13/14 dpo
Jeg troooor jeg er 13 dpo...
Jeg er så glad, fordi jeg har sett det jeg
minst trodde på her i livet -
AT JEG KAN BLI GRAVID MED MANNEN MIN!!
Vis vedlegget 214123
Vis vedlegget 214124
Dette synet er helt uvirkelig.. Jeg er så glad for å se at jeg fungerer! At jeg og mannen fungerer sammen!!
Jeg er selvfølgelig livredd for å miste, men jeg var mer livredd for å
aldri kunne være
i en posisjon til å miste.. Jeg trodde aldri jeg skulle se en positiv test med mannen min!
I fjor sommer, 2015, så fikk jeg "Gravid 1-2" på en tirsdag , men begynte blø fredag morgen... På denne tiden hadde jeg ikke såååå kontroll på DPO dagene mine pga vi var på ferie. I etterkant så la jeg merke til at datoen på pakningen hadde gått ut, og at testen var 1 år gammel!! Dette så jeg etter at jeg hadde begynt å blø, og har derfor vært usikker siden på om jeg fikk falsk positiv, selvom jeg har PRØVD å tenke at det ikke var feil med testen... Men det har vært utrolig vanskelig tanke å legge vekk, og jeg har med månedene som gikk bare tenkt mer og mer på at den ikke kan ha stemt, og at vi aldri vil klare å få en positiv test... Jeg fikk høre så mange ganger at det er lettere å bli gravid etter man har mistet/hatt kjemisk , men etter at månende gikk så ble skuffelsen større og større. Jeg slo meg selv ofte for at jeg var så dum og ikke dobbelsjekket med en annen test, som ikke var digital! Man lærer av sine feil, så her er det altså to fine tester
Og dersom det ikke går vår vei denne gangen, SÅ VET JEG AT VI KAN!!
Dette var noe jeg virkelig trengte å se nå..Det ga meg håp, virkelig håp! 2 år uten å egentlig få så mye bekreftelse på at vi kan bli gravide sammen har vært uutholdelig... Jeg tar ikke for gitt at vi klarer å holde på denne spiren, men du verden hvor mye jeg ønsker
Jeg jubler, gråter og smiler av glede av at vi klarte det sammen, mannen og jeg
Så får vi bare se hva tiden bringer