Hva hvis...

Menssmerter og ligamentsmerter er vanlig. Med smerte-smerter mener jeg egentlig enda verre vondt. Da jeg mistet hadde jeg rier i timesvis og kunne ikke gå flere dager etterpå, så det kan liksom ikke feiltolkes ;) Det du beskriver høres helt uskyldig ut!
Det er nok skjøre slimhinner pga Crinone du har :)

Huff :( Nei, sånne smerter er det ikke. De smertene du beskriver her er fra SA du hadde i starten av 7 uke, sant? Dette er ikke lett, man får, og man mister. Evig berg-og-dalbane! Og ingenting å gjøre med det! Jeg er bare glad til at vi kan lage barn. Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve den følelsen en gang.

Mye bekymringer hele veien, og værre blir det når man får et barn! Men det er verdt det <3

Huff :( Nei, sånne smerter er det ikke. De smertene du beskriver her er fra SA du hadde i starten av 7 uke, sant? Dette er ikke lett, man får, og man mister. Evig berg-og-dalbane! Og ingenting å gjøre med det! Jeg er bare glad til at vi kan lage barn. Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve den følelsen en gang.

Mye bekymringer hele veien, og værre blir det når man får et barn! Men det er verdt det <3

Det stemmer...
Uhyggelig opplevelse som jeg ikke unner noen..

Du virker uansett å ha godt med hcg-stigning og fine symptomer, så er ikke bekymret for at dette skal skje med deg. Du skal ikke ha rier før i september du ;)

Det stemmer...
Uhyggelig opplevelse som jeg ikke unner noen..

Du virker uansett å ha godt med hcg-stigning og fine symptomer, så er ikke bekymret for at dette skal skje med deg. Du skal ikke ha rier før i september du ;)

:( Huff, utrolig trist bare.....

Jeg vet liksom ikke hva som er normalt, eller unormalt. Men jeg blir jo veldig betrygget når dere jenter (som har opplevd, og kan mer) sier at det høres fint ut. :Heartpink

Håper bare alle jentene "mine" her blir mammaer snart jeg! Hvis jeg bare kunne trylle :Heartpink

Hvordan går det med deg i dag? :)

Tusen takk som spør <3 Det går fint <3 Jeg drømte at vi så hjerte slå 147 slag :P Skikkelig koselig drøm -får håpe tirsdag blir like koselig <3

Hvordan går det med deg? Hvordan er formen din, og hvordan har den vært frem til nå?:)

Tusen takk som spør <3 Det går fint <3 Jeg drømte at vi så hjerte slå 147 slag [emoji14] Skikkelig koselig drøm -får håpe tirsdag blir like koselig <3

Hvordan går det med deg? Hvordan er formen din, og hvordan har den vært frem til nå?:)
Så bra med koselige drømmer! [emoji1] Jeg får dessverre ofte katastrofedrømmer når jeg er gravid [emoji85]
Jeg skal ikke klage! Formen er i grunn fin, bare uvel hvis det går for lenge mellom hvert måltid og så er jeg utrolig trøtt enda. Regner med det snart går over. Har hatt litt hodepine og brystsmerter, men det kan like gjerne være knyttet til bekymringene jeg har hatt. Syns jeg er heldig som ikke har de verste plagene! :)
Merker du noe til alt som skjer i kroppen?
Min venninne hadde ikke et eneste symptom (!). Eneste symptomet hennes nå er mage og spark [emoji16] Ingen kroppslige ubehag. Noen er heldigere enn andre altså! Men om man ikke har symptomer så klarer man jo å bekymre seg for det også! De første 8-12 ukene er tøffest sånn sett! :)

Så bra med koselige drømmer! [emoji1] Jeg får dessverre ofte katastrofedrømmer når jeg er gravid [emoji85]
Jeg skal ikke klage! Formen er i grunn fin, bare uvel hvis det går for lenge mellom hvert måltid og så er jeg utrolig trøtt enda. Regner med det snart går over. Har hatt litt hodepine og brystsmerter, men det kan like gjerne være knyttet til bekymringene jeg har hatt. Syns jeg er heldig som ikke har de verste plagene! :)
Merker du noe til alt som skjer i kroppen?
Min venninne hadde ikke et eneste symptom (!). Eneste symptomet hennes nå er mage og spark [emoji16] Ingen kroppslige ubehag. Noen er heldigere enn andre altså! Men om man ikke har symptomer så klarer man jo å bekymre seg for det også! De første 8-12 ukene er tøffest sånn sett! :)

Hvor langt har du kommet nå:)? Ja, det kan tenkes at de smertene /plagene skyldes stress og bekymringer. Så glad du kan puste lettet nå <3 Det er veldig heldig å ikke ha så mye plager, ja :)
Jeg merker egentlig veldig lite. Har veldig stive brystvorter og de er ømme + at brystet er ømt. Så er det slike kramper /tak /ligamentsmerter som jeg får nesten hver natt 03.30 :P De varer i 30 min ca. Så er helt utslitt når de gir seg. Måtte opp i natt og puste meg igjennom dem. Håper bare alt er bra jeg :-O Helt sykt at slike smerter / tak skal være et godt tegn:P

