Hva hvis...

Så gøy! [emoji1] Fine lille spirelill!
Det er helt vanlig at det varierer litt med termin fra gang til gang når man sjekker ofte. Min termin vet jeg jo f.eks at er feil, trolig nesten en hel uke! De vokser nemlig ikke helt gjevnt, noen er større, noen mindre og så går det i rykk og napp. Men sånn cirka kan de si :)

<3 Ja, det går i rykk og napp. Viktigste er at alt ser bra ut <3

Liten oppdatering om status mannen:love2

Han føler seg *bankibordet* helt fin, og har følt seg bra i flere dager nå. Jeg har vært så berørt av hans plager, da jeg ser hvor mye det påvirket han stakkars:( HÅPER den siste AB kuren gjorde susen for han sin del, og at prostatitten er borte, og at vi kan ha sex snart! Blir gal. Har ikke hatt sex siden i fjor!:help

Er så glad på dine vegne, så bra at alt var fint med lille spire på UL :) :Heartred Vi skal snart ta kuren vi også, må bare, ellers så kommer vi til å tenke på hva hvis.. Uansett hvor mye fertilitetsklinikken er i mot det så tror jeg vi skal få antibiotika av fastlegen, hvis ikke fra serum. Du gir meg ihvertfall håp :) Hvilken type AB brukte dere og hvordan tålte dere de? Mye magebesvær? :wtf:

Er så glad på dine vegne, så bra at alt var fint med lille spire på UL :) :Heartred Vi skal snart ta kuren vi også, må bare, ellers så kommer vi til å tenke på hva hvis.. Uansett hvor mye fertilitetsklinikken er i mot det så tror jeg vi skal få antibiotika av fastlegen, hvis ikke fra serum. Du gir meg ihvertfall håp :) Hvilken type AB brukte dere og hvordan tålte dere de? Mye magebesvær? :wtf:

Heiii:Heartred:Heartred:Heartred

Tusen takk så mye! Det er ikke noen tvil om at infeksjonen var et hinder, og at AB var løsningen her oss oss:Heartred Jeg er rimelig sikker på at det gjelder veldig mange langtidsprøvere også! Så ja, dere må få kommet i gang med AB-kuren (protokollen) fra Serum. Leste at noen hadde fått resept av Serum, og fått hentet ut på apotek her i Norge:) Men veldig bra om du får av legen:) Så godt å høre at jeg gir håp! Jeg håper at jeg kan hjelpe mange andre i denne situasjonen, fordi man trenger mye håp å holde fast i.

Jeg og mannen fikk ulik protokoll. Jeg fikk to typer AB i 25 dager, mens mannen fikk én type i 40 dager! Mannen har i etterkant fått påvist prostatitt, så denne infeksjonen har virkelig satt sine spor:( Heldigvis fant vi ut av det -da dette kan føre til infertilitet. Så dette er ikke bare bare altså. Veldig vanskelig å bli kvitt!

Jeg pleier å bli KJEMPE dårlig av AB. Men denne gangen merket jeg ingenting. Ikke mannen heller. Så det var veldig bra.:)

Jeg har veldig troen på dere. Og gleder meg til det blir din tur. Det tror jeg vil skje innen kort tid etter AB-kuren deres er ferdig=):Heartred

Heiii:Heartred:Heartred:Heartred

Tusen takk så mye! Det er ikke noen tvil om at infeksjonen var et hinder, og at AB var løsningen her oss oss:Heartred Jeg er rimelig sikker på at det gjelder veldig mange langtidsprøvere også! Så ja, dere må få kommet i gang med AB-kuren (protokollen) fra Serum. Leste at noen hadde fått resept av Serum, og fått hentet ut på apotek her i Norge:) Men veldig bra om du får av legen:) Så godt å høre at jeg gir håp! Jeg håper at jeg kan hjelpe mange andre i denne situasjonen, fordi man trenger mye håp å holde fast i.

Jeg og mannen fikk ulik protokoll. Jeg fikk to typer AB i 25 dager, mens mannen fikk én type i 40 dager! Mannen har i etterkant fått påvist prostatitt, så denne infeksjonen har virkelig satt sine spor:( Heldigvis fant vi ut av det -da dette kan føre til infertilitet. Så dette er ikke bare bare altså. Veldig vanskelig å bli kvitt!

