Heiii
Tusen takk så mye! Det er ikke noen tvil om at infeksjonen var et hinder, og at AB var løsningen her oss oss
Jeg er rimelig sikker på at det gjelder veldig mange langtidsprøvere også! Så ja, dere må få kommet i gang med AB-kuren (protokollen) fra Serum. Leste at noen hadde fått resept av Serum, og fått hentet ut på apotek her i Norge
Men veldig bra om du får av legen
Så godt å høre at jeg gir håp! Jeg håper at jeg kan hjelpe mange andre i denne situasjonen, fordi man trenger mye håp å holde fast i.
Jeg og mannen fikk ulik protokoll. Jeg fikk to typer AB i 25 dager, mens mannen fikk én type i 40 dager! Mannen har i etterkant fått påvist prostatitt, så denne infeksjonen har virkelig satt sine spor
Heldigvis fant vi ut av det -da dette kan føre til infertilitet. Så dette er ikke bare bare altså. Veldig vanskelig å bli kvitt!
Jeg pleier å bli KJEMPE dårlig av AB. Men denne gangen merket jeg ingenting. Ikke mannen heller. Så det var veldig bra.
Jeg har veldig troen på dere. Og gleder meg til det blir din tur. Det tror jeg vil skje innen kort tid etter AB-kuren deres er ferdig=)