Men ellers så er jeg i fin form på dagen. Er trøtt, men det tror jeg skyldes dårlig nattesøvn. Legger meg sent og våkner mye. Så får prøve legge meg tidlig i dag :)

Hvor langt har du kommet nå:)? Ja, det kan tenkes at de smertene /plagene skyldes stress og bekymringer. Så glad du kan puste lettet nå <3 Det er veldig heldig å ikke ha så mye plager, ja :)
Jeg merker egentlig veldig lite. Har veldig stive brystvorter og de er ømme + at brystet er ømt. Så er det slike kramper /tak /ligamentsmerter som jeg får nesten hver natt 03.30 [emoji14] De varer i 30 min ca. Så er helt utslitt når de gir seg. Måtte opp i natt og puste meg igjennom dem. Håper bare alt er bra jeg :-O Helt sykt at slike smerter / tak skal være et godt tegn:P

Men ellers så er jeg i fin form på dagen. Er trøtt, men det tror jeg skyldes dårlig nattesøvn. Legger meg sent og våkner mye. Så får prøve legge meg tidlig i dag :)
Så smertene kommer til samme tider i døgnet? Det er nok helt som det skal være og jeg lurer på om det kan kjennes ekstra første graviditet siden alt strekkes for første gang. Noen av har jo tøys strikken opptil flere ganger og den er nok litt "slarken" etterhvert [emoji16]
Dersom det gjør veldig vondt synes jeg likevel at du skal ta det opp med lege! Jeg hadde mye ligamentsmerter spesielt på en side forrige gang, og det viste seg å skyldes en stor cyste. Helt ufarlig, men greit å vite hva det kom av.

Så smertene kommer til samme tider i døgnet? Det er nok helt som det skal være og jeg lurer på om det kan kjennes ekstra første graviditet siden alt strekkes for første gang. Noen av har jo tøys strikken opptil flere ganger og den er nok litt "slarken" etterhvert [emoji16]
Dersom det gjør veldig vondt synes jeg likevel at du skal ta det opp med lege! Jeg hadde mye ligamentsmerter spesielt på en side forrige gang, og det viste seg å skyldes en stor cyste. Helt ufarlig, men greit å vite hva det kom av.

Ja, nå har det begynt å bygge seg opp litt på kvelden og jeg kjenner det fortsatt på morningen. Helt tydelig at det er noe som skjer der, håper bare det er noe positivt! Jeg skal på ul om 4 laaaange dager :p Så da får jeg vel se det meste? Smerten min er liksom akkurat rett over skambeinet, som mensensmerter på midten.

Var det på UL at de oppdaget din store cyste? Det kan være smertefult -jeg hadde en på 4x4 cm en gang. :-/

Ja, nå har det begynt å bygge seg opp litt på kvelden og jeg kjenner det fortsatt på morningen. Helt tydelig at det er noe som skjer der, håper bare det er noe positivt! Jeg skal på ul om 4 laaaange dager [emoji14] Så da får jeg vel se det meste? Smerten min er liksom akkurat rett over skambeinet, som mensensmerter på midten.

Var det på UL at de oppdaget din store cyste? Det kan være smertefult -jeg hadde en på 4x4 cm en gang. :-/
Ja, jeg fikk komme på ul for de mistenkte at jeg kunne ha svangerskap utenfor livmoren. Men typisk da er smerter på den ene siden, og ikke på midten.
Det er vel første gang du er gravid ikke sant! Da vil jeg tro det kan rive litt ekstra [emoji4] 4 dager føles som en eeevighet men snart er du der! :)
Det er så ulikt fra person til person hvordan ul blir gjennomført syns jeg! Men siden du er kort på vei så får du garantert se hele babyen [emoji7]

Veldig stor milepæl i dag - Hjertet slår:Heartred

Screenshot_2017-01-24-09-34-29.png

Lille ble målt til 1 cm :love7 Og hjertefrekvens på 130:Heartred

Jeg ble satt frem til 6+6 (eggløsningsdag) , selv om embryoet viste 7+1. Men litt unøyaktige målinger når det er så lite, så går ut i fra 6+6 :) Nye termindato er 15 september.

Last edited:
Veldig stor milepæl i dag - Hjertet slår

Vis vedlegget 216569

Lille ble målt til 1 cm :love7 Og hjertefrekvens på 130[emoji813]red

Jeg ble satt frem til 6+6 (eggløsningsdag) , selv om embryoet viste 7+1. Men litt unøyaktige målinger når det er så lite, så går ut i fra 6+6 :) Nye termindato er 15 september.
Så utrolig fint å lese og se [emoji7][emoji173] Herlighet. Lille søte bøllefrø!

Hurra!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Så herlig å lese!! :D

Så fantastisk!!! Lille bøllefrøet [emoji173][emoji173][emoji173] gratulerer så mye!

Back
Topp