Hei fineste Bernt [emoji4][emoji173] Innom for å ønske ei god romjul! Klem til deg!
I lige så, Lille Lykke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei fineste Bernt [emoji4][emoji173] Innom for å ønske ei god romjul! Klem til deg!
... Helt hvit test i dag
Tidlig enda
Jeg og hadde blenda i dag 10 DPO, og tilog med det er for tidlig
Håper positive tester kommer snart <3
Er fortsatt tidlig,krysser sånn for deg og håper strekene er litt trege bare!
Forstår om du mister litt håp selv om det er tidlig! Men er sikker på at det blir deres tur snart
Selv om man hver dag sier til seg selv at dette skal gå bra,ting ordner seg,nye muligheter neste pp,altså gjøre alt man kan for at det skal gå bra så blir det like vondt hver gang og kanskje enda vondere!
Men husk også at du ikke er alene om dette. Du har mannen din som støtter og stiller opp for deg og du kan dele dine følelser og tanker her inne med oss damene i samme situasjon<3
Klag i vei for vi blir ikke lei av det<3
Sender deg en god klem
Tusen takk for gode ord <3
Hvor i syklus er du nå?
CD 7, lenge til el. Eller hvis el kommer i det hele tatt da
Så leit det er at mannen din fortsatt sliter
Serum er heldigvis snille og behjelplige. Håper det de foreslår hjelper nå!
Jeg var åpen med Porsgrunn angående Serum og kuren vår, men hadde ikke vært det om jeg kunne gjort alt på nytt... De ville ikke ta i det da de mente dette ikke var noe de burde utrede eller dekke, derfor er mitt råd å bare holde tett...
Men gjør det dere føler er rett, og nevn plagene hans uansett. Kanskje vil de utrede han noe mer hos seg også?
Godt nyttår kjære gode Bernt ❤
Må bare få si hvor god støttespiller du er her inne! Nå fortjener du litt medvind i det nye året
Stor nyttårsklem ❤
Godt nyttår, Bernt <3 Nå er 2017 rett rundt hjørnet og det skal bli deres år <3 Stoor nyttårsklem <3