Hva hvis...

Så bra at du har det bra, men svimmelhet er jo utrolig ubehagelig da. Tar du noe som skal stabilisere blodtrykket mer?

Jeg har ikke merket noe særlig, bortsett fra ligamentsmerter [emoji14] Er så glad jeg har BV-jentene som kan fortelle meg hva som er hva. Beste legene er her inne ! Jeg hadde sykt mensenkramper i natt og i forigårs. Men jeg klager ikke! :D

Neei, vet ikke om det finnes medisiner som kan gjøre noe med for lavt blodtrykk..?
Bare vært til lege en gang, og da var jeg ikke SÅ svimmel. Ikke orket å ta kontakt på nytt enda :o
JM-time neste uke. Da er jeg passert 12 uker, så om jeg enda føler meg crap, får jeg høre med jm etter gode tips.

Godt med litt symptomer på at noe skjer da :)

Neei, vet ikke om det finnes medisiner som kan gjøre noe med for lavt blodtrykk..?
Bare vært til lege en gang, og da var jeg ikke SÅ svimmel. Ikke orket å ta kontakt på nytt enda :eek:
JM-time neste uke. Da er jeg passert 12 uker, så om jeg enda føler meg crap, får jeg høre med jm etter gode tips.

Godt med litt symptomer på at noe skjer da :)

Aner ikke selv :P Mener bare å huske at pappa tok medisiner mot høyt? Men kan hende jeg tar feil der også:P Så deilig at du er over 12 uker snart <3 Får håpe JM kommer med gode råd<3

Ja, jeg er glad for magevondt, så lenge alt er bra <3 Har ømme pupper også, men vet ikke om det skyldes Crinonen, og har hatt ømme pupper før hver mensen, så ser nesten ikke på det som et symptom på graviditet:P

Aner ikke selv [emoji14] Mener bare å huske at pappa tok medisiner mot høyt? Men kan hende jeg tar feil der også:P Så deilig at du er over 12 uker snart <3 Får håpe JM kommer med gode råd<3

Ja, jeg er glad for magevondt, så lenge alt er bra <3 Har ømme pupper også, men vet ikke om det skyldes Crinonen, og har hatt ømme pupper før hver mensen, så ser nesten ikke på det som et symptom på graviditet:P

Ja, det finnes :)
Mot høyt altså. Men aldri hørt eller sett noe om for lavt blodtrykk :O kan hende det finnes likevel da :) Men forhåpentligvis øker blodtrykket igjen nå. Blodvolumet skal jo øke etterhvert :)

Snart magiske grensen ja! Skal på ny tul om 1 uke, så vi får sett at alt er bra før det annonseres til ALLE. ;)

Kan være litt begge deler? Jeg fikk ømme pupper 5 dager etter eggløsning, som varte ca til uke.. 8 fullgåtte tror jeg.. [emoji14]
Tolk det som symptom du! Det føles bedre å si at man har symptomer i starten så [emoji14]

Så godt å høre at du hadde like vonde smerter, og at svangerskapet gikk bra. Ja, det var nesten så ille i natt at jeg måtte puste med igjennom. Var sikker på at jeg skulle blø. Skikkelig skummelt , men nå vet jeg at det er veldig normalt, så lenge ingen blødning konmer!

Jeg er ikke mer enn 4+4 , så er vel fortsatt veldig usikkert? Skal ta blodprøve i morgen for å sjekke verdi. Krysser alt for at det står bra til <3

Grensa for kjemisk går ved 5+0, så du er jo nesten der :D Greit med blodprøver, så ser man det liksom svart på hvitt :)

19 dpo
Blodprøven i dag viste 1600 :D Jeg er så glad for at verdiene er så fine. Noen andre som har målt hcg ca 19 dpo?:)

Yeay, så bra :D Ingen tvil, så deilig!!!!! Jeg hadde 453 20DPO, det gikk jo ikke så greit med spiren min. Med HCGnivåret mitt var innenfor normalen, den også. Det gikk nok gæærnt av andre grunner her.

Yeay, så bra :D Ingen tvil, så deilig!!!!! Jeg hadde 453 20DPO, det gikk jo ikke så greit med spiren min. Med HCGnivåret mitt var innenfor normalen, den også. Det gikk nok gæærnt av andre grunner her.

Det er veldig deilig! Jeg fikk sjokk i dag, jeg trodde ikke den skulle være så høy, så jeg tenker litt på om det kanskje er mer enn bare én :)

Er så lei meg for at det ikke gikk fint med spiren din :(

Jeg vet! Tanken slo meg med en gang -tvillinger! Men var jo bare én folikkel på UL, men kan kanskje være eneggede hvis det er to?

Herlighet, dette blir spennende!

Sannsynligvis er det jo bare en da, noen har bare naturlig høy hcg, men OM det er to hadde det vært innmari kult :D

Så fantastisk resultat!! Gratulerer [emoji173] [emoji173]

Sannsynligvis er det jo bare en da, noen har bare naturlig høy hcg, men OM det er to hadde det vært innmari kult :D

En venninne av meg hadde over 2000 20 dpo, var bare én , men de mistenkte tvillinger :D Eneggede er jo mye mer risiko, men får bare krysse fingrene for at alt går bra om det er to :)

Hva blir neste milepæl/steg på veien for deg nå, Bernt..? [emoji4]

I dag er jeg 5+0 og babyens hjerte begynner å slå i disse dagene <3

Jeg ligger i soafen nå, helt dårlig i magen og venter på HCG svarene fra i dag tidlig. Jeg har pleid å få svar samme dag rundt kl. 13, men denne i dag er anda ikke klar! Er såååå nervøs at jeg er kvalm:arghh: Får håpe at det er en dobling siden tirsdag (da var HCG på 1600)...:Heartred

Hvis alt er bra så er neste steg TUL <3

I dag er jeg 5+0 og babyens hjerte begynner å slå i disse dagene <3

Jeg ligger i soafen nå, helt dårlig i magen og venter på HCG svarene fra i dag tidlig. Jeg har pleid å få svar samme dag rundt kl. 13, men denne i dag er anda ikke klar! Er såååå nervøs at jeg er kvalm:arghh: Får håpe at det er en dobling siden tirsdag (da var HCG på 1600)...[emoji813]red

Hvis alt er bra så er neste steg TUL <3
Åååå, så spennende ♡♡
Det er nok dobling skal du se :)

Skal du bestille TUL da..? :) (Siden du selvfølgelig får positivt svar angående HCG [emoji1])

Back
Topp