Hva hvis...

Hihi, så fin :) Også så gøy at h*n spreller allerede, at dere fikk se det til og med!! Alle lykkeønskinger til dere [emoji1405][emoji173]

Hihi, så fin :) Også så gøy at h*n spreller allerede, at dere fikk se det til og med!! Alle lykkeønskinger til dere [emoji1405][emoji173]

Veldig stas å se! Jeg trodde ikke de bevegde seg så mye så tidlig! Egentlig så trodde jeg ikke de bevegde seg i det hele tatt :P

Tusen takk, Avocado:Heartred Gyn spurte meg før UL -"føler du deg gravid, merker du noe?" Jeg bare: "hmm, nei"..... Hun ble bare stille og ba meg sette meg. Var så nervøs at hjertet banket ut av brystet. Heldigvis levde lille <3
Jeg merker virkelig ingenting av denne graviditeten. Jeg føler meg ikke gravid heller. Så når jeg tenker tilbake, på hvor mange ganger jeg har lett etter symptomer i tidlig dpo-land, så må jeg bare riste på hode av meg selv.:p Veldig mange merker forskjell tidlig og føler seg gravide, men jeg er ikke en av dem.

Hvis du kan gå gjennom disse tre første månedene og ikke være kvalm og trøtt og uvel er du heldig!
Jeg var trøtt som en strømpe og ganske uvel i min graviditet (den som varte til uke 8) i 2015.
Er veldig forberedt på ukesvis med spying og 12-15 timers soveøkter når jeg en gang blir gravid igjen, men det vil jo være verdt det uansett :)
Noen er heldigere enn andre ;)

Ååå, fantastisk!!! Gratulerer så mye! [emoji173][emoji173] Jeg husker også at det var utrolig kult med UL i uke 8. Plutselig kunne man se det var en liten bebis inni der, ikke bare en klump :D Husker min vagga fra side til side, akkurat som når mannen prøver å danse når han har drukket litt for mye. Hahaha. Nå blir det baby [emoji173][emoji322]

Hvis du kan gå gjennom disse tre første månedene og ikke være kvalm og trøtt og uvel er du heldig!
Jeg var trøtt som en strømpe og ganske uvel i min graviditet (den som varte til uke 8) i 2015.
Er veldig forberedt på ukesvis med spying og 12-15 timers soveøkter når jeg en gang blir gravid igjen, men det vil jo være verdt det uansett :)
Noen er heldigere enn andre ;)

Ja, du var såpass dårlig. Off.
Jeg er så enig -det er verdt å være dårlig. Jeg hadde på en måte forberedt meg på det, og "så frem mot" å bli dårlig. Men er som du sier -heldig. Jeg hadde nok ikke klart å studere dersom jeg var veldig trøtt /uvel. Kan ikke sykemelde meg fra skolen heller:P Så det passer veldig bra sånn sett.

Ååå, fantastisk!!! Gratulerer så mye! [emoji173][emoji173] Jeg husker også at det var utrolig kult med UL i uke 8. Plutselig kunne man se det var en liten bebis inni der, ikke bare en klump :D Husker min vagga fra side til side, akkurat som når mannen prøver å danse når han har drukket litt for mye. Hahaha. Nå blir det baby [emoji173][emoji322]

Takk takk!! <3<3<3

Haha! Ja, var skikkelig boogy boogy inne i der :p Skjønner så godt hva du mener med dans fra mannen:hilarious: Håper dette blir baby altså:cheers

Ja, du var såpass dårlig. Off.
Jeg er så enig -det er verdt å være dårlig. Jeg hadde på en måte forberedt meg på det, og "så frem mot" å bli dårlig. Men er som du sier -heldig. Jeg hadde nok ikke klart å studere dersom jeg var veldig trøtt /uvel. Kan ikke sykemelde meg fra skolen heller:p Så det passer veldig bra sånn sett.

Ja, du er jaggu heldig med den altså :)
Er det siste året på skole eller må du fortsette en stund etter bebis også?

Fortsetter en stund etter bebis også:)

Tøft gjort å gå på skole med en liten en :)
Vi venta mens jeg gikk på skole pga det økonomiske, så snart jeg hadde vært ansatt i 6 mnd begynte vi å prøve. Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde vi jo begynt mye før :p

Tenker du å ta fag det første året med baby eller blir det full perm?

