Hva hvis...

Ååå, fantastisk!! Gratulerer så mye med gedigen milepæl [emoji173][emoji173]

Veldig stor milepæl i dag - Hjertet slår:Heartred

Vis vedlegget 216569

Lille ble målt til 1 cm :love7 Og hjertefrekvens på 130:Heartred

Jeg ble satt frem til 6+6 (eggløsningsdag) , selv om embryoet viste 7+1. Men litt unøyaktige målinger når det er så lite, så går ut i fra 6+6 :) Nye termindato er 15 september.

Ååå, så fantastisk!! <3 Du skal bli mamma, Bernt! *tørker en liten gledeståre *

Hvordan er formen? :)

Tusen takk som spør <3 Formen er overraskende fin:) Jeg er veldig heldig -har ikke hatt kvalme eller noen andre symptomer. Var kun plaget av EKSTREME mensensmerter i uke 4,5 og deler av uke 6. Nå har jeg bare litt mensensmerter, som kommer og går :) FØler meg overhode ikke gravid, så er godt at TUL har bekreftet det!

Hvordan går det med dg, fine Anduge:Heartred?

Tusen takk som spør <3 Formen er overraskende fin:) Jeg er veldig heldig -har ikke hatt kvalme eller noen andre symptomer. Var kun plaget av EKSTREME mensensmerter i uke 4,5 og deler av uke 6. Nå har jeg bare litt mensensmerter, som kommer og går :) FØler meg overhode ikke gravid, så er godt at TUL har bekreftet det!

Hvordan går det med dg, fine Anduge:Heartred?

Så godt å høre at smertene er mildere :D

Det går fint her :) Hatt en fin helg med passe blanding av sløving og husarbeid, mest sløving :P

Hei Bernt! I dag fikk vi gode nyheter! Fikk bare lyst til å dele [emoji1] Hjerte og hjerne hos vår lilleskatt ser bra ut. Juble!

Hvordan går det med deg?

Hei Bernt! I dag fikk vi gode nyheter! Fikk bare lyst til å dele [emoji1] Hjerte og hjerne hos vår lilleskatt ser bra ut. Juble!

Hvordan går det med deg?

Åhhhhhhh :Heartbigred SÅ herlige nyheter!! :hello2:Heartbigred Takk for at du oppdaterer meg !! Dette var virkelig lykke å høre! Gratulerer så mye. Håper du klarer senke skuldrene litt etter en slik glad-nyhet?:)

Her går det fint altså:Heartred Ikke noe nytt egentlig:p Neste TUL er 7 feb! Gru-gleder meg selvfølgelig! Er det noe jeg bør spørre om som de kan se/utelukke på den ultralysen? Da er jeg 9 uker:love7

Så godt å høre at smertene er mildere :D

Det går fint her :) Hatt en fin helg med passe blanding av sløving og husarbeid, mest sløving :p

Det er deilig å sløve <3 Sløve mens vi enda kan :D Håper på å se deg komme etter veldig snart <3

Åhhhhhhh [emoji813]bigred SÅ herlige nyheter!! :hello2[emoji813]bigred Takk for at du oppdaterer meg !! Dette var virkelig lykke å høre! Gratulerer så mye. Håper du klarer senke skuldrene litt etter en slik glad-nyhet?:)

Her går det fint altså[emoji813]red Ikke noe nytt egentlig:p Neste TUL er 7 feb! Gru-gleder meg selvfølgelig! Er det noe jeg bør spørre om som de kan se/utelukke på den ultralysen? Da er jeg 9 uker:love7
Ja, skuldrene er såpass senka at jeg nettopp har kjøpt en liten gave til lillingen [emoji1]
Så bra at du følges såpass tett opp! Vet ikke helt hva de kan se i uke 9 annet enn et nydelig lite nurk med bankende hjerte [emoji173] Fra uke 12 er det lettere å se litt mer, men en del kan man ikke få sett skikkelig før oul uansett på vanlige sykehus. Men! Har man sett et levende foster uke 8+ så er sjansene veldig store for at alt går bra! [emoji4] Heldigvis!

Ja, skuldrene er såpass senka at jeg nettopp har kjøpt en liten gave til lillingen [emoji1]
Så bra at du følges såpass tett opp! Vet ikke helt hva de kan se i uke 9 annet enn et nydelig lite nurk med bankende hjerte [emoji173] Fra uke 12 er det lettere å se litt mer, men en del kan man ikke få sett skikkelig før oul uansett på vanlige sykehus. Men! Har man sett et levende foster uke 8+ så er sjansene veldig store for at alt går bra! [emoji4] Heldigvis!

