Hva hvis...

Tirsdag mente jeg, og da var jeg CD10, så langt i fra så sen som deg...
Jeg skal ikke ha flere kontroller, men de kikker kjapt på det før de evt inseminerer til uka ;)

I følge legen kunne flere egg løsne om de fortsatte å vokse, men som regel tar jo et egg over styringa :) Tar gjerne dobbel sjanse altså :p

Ovitrelle er bra da! Da er det liksom så bankers :)
Håper det blir full vekst over helgen :)

Dette blir spennende til uken altså :D vi er sånn ca likt -du noen dager før meg :-D (dersom eggene mine fortsetter å vokse da, selvfølgelig :) )

Ja, jeg føler også at ovitrelle er bankers :D Håper på dobbel sjanse hos oss begge :) Vi må jo følge etter Poppi nå!

Jeg forstår deg så godt at du ikke kan se for deg en liten i magen! [emoji14] Hadde jeg blitt gravid, og til og med hatt stor mage, så ville jeg ikke trodd det... Heeeeelt uvirkelig! Jeg hadde tisset på test hver gang jeg var på do, for å ta igjen for disse mange(!!) blenda testene [emoji14] Jeg håper du klarer snart å senke skuldrene [emoji813]bigred Dette er deg vel unt [emoji813]bigred Jeg hadde også tatt en hvit en med sykdom :D
Jeg tisser på test morgen og kveld for å si det sånn!! [emoji14] [emoji14]

Hei fine du :Heartpink

Merkelig ting å si kanskje, men så glad for at mannen hadde (og dere fant det ut!) klamydia! Så flink du er som har fokus framover!

Jeg er så utrolig enig i det du sier om at man skulle ønske man hadde flere som bv-jenter i sin faktiske omkrets og hverdag, ikke bare her. Jeg har en utrolig deppe dag i dag. Bare trist og lei meg og vil bare sove.. "Jeg har vondt i PCOS'en min" som jeg pleier å si til Mr. A på sånne dager som det her. Det hjelper ikke at jeg fant ut at det at jeg har PCOS har blitt diskutert blant mine tidligere kollegaer og nå er forholdsvis allment kjent her. Det mest sårbare, såre, .. De vanskeligste tankene jeg får, skammen.. Det blir bare slarvet om sånn.. Sånn er det å bo på en liten plass når du har fortalt noe til 2-3 av dine nærmeste venner.. Det er visst også et veddemål på hvem av jentene i fertil alder i min gruppe som kommer til å være neste som blir gravid. Jeg er visst på listen tross i PCOS'en, så godt erre at noen har troa! Får lyst å fortelle de at jeg hadde en kjemisk forrige pp, fortelle de om alt blodet, alle tårene, .. Kanskje det gir en liten uttelling for de som har veddet på meg. Vet ikke om det presiseres i veddemålet at man må gå ut tia.

Nei uff.. Nå ble jeg veldig dyster og emo i din dagbok her!

Takk for alt du gjør rundt her jenta, det er så utrolig lett å snakke med deg.

2017 skal virkelig bli et bra år!! :Heartpink

Hei fine du :Heartpink

Merkelig ting å si kanskje, men så glad for at mannen hadde (og dere fant det ut!) klamydia! Så flink du er som har fokus framover!

Jeg er så utrolig enig i det du sier om at man skulle ønske man hadde flere som bv-jenter i sin faktiske omkrets og hverdag, ikke bare her. Jeg har en utrolig deppe dag i dag. Bare trist og lei meg og vil bare sove.. "Jeg har vondt i PCOS'en min" som jeg pleier å si til Mr. A på sånne dager som det her. Det hjelper ikke at jeg fant ut at det at jeg har PCOS har blitt diskutert blant mine tidligere kollegaer og nå er forholdsvis allment kjent her. Det mest sårbare, såre, .. De vanskeligste tankene jeg får, skammen.. Det blir bare slarvet om sånn.. Sånn er det å bo på en liten plass når du har fortalt noe til 2-3 av dine nærmeste venner.. Det er visst også et veddemål på hvem av jentene i fertil alder i min gruppe som kommer til å være neste som blir gravid. Jeg er visst på listen tross i PCOS'en, så godt erre at noen har troa! Får lyst å fortelle de at jeg hadde en kjemisk forrige pp, fortelle de om alt blodet, alle tårene, .. Kanskje det gir en liten uttelling for de som har veddet på meg. Vet ikke om det presiseres i veddemålet at man må gå ut tia.

Nei uff.. Nå ble jeg veldig dyster og emo i din dagbok her!

Takk for alt du gjør rundt her jenta, det er så utrolig lett å snakke med deg.

