bare å krysse fingrene for fredag!

Hvordan ligger du an i løypa nå? :)

Du er eeeeegentlig en frukt! Hahah, men vi bruker deg som en grønnsak :D Du er jo noe av det sunneste vi kan spise :D Nom nom, søt er du også :love7:Heartbigred Du er gull. Takk for at du titter innom meg.

Stor klem :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Heiiiii :-D Det rusler og går! Har kontroll på fredag for å se på eggene -får håpe dt er noe på gang nå altså! Ikke noe El enda, som jeg har fått med meg i hvertfall :p Tror ikke det har vært, m.t.p at slimhinnen min var HELT flat:p og null egg dominerte... Bare å krysse fingrene for fredag!

Hvordan ligger du an i løypa nå? :)

Du er eeeeegentlig en frukt! Hahah, men vi bruker deg som en grønnsak :D Du er jo noe av det sunneste vi kan spise :D Nom nom, søt er du også :love7:Heartbigred Du er gull. Takk for at du titter innom meg.

Stor klem :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Fredag er jo ikke langt unna :D
Får håpe det er mer action nå enn det var sist! Hvor lange pleier egentlig dine naturlige sykluser å være?
Krysser fingrene for deg! :love2

Haha! Frukt? DET visste jeg ikke :D
Med meg går det fint. Jeg får nok EL om en uke senest. Kanskje vi blir synkrone om dine folikler også har skutt fart? Hadde vært hyggelig å være IKM-buddies over nyttår :D

Klem i fleng! :Heartred:Heartblue:Heartred

Poppi! Tuuuuuusen takk! Hvordan går det?! Jeg er så GLAD for at én av oss i 5-kløveren har fått positiv test! Gir meg håp <3<3<3 :wav

[emoji813]bigred[emoji813]bigred[emoji813]bigredGod klem
Å gode deg!! [emoji173] Jeg er helt forfjamset og har ikke helt trua. Men håper og krysser alt som krysses kan! Veldig tidlig fortsatt, bare 12 dpo, men ganske god stigning på testen i kveld.

Å som jeg heier på deg nå!! :D

Back
Topp