Tøft gjort å gå på skole med en liten en :)
Vi venta mens jeg gikk på skole pga det økonomiske, så snart jeg hadde vært ansatt i 6 mnd begynte vi å prøve. Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde vi jo begynt mye før :p

Tenker du å ta fag det første året med baby eller blir det full perm?

Ja, det blir nok veldig tøft. Jeg har jobbet over 100% ved siden av skolen, nattevakter -som er bedre betalt, så da har økonomien blitt god nok til å kunne prøve under studiene heldigvis. Jeg skal ikke ta noen fag første året med babyen, jeg studerer privat så får vel heller ikke noe perm så lenge jeg ikke tar studielån? Har ikke satt meg så mye inn i permisjon osv, siden jeg ikke tørr å tenke så langt frem. Men greit å kanskje begynne planlegge litt:)

Ja, det blir nok veldig tøft. Jeg har jobbet over 100% ved siden av skolen, nattevakter -som er bedre betalt, så da har økonomien blitt god nok til å kunne prøve under studiene heldigvis. Jeg skal ikke ta noen fag første året med babyen, jeg studerer privat så får vel heller ikke noe perm så lenge jeg ikke tar studielån? Har ikke satt meg så mye inn i permisjon osv, siden jeg ikke tørr å tenke så langt frem. Men greit å kanskje begynne planlegge litt:)

Hvis du har jobbet så mye har du vel rett på vanlig mammaperm med 80% eller 100% lønn i hhv 40-et eller annet eller 50-eteller annet uker?
Hakke peiling jeg altså :p
Håper det ordner seg på best mulig måte for dere :)

Hvis du har jobbet så mye har du vel rett på vanlig mammaperm med 80% eller 100% lønn i hhv 40-et eller annet eller 50-eteller annet uker?
Hakke peiling jeg altså :p
Håper det ordner seg på best mulig måte for dere :)

Etter 3 år med studier og jobb så sluttet jobbe så mye som 100% etter sommeren i fjor. Så jobber kanskje 50-60 % (ikke natt)nå:) Men ja, det blir nok mammaperm da i stedet ,med lønn:) Er ikke helt inne i det der altså:p

Etter 3 år med studier og jobb så sluttet jobbe så mye som 100% etter sommeren i fjor. Så jobber kanskje 50-60 % (ikke natt)nå:) Men ja, det blir nok mammaperm da i stedet ,med lønn:) Er ikke helt inne i det der altså:p

Ikke jeg heller :p
Føler meg mange ganger som et leksikon når det kommer til prøving, EL, hormoner og IVF, men når det kommer til graviditet er jeg jo helt grønn :p

Ikke jeg heller :p
Føler meg mange ganger som et leksikon når det kommer til prøving, EL, hormoner og IVF, men når det kommer til graviditet er jeg jo helt grønn :p

Jeg også!! Hahaha. Guri :p Jeg har jo nesten tat 2 studier samtidig. Utrolig hva en kan lære seg hvis man virkelig vil lære. Bare til å brette opp ermene for et nytt fag nå Avocado. Du skal jo tross alt inn i et svangerskap veldig snart;) Og vi er nesten utlært på prøving!

Jeg også!! Hahaha. Guri :p Jeg har jo nesten tat 2 studier samtidig. Utrolig hva en kan lære seg hvis man virkelig vil lære. Bare til å brette opp ermene for et nytt fag nå Avocado. Du skal jo tross alt inn i et svangerskap veldig snart;) Og vi er nesten utlært på prøving!

Men jeg har jo deg og flere andre forumvenninner som jeg kan plage med masse newbie-spørsmål når den tid kommer..haha :p

Så koselig!! [emoji173] Gratulerer :D skal du ha ny ul før uke 12?

Vis vedlegget 218278

Lille sprellemann/mine:happy: ! 8+6 og 2.1 cm :D Ble plutselig satt én dag tilbake i dag, men sånn er det vel -litt frem og tilbake:)

Lille bevegde seg SÅÅ mye på ultralyd i dag <3 Skikkelig mye liv og bevegelse! Utrolig gøy å se <3 :love7
Så gøy! [emoji1] Fine lille spirelill!
Det er helt vanlig at det varierer litt med termin fra gang til gang når man sjekker ofte. Min termin vet jeg jo f.eks at er feil, trolig nesten en hel uke! De vokser nemlig ikke helt gjevnt, noen er større, noen mindre og så går det i rykk og napp. Men sånn cirka kan de si :)

Back
Topp