2017 skal virkelig bli et bra år!! :Heartpink

Kjære Anwēn :Heartred
Ja, jeg trodde aldri jeg skulle ta "high five" med mannen for at vi har klæmmis.... Men det skjedde! Jeg HÅPERRRRR(!!!) at det er årsaken til at 22 egglsøninger ikke har båret frukter:shifty:... PCOS'ere pleier jo å være ufrivillige barneløse på grunn av manglende eggløsning, men nå har (takk og lov) de siste 2 årene vært relativt gode år for eggene mine -og sykluser på rundt 36 ish.. Så at det ikke har blitt noe baby -det har gjort meg så deprimert og følelsen av at vi ALDRI vil klare det... Fordi hvis jeg har EL, hva er problemet da -vi er jo friske? Så denne klæmmisen, den får jeg håpe var hinderet... Og nå som den borte, så er eggløsningen min for første gang på disse 2 prøveårene på bærtur! Så lang syklus som dette har jeg aldri hatt! Eggløsning har enda ikke vært og jeg er så langt ut i syklusen at jeg snart skulle hatt mensen :eek:... Så da når klæmmisen var borte -ja da bestemte PCOS'en å kicke inn for fult :shifty:.. Så lenge EL kommer, så er jeg fornøyd -bedre sent enn aldri. Og eggløsning uten klamydia + diverse = fornøyd.. Får se hva gynekologen sier i dag. Jeg er så redd, nervøs og spent!
Utrolig leit å høre at det er slike veddemål på jobben din -at det i det hele tatt eksisterer slike veddemål. De kan nok umulig vite hvor sårt det å prøve å få barn kan være.. Men det skjønner jeg, fordi det er så mange som ikke forstår hvor vanskelig det KAN være å få det til før man selv sitter i det.. Jeg er så lei meg for at du opplevde kjemisk:( Men ikke føl skam på noen som helst måte på grunn av PCOS'en! Siden du er fra et så lite sted, så er det utrolig kjipt at slike personlige opplysninger kommer ut -og enda mer sårende at det mest sannsnlig er fra dine venninner? Jeg håper du slipper å være emo fremmover -og du skal vite at det er helt OK å være emo her "inne" hos meg:joyful:.. Man har sine dager, og de dagene er tøffe.. Jeg håper vi kan snart se tilbake på dette som minner:Heartred
.....men denne Metforminen gjør ikke underverker hos oss to akkurat :p haha! fader altså....!:hilarious:

Lykke til i dag :D
Nå håper jeg virkelig de har skutt fart over helgen!

GLAD!!:D

På fredag så hadde jeg to follikkel venstre side 13.5 og 10 mm, mens på høyre var det én på 10 mm. Av disse så vant høyre 10 mm og er i dag 16 mm! Wow! Den har vokst 6 mm siden fredag. :)

Slimhinnen var 9.5 og jeg fikk beskjed om å sette Ovitrelle i morgen kveld :D Jippiiiiii!! Egga mine altså :D Bedre sent enn aldri !!

Last edited:

På fredag så hadde jeg to follikkel høyre side 13.5 og 10 mm, mens på høyre var det én på 10 mm. Av disse så vant høyre 10 mm og er i dag 16 mm! Wow! Den har vokst 6 mm siden fredag. :)

Slimhinnen var 9.5 og jeg fikk beskjed om å sette Ovitrelle i morgen kveld :D Jippiiiiii!! Egga mine altså :D Bedre sent enn aldri !!
Det der bør bety en ting; Gullegg!! [emoji1]

Yeah!!! :D Kjempebra!!
Da ble vi IKM-buddies ;) (Jeg har mest sannsynlig EL i morgen)
Sånn er det jo med damer som henger for mye sammen, får helt synca sykluser :p

Klar for å skrulle oss gjennom romjula? :wacky:

Yeah!!! :D Kjempebra!!
Da ble vi IKM-buddies ;) (Jeg har mest sannsynlig EL i morgen)
Sånn er det jo med damer som henger for mye sammen, får helt synca sykluser :p

Klar for å skrulle oss gjennom romjula? :wacky:

Yeeeeyy!! Synkronisert assss :D Det er godt at vi har hverandre nå i dpo dagene -for dette blir lange dager! Kan regne med EL på onsdag jeg da :)

På fredag så hadde jeg to follikkel høyre side 13.5 og 10 mm, mens på høyre var det én på 10 mm. Av disse så vant høyre 10 mm og er i dag 16 mm! Wow! Den har vokst 6 mm siden fredag. :)

Jaaa! [emoji1] Heia heia heia egget! Da blir rugedagene i jula da, og forhåpentligvis graviditet påvist i nytt og ferskt år! Jeg har tro på at det snart løsner et gullegg fra deg, kanskje er det allerede dette! [emoji173] Ønsker deg ei god jul med masse kos og deilig mat! [emoji4]

Så fantastisk, heia heia :D Nå skal det gå [emoji173]

Jaaa! [emoji1] Heia heia heia egget! Da blir rugedagene i jula da, og forhåpentligvis graviditet påvist i nytt og ferskt år! Jeg har tro på at det snart løsner et gullegg fra deg, kanskje er det allerede dette! [emoji173] Ønsker deg ei god jul med masse kos og deilig mat! [emoji4]

Tusen takk! La oss håpe dette er egget<3 Tørr ikke håpe for mye, selvom jeg håper mye...men ja.. Æææ -tiden får vise <3

God jul til deg og dine, Lille Lykke <3

God jul Bernt :santa

Back
Topp