Hva hvis...

7 dpo

8 dager siden Ovitrelle, og jeg får fortsatt strek på testene mine -svake riktignok, men de er ikke hvite. Dette gjør meg såååå håpefull! Sist jeg tok Ovitrelle var testene helt hvite 7 dager etter jeg hadde satt den, mens nå er det kveld (8 dager siden) og fortsatt svak svak strek. De siste to dagene har fargen vært det samme. Så skummelt å holde på sånn her -fallhøyden blir så mye større dersom atte.... Men jeg prøver tenke positivt! :shy:

Har hatt EKSTREMT leamus i magen de siste 2 dagene også :eek: Er nesten plagsomt. Jeg måtte flire litt når jeg tok meg selv i å si til mannen "Kjenn -dette er det nærmeste du vil komme å føle babyspark på magen min :P" Litt galgenhumor har jeg da, mens mannen ikke lo.. Men så lo jeg ikke noe mere selv, og tenkte faktisk over at : Hva hvis... :oops: Er så redd for at negative testene lyse mot meg om noen dager.

:smiley-angelic001Vær så snill:smiley-angelic001

Dette er testene mine fra sist gang jeg tok ovitrelle (de to nederste er 7 og 8 dager etter sprøyten)

IMG_20161229_004325.png

I dag er det 8 dager siden Ovitrelle , snart 9 og jeg får slike streker som dette av test tatt nå, ca 1,5 time siden dobesøk

IMG_20161229_005253.png

Screenshot_2016-12-29-00-48-57.png

Jeg rister jo på hodet av meg selv, som faktisk lar håpet komme på grunn av dette.. Men testene mine sist jeg tok Ovitrelle var helt hvite 7 og 8 dager i etterkant. Nå er jeg natt til 9 dag (8 dpo) og det er jo noooe der. Håper ikke at Ovitrelle kan variere så mye fra måned til måned på hvordan den går ut av kroppen. Men man lærer av sine feil :p Får håpe at dette er strek på grunn av egenproduksjon av hcg pluss det lille som var i kroppen fra før . Pliiiiiis <3

Tidlig enda :)
Jeg og hadde blenda i dag 10 DPO, og tilog med det er for tidlig ;)

Haha. Jaaaa, det er veldig tidlig :P Jeg ble bare så revet med av testene som aldri ble hvite etter sprøyta, men den dagen kom i dag:P

Ja, 10 dpo er fortsatt tidlig! Jeg kaster inn håndkleet 13 dpo :hilarious:

Siden vi ble så fine IKM-buddies, så hadde termin-buddies vært toppen av kaka / prikken over i'en...ja, du vet -alt det der:D

Ingenting hadde gledet meg mer enn om jeg kom i septemberklubben med deg :)
Får håpe de positive testene vil komme ;)

Håper positive tester kommer snart <3
Er fortsatt tidlig,krysser sånn for deg og håper strekene er litt trege bare!
Forstår om du mister litt håp selv om det er tidlig! Men er sikker på at det blir deres tur snart❤️

Selv om man hver dag sier til seg selv at dette skal gå bra,ting ordner seg,nye muligheter neste pp,altså gjøre alt man kan for at det skal gå bra så blir det like vondt hver gang :( og kanskje enda vondere!

Men husk også at du ikke er alene om dette. Du har mannen din som støtter og stiller opp for deg og du kan dele dine følelser og tanker her inne med oss damene i samme situasjon<3
Klag i vei for vi blir ikke lei av det<3

Sender deg en god klem ❤️

Håper positive tester kommer snart <3
Er fortsatt tidlig,krysser sånn for deg og håper strekene er litt trege bare!
Forstår om du mister litt håp selv om det er tidlig! Men er sikker på at det blir deres tur snart❤️

Selv om man hver dag sier til seg selv at dette skal gå bra,ting ordner seg,nye muligheter neste pp,altså gjøre alt man kan for at det skal gå bra så blir det like vondt hver gang :( og kanskje enda vondere!