Sååå bra og godt å høre <3 Tusen takk for god info:)

Hvordan står det til for mom-to-be i dag..? [emoji4]

Forresten, send litt babystøv, det trengs kraftig [emoji6]

Hvordan står det til for mom-to-be i dag..? [emoji4]

Forresten, send litt babystøv, det trengs kraftig [emoji6]

Det står bra til her. Merker svært lite til graviditeten, og et snev redsel for at noe skal gå galt snart, kjenner jeg veldig på om dagen. Man skal liksom aldri slutte å lengste seg. Får bare tenke at det er svært lite jeg får gjort, og prøve slappe av.!

Jeg sender masse babystøv din vei <3 Hvis alt ser bra ut neste TUL , 7 feb , så har jeg nesten 200 g-tester og 90 EL tester som jeg kommer til å gi bort (fordele på jentene mine her inne) <3 Da skal du blant annet få, med masse babystøv inni ;)

Det står bra til her. Merker svært lite til graviditeten, og et snev redsel for at noe skal gå galt snart, kjenner jeg veldig på om dagen. Man skal liksom aldri slutte å lengste seg. Får bare tenke at det er svært lite jeg får gjort, og prøve slappe av.!

Jeg sender masse babystøv din vei <3 Hvis alt ser bra ut neste TUL , 7 feb , så har jeg nesten 200 g-tester og 90 EL tester som jeg kommer til å gi bort (fordele på jentene mine her inne) <3 Da skal du blant annet få, med masse babystøv inni ;)

Statistisk sett så er nok alt bra, for det går jo bra med de aller fleste ♡
Men skjønner så klart engstelsen, hadde neppe vært noe mindre engstelig selv [emoji6]

Vi skal i gang med ivf vi nå.. oppstart om halvannen uke ca, går privat for nå gidder jeg ikke vente lenger [emoji13]
Men håper så klart at babystøvet du sendte nå kicker inn istede og får egget til å feste seg slik at vi slipper hele ivf-opplegget [emoji6]

Tenk at du snart er 9 uker på vei da! Syns tiden går fort jeg.. Du har jo snart unnagjort 25% [emoji4]

Statistisk sett så er nok alt bra, for det går jo bra med de aller fleste ♡
Men skjønner så klart engstelsen, hadde neppe vært noe mindre engstelig selv [emoji6]

Vi skal i gang med ivf vi nå.. oppstart om halvannen uke ca, går privat for nå gidder jeg ikke vente lenger [emoji13]
Men håper så klart at babystøvet du sendte nå kicker inn istede og får egget til å feste seg slik at vi slipper hele ivf-opplegget [emoji6]

Tenk at du snart er 9 uker på vei da! Syns tiden går fort jeg.. Du har jo snart unnagjort 25% [emoji4]

Håper så inderlig på en ventespire hos deg også <3

Skjønner godt at du velger privat mens du venter på det offentlige. Jeg valgte også å gå privat mens vi ventet. Vi tok bare hormoner etc da. Ikke IVF privat, ble for dyrt!

Jeg er veldig spent på deg, og din tur kommer snart:)

Håper så inderlig på en ventespire hos deg også <3

Skjønner godt at du velger privat mens du venter på det offentlige. Jeg valgte også å gå privat mens vi ventet. Vi tok bare hormoner etc da. Ikke IVF privat, ble for dyrt!

Jeg er veldig spent på deg, og din tur kommer snart:)
Ventespire hadde vært nyyyydelig [emoji1]

Huff, er fryktelig dyrt å gå privat ja.. men jeg har vært flink å spare etter jeg var student så det skal gå "greit" [emoji18]
Bare håper det holder med en runde IVF...[emoji14]

Er virkelig klar for å komme etter deg inn i mom-to-be - boblen! [emoji1]

Ventespire hadde vært nyyyydelig [emoji1]

Huff, er fryktelig dyrt å gå privat ja.. men jeg har vært flink å spare etter jeg var student så det skal gå "greit" [emoji18]
Bare håper det holder med en runde IVF...[emoji14]

Er virkelig klar for å komme etter deg inn i mom-to-be - boblen! [emoji1]

Så flink du er! Håper virkelig det er deres tur snart. Har du tenkt noe på å sende prøve til Hellas?

Så flink du er! Håper virkelig det er deres tur snart. Har du tenkt noe på å sende prøve til Hellas?
Etter å ha blitt vant til å snu hver krone tre ganger som student så gikk det greit å spare litt hver måned når jeg begynte i full jobb [emoji6] Veldig glad for det nå [emoji4]

Ja, hvis ikke det klaffer nå på første forsøk IVF så blir det nok til at jeg sender prøve til Athen. Så det var noen som hadde fått hentet ut resepten fra Serum på apotek i Norge, så da slipper vi forhåpentligvis styret via fastlegen/reise til Sverige [emoji1]

Back
Topp