Hva hvis...

Så bra!! Dette skal gå veien [emoji173] [emoji173]

Dette er året, Lille Lykke [emoji813]bigred Det beviste du også [emoji813]bigred Store klemmer til deg :love7
I know I know! [emoji1] Og fra nå av er armene åpne for alt positivt som kommer forbi! Hvor langt er du kommet i dag?
Jeg er "to fullmåner gravid" i dag [emoji16][emoji275][emoji275] Min nye regnemåte [emoji39] Eggløsningen var nemlig på fullmånedag for to fullmåneder siden!

I know I know! [emoji1] Og fra nå av er armene åpne for alt positivt som kommer forbi! Hvor langt er du kommet i dag?

Helt enig! :D I dag er jeg 5+0 :D om en time er jeg 5+1 :P haha..Wohooo som tiden går! Hvor langt er du på vei nå?<3<3

Jippijaja! Jeg rakk ikke redigere ferdig innlegget mitt før du svara - men scroll opp så får du svaret! [emoji16]

Haha! Herlig! Liker den nye regnemåneden altså! Jeg som sååååå lenge prøvde å få EL til å komme på fullmåne! Det skjedde én gang, men høstet ikke frukter den måneden! Så GØY at du hadde EL på fullmåne og ble gravid!:Heartbigred :love7 Lykke lykke lykke

Haha! Herlig! Liker den nye regnemåneden altså! Jeg som sååååå lenge prøvde å få EL til å komme på fullmåne! Det skjedde én gang, men høstet ikke frukter den måneden! Så GØY at du hadde EL på fullmåne og ble gravid![emoji813]bigred :love7 Lykke lykke lykke
Når i månefasen ble du gravid? [emoji4] Du kan jo regne fra både ny-ne og alt i mellom [emoji16] Ja, det var gøy at el kom da. Om det stemmer da. Ultralydlegen ville ha det til at jeg er fire dager lengre på vei, men det får jeg ikke til å stemme siden jeg testa etter el. Så jeg fastholder på tidsregningen min jeg! ;)

Når i månefasen ble du gravid? [emoji4] Du kan jo regne fra både ny-ne og alt i mellom [emoji16] Ja, det var gøy at el kom da. Om det stemmer da. Ultralydlegen ville ha det til at jeg er fire dager lengre på vei, men det får jeg ikke til å stemme siden jeg testa etter el. Så jeg fastholder på tidsregningen min jeg! ;)

Jeg hadde EL 22 des, det var dagen etter halvmåne . Kan det stemme?

Du vet bedre enn legen når EL var -så det er fullmåne!! :D

<<

<<

:D Hørtes ikke så spennende ut som fullmåne :p
Haha, nei det ble litt mer knotete liksom [emoji16] Men mirakelet inni der er like stort om det er ny, ne, ditt eller datt!
Måtte dagene bare rase avsted litt fremover til man er der hvor vi kan kjenne bevegelse og bare nyte svangerskapet! Hvor i verden bor du forresten? Jeg bor i Nordland, men farter litt sørover av og til i jobbsammenheng og på besøk.

Haha, nei det ble litt mer knotete liksom
emoji16.png
Men mirakelet inni der er like stort om det er ny, ne, ditt eller datt!
Måtte dagene bare rase avsted litt fremover til man er der hvor vi kan kjenne bevegelse og bare nyte svangerskapet! Hvor i verden bor du forresten? Jeg bor i Nordland, men farter litt sørover av og til i jobbsammenheng og på besøk.

Jaa, det skal være sikkert og visst! <3

Jeg bor i Oslo! Jeg har så lyst til å dra nord over! Litt skam at jeg aldri har vært lengre nord enn Trondheim:facepalm:, så jeg og mannen snakker om å ta oss en bilferie å kjøre rundt i Norge, da mot nord :D Du må si fra hvis du er i Oslo da:D

Jaa, det skal være sikkert og visst! <3

Jeg bor i Oslo! Jeg har så lyst til å dra nord over! Litt skam at jeg aldri har vært lengre nord enn Trondheim:facepalm:, så jeg og mannen snakker om å ta oss en bilferie å kjøre rundt i Norge, da mot nord :D Du må si fra hvis du er i Oslo da:D
Det skal jeg gjøre :) Nord- Norge er kjempefint, men jeg vet bare selv hvordan JEG tenker når det kommer til ferie. Da vil jeg sørover for å få litt mer varme enn vi kan forvente her om vi først skal på ferie! ;)

Det skal jeg gjøre :) Nord- Norge er kjempefint, men jeg vet bare selv hvordan JEG tenker når det kommer til ferie. Da vil jeg sørover for å få litt mer varme enn vi kan forvente her om vi først skal på ferie! ;)

Dét skjønner jeg :p Merkelig nok så er mannen og jeg ekstremt glad i kulde og snø :D Så vi takker mer ja til en tur til Nord-Norge enn Syden :p Men alikevell har vi aldri kommet oss avgårde! skal sies at vi ikke har feriert mer enn én gang på 5 år da :P

Back
Topp