Hva hvis...

Så hyggelig å høre!! Tusen takk!! Jeg er altså i lykkerus. Frøet HAR å klamre seg fast nå <3

Tenk hvis jeg kan være i din situasjon neste jul :) åååå.. Ønske og håpe<3

Det skal det! Det har jeg bestemt <3 Synes dette er sååå FANTASTISK! :D Neste jul er det du som sitter der med sovende baby på brystet <3

Det skjønner jeg! Men testen juger ikke! Dere har klart det helt selv, tenke seg til [emoji173] [emoji173] Du skal få BABY!!!

Wæh! Tørr nesten ikke juble over at vi skal få, før vi er over faresonen! Er såååå glad for at vi klarte å blir gravide <3 Nå gjenstår det bare at lille holder seg fast. Jeg har lest og sett så mange som mister, så tørr ikke juble for mye! Hvor langt på vei er du nå? :Heartred Poppi, tenk at jeg klarte det rett etter deg :D

Wæh! Tørr nesten ikke juble over at vi skal få, før vi er over faresonen! Er såååå glad for at vi klarte å blir gravide <3 Nå gjenstår det bare at lille holder seg fast. Jeg har lest og sett så mange som mister, så tørr ikke juble for mye! Hvor langt på vei er du nå? [emoji813]red Poppi, tenk at jeg klarte det rett etter deg :D
Dette må jo nesten være 'ment to be' Bernt! You and me ;) Jeg er syv uker på vei, tida flyr ikke akkurat unna [emoji14]

Dette må jo nesten være 'ment to be' Bernt! You and me ;) Jeg er syv uker på vei, tida flyr ikke akkurat unna [emoji14]

JA :D

Fy søren, tiden går så sakte :p Syv uker <3 tenk det! Når er første UL?

Men må huske å nyte tiden <3 Plutselig er svangerskapet over, og baby er ute! Syntes venninnen min ble gravid i går, og hun har termin denne måneden. Hun sa selv at tiden plutselig bare føyk forbi :p

JA :D

Fy søren, tiden går så sakte [emoji14] Syv uker <3 tenk det! Når er første UL?

Men må huske å nyte tiden <3 Plutselig er svangerskapet over, og baby er ute! Syntes venninnen min ble gravid i går, og hun har termin denne måneden. Hun sa selv at tiden plutselig bare føyk forbi :p
Klarer ikke å nyte, bare så nervøs for ny MA eller SA. Om jeg kommer til uke 13 og forbi oul blir det nok bedre :) UL til uka, gruer meg men blir spennende også! [emoji173]

Klarer ikke å nyte, bare så nervøs for ny MA eller SA. Om jeg kommer til uke 13 og forbi oul blir det nok bedre :) UL til uka, gruer meg men blir spennende også! [emoji173]

Det forstår jeg godt! Det er utrolig nervepirrende uker fremmover! Ja, er enig med at skuldrene kan senkes etter uke 12 -13 <3

Håper alt står bra til neste uke <3

Bernt, når er terminen din cirka? Syns det er så kjekt at jeg skal få følge deg GRAVID! [emoji173] Du er ei så bra dame, og dette er så til de grader vel undt! [emoji1]

Bernt, når er terminen din cirka? Syns det er så kjekt at jeg skal få følge deg GRAVID! [emoji173] Du er ei så bra dame, og dette er så til de grader vel undt! [emoji1]

Foreløpig er termin... (herregud, det er så rart å skrive!! :love7) 17 september! :Heartred :wav

Tusen takk for så fine ord -og dette er gjensidig :Heartred

Vi skal gå gravide, friske og raske , dette året S A M M E N :Heartred

Oppdatering av mannens plager:

Vi fikk bekreftet i går via UL og undersøkelser at mannen har en kraftig infeksjon i prostata + urinrør (ligger mye kalk i røret). Dette kalles Prostatitt. Det var veldig godt for han å endelig bli trodd her i Norge , og selv få se at det var et problem og at han ikke innbilte seg plager. Dette kunne ført til sterilitet dersom man ikke tar tak i det, og svært mange menn har dette uten at de merker særlig mye. Mannen merket dette pga etterdrypp, bitte små hvite prikker i bokser og litt stikkende smerte ved lysk / pung. Dette kan kun sjekkes med UL + undrsøkelse av prostata. Heldigvis for han at han ikke er eldre, fordi den kalken som har blitt dannet pga infeksjonen blir ikke borte når man er eldre, men siden han er under 40 så er sjansene gode for at mye av kalken blir borte, ikke alt, men mye.

Så godt å få visshet i hva som er galt. Får han antibiotika nå da? Mannen min hadde kronisk prostatitt, han hadde vondt og hadde hatt det veldig lenge. Men han ble heldigvis helt frisk av en ganske lang kur med antibiotika, dette er to år siden. Han har ingen problemer eller smerter lenger nå :) Håper det går like fint med mannen din.

Så godt å få visshet i hva som er galt. Får han antibiotika nå da? Mannen min hadde kronisk prostatitt, han hadde vondt og hadde hatt det veldig lenge. Men han ble heldigvis helt frisk av en ganske lang kur med antibiotika, dette er to år siden. Han har ingen problemer eller smerter lenger nå :) Håper det går like fint med mannen din.

Tusen takk for gode ønsker :) Ja, han går på en veldig sterk AB kur , spm han skal ta i 20 dager (2 tbl om dagen) . Den er så sterk at vi ikke kan ha sex fordi det er skadelig for graviditet. Jeg HÅPER denne sterke kuren gjør susen for han, og han blir HELT frisk <3 Så godt å høre at mannen din også ble det!<3<3

Mannen din hadde det før dere startet prøvingen, eller?

Tusen takk for gode ønsker :) Ja, han går på en veldig sterk AB kur , spm han skal ta i 20 dager (2 tbl om dagen) . Den er så sterk at vi ikke kan ha sex fordi det er skadelig for graviditet. Jeg HÅPER denne sterke kuren gjør susen for han, og han blir HELT frisk <3 Så godt å høre at mannen din også ble det!<3<3

Mannen din hadde det før dere startet prøvingen, eller?

Ja, vi hadde ikke begynt å prøve da han var syk. Visste ikke at det var så mye krutt i antibiotikaen dere må være avholds :o Men som sagt, kuren gjorde susen her. Og spermene hans funker som bare det, både antall og svømmedyktighet og alt annet. :)

Oppdatering av mannens plager:

Vi fikk bekreftet i går via UL og undersøkelser at mannen har en kraftig infeksjon i prostata + urinrør (ligger mye kalk i røret). Dette kalles Prostatitt. Det var veldig godt for han å endelig bli trodd her i Norge , og selv få se at det var et problem og at han ikke innbilte seg plager. Dette kunne ført til sterilitet dersom man ikke tar tak i det, og svært mange menn har dette uten at de merker særlig mye. Mannen merket dette pga etterdrypp, bitte små hvite prikker i bokser og litt stikkende smerte ved lysk / pung. Dette kan kun sjekkes med UL + undrsøkelse av prostata. Heldigvis for han at han ikke er eldre, fordi den kalken som har blitt dannet pga infeksjonen blir ikke borte når man er eldre, men siden han er under 40 så er sjansene gode for at mye av kalken blir borte, ikke alt, men mye.
Så bra at det ene etter det andre nå ser ut til å løse seg for dere [emoji1][emoji173] Det er nok en stor lettelse!

Back
Topp