Hei fine du
Merkelig ting å si kanskje, men så glad for at mannen hadde (og dere fant det ut!) klamydia! Så flink du er som har fokus framover!
Jeg er så utrolig enig i det du sier om at man skulle ønske man hadde flere som bv-jenter i sin faktiske omkrets og hverdag, ikke bare her. Jeg har en utrolig deppe dag i dag. Bare trist og lei meg og vil bare sove.. "Jeg har vondt i PCOS'en min" som jeg pleier å si til Mr. A på sånne dager som det her. Det hjelper ikke at jeg fant ut at det at jeg har PCOS har blitt diskutert blant mine tidligere kollegaer og nå er forholdsvis allment kjent her. Det mest sårbare, såre, .. De vanskeligste tankene jeg får, skammen.. Det blir bare slarvet om sånn.. Sånn er det å bo på en liten plass når du har fortalt noe til 2-3 av dine nærmeste venner.. Det er visst også et veddemål på hvem av jentene i fertil alder i min gruppe som kommer til å være neste som blir gravid. Jeg er visst på listen tross i PCOS'en, så godt erre at noen har troa! Får lyst å fortelle de at jeg hadde en kjemisk forrige pp, fortelle de om alt blodet, alle tårene, .. Kanskje det gir en liten uttelling for de som har veddet på meg. Vet ikke om det presiseres i veddemålet at man må gå ut tia.
Nei uff.. Nå ble jeg veldig dyster og emo i din dagbok her!
Takk for alt du gjør rundt her jenta, det er så utrolig lett å snakke med deg.
2017 skal virkelig bli et bra år!!