Off, jeg skjønner så godt hva du mener

Jeg har prøvd å ikke være så akktiv i dagboken min med hensyn på dere som fortsatt prøver, men samtidig så er det en dagbok jeg vil se tilbake på senere og håper den vonde prøvetiden bare er minner etterfylt av glede <3 . Og det vet jeg du også én dag skal oppleve, se og lese tilbake på i di egen dagbok. Det virker kanskje så fjærnt for deg, men helt seriøst, *knips* så er du gravid.. Føles ut som jeg var ulykkelig, strevde og vrei meg gråtende i søvn senest i går -tiden går så fort! Jeg skulle ønske jeg hadde
mer tro på dette baby-prosjektet underveis, og holdt hodet over vann og ikke ha latt det påvirke skolen min og livet mitt i den grad det gjorde -fordi jeg trodde virkelig ALDRI vi skulle få positiv test! Eneste rådet jeg kan gi til deg er at du burde nyte dagene nå som det bare er deg og mannen, fokuser på skolen og
prøv å tenke at du veldig snart vil sitte med en spire voksende i magen. Det var flere jenter her inne som hjalp meg tenke mer positivt, og gi litt slipp på den negative tanken om "Hva hvis det aldri går". For jo! Det skal gå for jentene mine her inne <3