Hva hvis...

GRATULERER SÅ MASSE!!! Sitter her og griner gledestårer på deres vegne <3<3<3 Det er jo helt FANTASTISK!!! Nå må bare den spira klamre seg fast i 9 mnd <3

Så hyggelig å høre!! Tusen takk!! Jeg er altså i lykkerus. Frøet HAR å klamre seg fast nå <3

Tenk hvis jeg kan være i din situasjon neste jul :) åååå.. Ønske og håpe<3

I denne prosessen er håp det eneste vi kan klamre oss til, så da er det så uendelig godt å få bekreftet at det faktisk er noen som lykkes [emoji173]

Håper på å kunne ta med stafettpinnen over målstreken jeg også i løpet av 2017 [emoji4] Jo før, jo bedre ;)

Du skal så absolutt lykkes, Fru.C :Heartred Jeg var sikker på at jeg aldri ville bli gravid, noen gang.. Så når jeg klarer DETTE, da klarer du det også<3

Du skal så absolutt lykkes, Fru.C [emoji813]red Jeg var sikker på at jeg aldri ville bli gravid, noen gang.. Så når jeg klarer DETTE, da klarer du det også<3
Håper du har rett ♡
Jeg sa i alle fall at jeg hadde en følelse av at du skulle først, så med det i tankene så tar jeg gjerne i mot positive tester om 2 ukers tid [emoji6]

13/14 dpo
Jeg troooor jeg er 13 dpo...

Jeg er så glad, fordi jeg har sett det jeg minst trodde på her i livet - AT JEG KAN BLI GRAVID MED MANNEN MIN!!
Vis vedlegget 214123

Vis vedlegget 214124

Dette synet er helt uvirkelig.. Jeg er så glad for å se at jeg fungerer! At jeg og mannen fungerer sammen!![emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Jeg er selvfølgelig livredd for å miste, men jeg var mer livredd for å aldri kunne være i en posisjon til å miste.. Jeg trodde aldri jeg skulle se en positiv test med mannen min!

I fjor sommer, 2015, så fikk jeg "Gravid 1-2" på en tirsdag , men begynte blø fredag morgen... På denne tiden hadde jeg ikke såååå kontroll på DPO dagene mine pga vi var på ferie. I etterkant så la jeg merke til at datoen på pakningen hadde gått ut, og at testen var 1 år gammel!! Dette så jeg etter at jeg hadde begynt å blø, og har derfor vært usikker siden på om jeg fikk falsk positiv, selvom jeg har PRØVD å tenke at det ikke var feil med testen... Men det har vært utrolig vanskelig tanke å legge vekk, og jeg har med månedene som gikk bare tenkt mer og mer på at den ikke kan ha stemt, og at vi aldri vil klare å få en positiv test... Jeg fikk høre så mange ganger at det er lettere å bli gravid etter man har mistet/hatt kjemisk , men etter at månende gikk så ble skuffelsen større og større. Jeg slo meg selv ofte for at jeg var så dum og ikke dobbelsjekket med en annen test, som ikke var digital! Man lærer av sine feil, så her er det altså to fine tester [emoji813]red Og dersom det ikke går vår vei denne gangen, SÅ VET JEG AT VI KAN!![emoji813]red

Dette var noe jeg virkelig trengte å se nå..Det ga meg håp, virkelig håp! 2 år uten å egentlig få så mye bekreftelse på at vi kan bli gravide sammen har vært uutholdelig... Jeg tar ikke for gitt at vi klarer å holde på denne spiren, men du verden hvor mye jeg ønsker[emoji813]red

Jeg jubler, gråter og smiler av glede av at vi klarte det sammen, mannen og jeg [emoji813]red Så får vi bare se hva tiden bringer[emoji813]red
Dette er den fineste overraskelsen jeg har sett i det nye året! Jeg ER så glad på dine vegne! [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Endelig! Det er din tur nå [emoji173][emoji108]

Gratulerer så mye :D ♡ Nå må spira sitte i 9 mnd!!

13/14 dpo
Jeg troooor jeg er 13 dpo...

Jeg er så glad, fordi jeg har sett det jeg minst trodde på her i livet - AT JEG KAN BLI GRAVID MED MANNEN MIN!!
Vis vedlegget 214123

Vis vedlegget 214124

Dette synet er helt uvirkelig.. Jeg er så glad for å se at jeg fungerer! At jeg og mannen fungerer sammen!!:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg er selvfølgelig livredd for å miste, men jeg var mer livredd for å aldri kunne være i en posisjon til å miste.. Jeg trodde aldri jeg skulle se en positiv test med mannen min!