Jeg pleier å bli KJEMPE dårlig av AB. Men denne gangen merket jeg ingenting. Ikke mannen heller. Så det var veldig bra.:)

Jeg har veldig troen på dere. Og gleder meg til det blir din tur. Det tror jeg vil skje innen kort tid etter AB-kuren deres er ferdig=):Heartred
Ja, jeg har troen på at dette kan hjelpe:) Kan ikke være tilfeldig når så mange langtidsprøvere blir gravide etter en kur!
Håper mannen din har fått tatt knekken på infeksjonen nå, enda godt det finnes hjelp og ting å prøve i utlandet:)
Håper vi tåler den like bra:) skal til legen neste uke så skal høre da.
Håper du har rett og at vi er like heldige❤️

Ja, jeg har troen på at dette kan hjelpe:) Kan ikke være tilfeldig når så mange langtidsprøvere blir gravide etter en kur!
Håper mannen din har fått tatt knekken på infeksjonen nå, enda godt det finnes hjelp og ting å prøve i utlandet:)
Håper vi tåler den like bra:) skal til legen neste uke så skal høre da.
Håper du har rett og at vi er like heldige❤️

Jeg gleder meg til oppdatering fra deg!! <3 Dette skal gå deres vei nå:Heartred

Jeg klarte falle på isen i dag tidlig ,og jeg skvatt så sykt mye! Hjertet mitt gikk ut av kroppen. Var alt for trøtt til å skjønne hva som skjedde. Jeg HATER å falle -gravid eller ikke... Du vet den følelsen når man blir helt varm innvendig og får gåsehud inn til benet etter fallet?... Blæh. Så jeg fikk en følelse av at NÅÅ fikk jeg så mye dårlige hormoner ut i kroppen, at nå har det sikkert skjedd noe med lille.. Så jeg bestilte UL på dagen -og fikk time *takkoglov*:Heartred Og alt var HELDIGVIS helt fint:smiley-angelic001!
Aner ikke om sånn stress-følelse man får når man skvetter / blir redd er skadelig for fosteret jeg. Noen som vet? Jeg hater å skvette, blir helt dårlig..

Men her i i hvert fall bildene fra dagen UL. Lille er nå 3 cm! (30.7 mm) :D Vokst mye på 1 uke! Han sa at ut i fra målingene var jeg 10 uker, men jeg vet jo at jeg er 9+4/9+5 pga eggløsning, men tar det som et veldig godt tegn at utviklingen er noen dager frem (og sist var jeg én dag tilbake). Fikk film også av h*n, bevegde seg mye på ryggen og plutselig snudde h*n seg mot oss /la seg på siden :D

Så søt, ikke sant;) :D

4.11.jpeg

4.1.jpg

4.8.jpeg

Ååhh, så fin[emoji173] du vet at nå er sjansene ekstremt store for at alt går bra? Fine lille bøllefrøet [emoji7]

Ååhh, så fin[emoji173] du vet at nå er sjansene ekstremt store for at alt går bra? Fine lille bøllefrøet [emoji7]

:love7 Ja, de sier så! Så skal slappe mer av nå. Er jo like "stor" sjanse for å miste nå som i uke 12 :D

Hvordan går det med deg? :Heartred Skal ta meg en tur innom DB din jeg:Heartpink

:love7 Ja, de sier så! Så skal slappe mer av nå. Er jo like "stor" sjanse for å miste nå som i uke 12 :D

Hvordan går det med deg? [emoji813]red Skal ta meg en tur innom DB din jeg[emoji813]pink
Som du nettopp leste så går det bra med meg :) men mye sofa og avslapping etter jobb. Er en del sliten ja. Kan liksom ikke fatte at vi er gravide altså [emoji7] ting var så trist og leit for bare få uker siden!!

Gratulerer så mye med flott UL Bernt'n :)

Hvordan går det med deg? :Heartred Skal ta meg en tur innom DB din jeg:Heartpink
Som du nettopp leste så går det bra med meg :) men mye sofa og avslapping etter jobb. Er en del sliten ja. Kan liksom ikke fatte at vi er gravide altså [emoji7] ting var så trist og leit for bare få uker siden!!

Krever at dere sender litt gravidstøv begge to ;)

Back
Topp