Men husk også at du ikke er alene om dette. Du har mannen din som støtter og stiller opp for deg og du kan dele dine følelser og tanker her inne med oss damene i samme situasjon<3
Klag i vei for vi blir ikke lei av det<3

Sender deg en god klem ❤️

Tusen takk for gode ord <3
Hvor i syklus er du nå?

9 dpo
Ikke noe nytt på testefronten! *venteventevente*

Forøvrig så mener IVF Serum at det mannen min kan ha er prostatitis, som er en følge av langvarig infeksjon :( Så ser ut til at vi må gå på en ny runde AB-kur (en helt annen type).. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med tanke på Porsgrunn -vi har time der 12/1-2017. Jeg har litt dårlig magefølelse på om vi skal dele hva vi har vært gjennom/går gjennom (altså tidligere kurer, og nå fremmover).. Er redd for at de kommer til å synes at IVF Serum sin protokoll med ABkuren som vi gikk på, og det vi skal ta fremmover bare er tull:oops:... Føler at mange leger er skeptisk til så mye AB bruk, men er ikke til å unngå å se/legge mere til at mannen min ikke har det bra/er frisk...

Så leit det er at mannen din fortsatt sliter :(
Serum er heldigvis snille og behjelplige. Håper det de foreslår hjelper nå!

Jeg var åpen med Porsgrunn angående Serum og kuren vår, men hadde ikke vært det om jeg kunne gjort alt på nytt... De ville ikke ta i det da de mente dette ikke var noe de burde utrede eller dekke, derfor er mitt råd å bare holde tett...
Men gjør det dere føler er rett, og nevn plagene hans uansett. Kanskje vil de utrede han noe mer hos seg også?

Så leit det er at mannen din fortsatt sliter :(
Serum er heldigvis snille og behjelplige. Håper det de foreslår hjelper nå!

Jeg var åpen med Porsgrunn angående Serum og kuren vår, men hadde ikke vært det om jeg kunne gjort alt på nytt... De ville ikke ta i det da de mente dette ikke var noe de burde utrede eller dekke, derfor er mitt råd å bare holde tett...
Men gjør det dere føler er rett, og nevn plagene hans uansett. Kanskje vil de utrede han noe mer hos seg også?

Ja, håper virkelig dette hjelper. Dersom det ikke fungerer vurderer vi å dra ned dit og få skikkelig hjelp. Ja, det koster mye mere penger, men den tiden vi bruker på å finne ut av plagene hans, og tiden det vil ta for å muligens bli gravide vil ta utrolig lang tid her dersom vi ikke får skikkelig hjelp. Jeg kjenner meg så fortvilet, redd og usikker. Hva er vitsen med å gjennomgå IVF behandling før begge er friske, tenker vi... Dette smitter jo også sa Serum, så... Ja.. Hoff, nei..

Er helt enig med deg, Avocado. Skal holde tett om det, så får vi se hva som skjer fremover nå.. Takk for gode råd. God klem <3

Godt nyttår kjære gode Bernt ❤
Må bare få si hvor god støttespiller du er her inne! Nå fortjener du litt medvind i det nye året :)
Stor nyttårsklem ❤

Godt nyttår kjære gode Bernt ❤
Må bare få si hvor god støttespiller du er her inne! Nå fortjener du litt medvind i det nye året :)
Stor nyttårsklem ❤

Avocado:Heartred Tusen takk det samme! Jeg er så glad for at jeg har dere:Heartbigred Fy søren så tungt og vanskelig det ville vært uten dere:love2 Godt nytt år:Heartred

Godt nyttår, Bernt <3 Nå er 2017 rett rundt hjørnet og det skal bli deres år <3 Stoor nyttårsklem <3

Riktig godt nyttår til deg [emoji173] måtte 2027 være året deres [emoji173]

Back
Topp