Får du ikke svarene før i morgen da?
Lykke til med svaret på prøven ♡ Men den skal selvsagt være fin da
Fikk svar nå, 3700 Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du ikke svarene før i morgen da?
Lykke til med svaret på prøven ♡ Men den skal selvsagt være fin da
Så bra!! [emoji1][emoji11] Dette her bare vet jeg at skal gå bra! Du vet jo at 2017 er et lykkeår Stor klem til deg!Fikk svar nå, 3700 [emoji813]red Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover[emoji813]bigred
Fikk svar nå, 3700 Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover
Ååå, så herlig! [emoji1]♡Fikk svar nå, 3700 [emoji813]red Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover[emoji813]bigred
Så bra!! [emoji1][emoji11] Dette her bare vet jeg at skal gå bra! Du vet jo at 2017 er et lykkeår Stor klem til deg!
I know I know! [emoji1] Og fra nå av er armene åpne for alt positivt som kommer forbi! Hvor langt er du kommet i dag?Dette er året, Lille Lykke [emoji813]bigred Det beviste du også [emoji813]bigred Store klemmer til deg
I know I know! [emoji1] Og fra nå av er armene åpne for alt positivt som kommer forbi! Hvor langt er du kommet i dag?
Jippijaja! Jeg rakk ikke redigere ferdig innlegget mitt før du svara - men scroll opp så får du svaret! [emoji16]Helt enig! I dag er jeg 5+0 om en time er jeg 5+1 [emoji14] haha..Wohooo som tiden går! Hvor langt er du på vei nå?<3<3
Jippijaja! Jeg rakk ikke redigere ferdig innlegget mitt før du svara - men scroll opp så får du svaret! [emoji16]
Når i månefasen ble du gravid? [emoji4] Du kan jo regne fra både ny-ne og alt i mellom [emoji16] Ja, det var gøy at el kom da. Om det stemmer da. Ultralydlegen ville ha det til at jeg er fire dager lengre på vei, men det får jeg ikke til å stemme siden jeg testa etter el. Så jeg fastholder på tidsregningen min jeg!Haha! Herlig! Liker den nye regnemåneden altså! Jeg som sååååå lenge prøvde å få EL til å komme på fullmåne! Det skjedde én gang, men høstet ikke frukter den måneden! Så GØY at du hadde EL på fullmåne og ble gravid![emoji813]bigred Lykke lykke lykke
Når i månefasen ble du gravid? [emoji4] Du kan jo regne fra både ny-ne og alt i mellom [emoji16] Ja, det var gøy at el kom da. Om det stemmer da. Ultralydlegen ville ha det til at jeg er fire dager lengre på vei, men det får jeg ikke til å stemme siden jeg testa etter el. Så jeg fastholder på tidsregningen min jeg!
"Siste kvarter" var 21.desember, altså midt mellom hel og ny Så du er gravid i første "siste kvarter" [emoji28][emoji4]Jeg hadde EL 22 des, det var dagen etter halvmåne . Kan det stemme?
Du vet bedre enn legen når EL var -så det er fullmåne!!
<<"Siste kvarter" var 21.desember, altså midt mellom hel og ny Så du er gravid i første "siste kvarter" [emoji28][emoji4]
Legger ved link til månefasene: https://www.timeanddate.no/astronomi/maanefaser/norge/oslo?aar=2016
<<"Siste kvarter" var 21.desember, altså midt mellom hel og ny Så du er gravid i første "siste kvarter" [emoji28][emoji4]
Legger ved link til månefasene: https://www.timeanddate.no/astronomi/maanefaser/norge/oslo?aar=2016
Haha, nei det ble litt mer knotete liksom [emoji16] Men mirakelet inni der er like stort om det er ny, ne, ditt eller datt!<<
<<
Hørtes ikke så spennende ut som fullmåne
Haha, nei det ble litt mer knotete liksomMen mirakelet inni der er like stort om det er ny, ne, ditt eller datt!
Måtte dagene bare rase avsted litt fremover til man er der hvor vi kan kjenne bevegelse og bare nyte svangerskapet! Hvor i verden bor du forresten? Jeg bor i Nordland, men farter litt sørover av og til i jobbsammenheng og på besøk.
Det skal jeg gjøre Nord- Norge er kjempefint, men jeg vet bare selv hvordan JEG tenker når det kommer til ferie. Da vil jeg sørover for å få litt mer varme enn vi kan forvente her om vi først skal på ferie!Jaa, det skal være sikkert og visst! <3
Jeg bor i Oslo! Jeg har så lyst til å dra nord over! Litt skam at jeg aldri har vært lengre nord enn Trondheim, så jeg og mannen snakker om å ta oss en bilferie å kjøre rundt i Norge, da mot nord Du må si fra hvis du er i Oslo da
Det skal jeg gjøre Nord- Norge er kjempefint, men jeg vet bare selv hvordan JEG tenker når det kommer til ferie. Da vil jeg sørover for å få litt mer varme enn vi kan forvente her om vi først skal på ferie!