I fjor sommer, 2015, så fikk jeg "Gravid 1-2" på en tirsdag , men begynte blø fredag morgen... På denne tiden hadde jeg ikke såååå kontroll på DPO dagene mine pga vi var på ferie. I etterkant så la jeg merke til at datoen på pakningen hadde gått ut, og at testen var 1 år gammel!! Dette så jeg etter at jeg hadde begynt å blø, og har derfor vært usikker siden på om jeg fikk falsk positiv, selvom jeg har PRØVD å tenke at det ikke var feil med testen... Men det har vært utrolig vanskelig tanke å legge vekk, og jeg har med månedene som gikk bare tenkt mer og mer på at den ikke kan ha stemt, og at vi aldri vil klare å få en positiv test... Jeg fikk høre så mange ganger at det er lettere å bli gravid etter man har mistet/hatt kjemisk , men etter at månende gikk så ble skuffelsen større og større. Jeg slo meg selv ofte for at jeg var så dum og ikke dobbelsjekket med en annen test, som ikke var digital! Man lærer av sine feil, så her er det altså to fine tester :Heartred Og dersom det ikke går vår vei denne gangen, SÅ VET JEG AT VI KAN!!:Heartred

Dette var noe jeg virkelig trengte å se nå..Det ga meg håp, virkelig håp! 2 år uten å egentlig få så mye bekreftelse på at vi kan bli gravide sammen har vært uutholdelig... Jeg tar ikke for gitt at vi klarer å holde på denne spiren, men du verden hvor mye jeg ønsker:Heartred

Jeg jubler, gråter og smiler av glede av at vi klarte det sammen, mannen og jeg :Heartred Så får vi bare se hva tiden bringer:Heartred

Gratulerer så mye :D ♡ Nå må spira sitte i 9 mnd!!

Åh! blir så glad når jeg ser folk som også har prøvd lenge klarer det <3 Håper det går veien her også iår, da EL var 1januar, og vi for en gangs skyld klarte å ha samleie rundt da, så håper virkelig jeg kan ta imot stafettpinnen nå <3 Hadde vært så gøy!

Dette er den fineste overraskelsen jeg har sett i det nye året! Jeg ER så glad på dine vegne! [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Endelig! Det er din tur nå [emoji173][emoji108]

Lille Lykke <3 Babystøvet ditt hjalp!! :D Tuuuuusen takk for gode ord :Heartred Får håpe det går riktig vei.:Heartred

Åh! blir så glad når jeg ser folk som også har prøvd lenge klarer det <3 Håper det går veien her også iår, da EL var 1januar, og vi for en gangs skyld klarte å ha samleie rundt da, så håper virkelig jeg kan ta imot stafettpinnen nå <3 Hadde vært så gøy!

Tusen takk for det <3 Jeg blir også UTROLIG glad når langtidsprøvere endelig blir gravide :Heartred Jeg krysser fingrene for deg, og håper at et lite frø er på vei til å feste seg hos deg også :love7

Hva er det jeg leser her Bernt???!! GRATULERER SÅ MYE!!! Så velfortjent og så utrolig fantastisk å lese! Hurra!!! [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]

Men hva er det jeg ser her!! Tårene triller!!! <3 Har ikke ord for hvor mye jeg unner dere dette og for hvor glad jeg ble nå! Men jeg visste det kom til å skje og er ikke så overrasket over at det skjer så fort etter den første kuren :) Gratulerer så mye, Bernt, har ikke helt ord for å dekke hvor stort dette er, men du vet at jeg forstår det :)

Oi! Her har jeg gått glipp av ting! Gratulerer så mye kjære deg :) Veldig glad på deres vegne

Hva er det jeg leser her Bernt???!! GRATULERER SÅ MYE!!! Så velfortjent og så utrolig fantastisk å lese! Hurra!!! [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]
Jippi!!! [emoji173] [emoji173] [emoji173]

Poppiiiiii! TUSEN TAKK!! Herregud så uvirkelig dette er! :Heartred

Men hva er det jeg ser her!! Tårene triller!!! <3 Har ikke ord for hvor mye jeg unner dere dette og for hvor glad jeg ble nå! Men jeg visste det kom til å skje og er ikke så overrasket over at det skjer så fort etter den første kuren :) Gratulerer så mye, Bernt, har ikke helt ord for å dekke hvor stort dette er, men du vet at jeg forstår det :)

Tusen tusen taaaaakk!! Jeg vet akkurat hva du mener -ord kan ikke dekke dette! Jeg trodde aldri denne dagen skulle komme, virkelig... Dette trengte jeg virkelig å se, begynte bli veldig mørkt og trist! Nå vet vi at vi kan klare dette sammen, mannen og jeg :Heartred Jeg er fertil, og kan få til å lage et barn! Så nå må bare spiren holde seg fast:smiley-angelic001...
Takk for at du har vært der for meg hele veien, dine ord og råd har hjulpet EKSTREMT mye.. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten BV-jentene!!:Heartbigred

Back
Topp