Får du ikke svarene før i morgen da?
Lykke til med svaret på prøven ♡ Men den skal selvsagt være fin da![]()
Fikk svar nå, 3700
Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du ikke svarene før i morgen da?
Lykke til med svaret på prøven ♡ Men den skal selvsagt være fin da![]()
Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover
Så bra!! [emoji1][emoji11] Dette her bare vet jeg at skal gå bra! Du vet jo at 2017 er et lykkeårFikk svar nå, 3700 [emoji813]red Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover[emoji813]bigred
Fikk svar nå, 3700Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover
![]()
Ååå, så herlig! [emoji1]♡Fikk svar nå, 3700 [emoji813]red Nå er det bare å holde pusten i ukene fremmover[emoji813]bigred
Så bra!! [emoji1][emoji11] Dette her bare vet jeg at skal gå bra! Du vet jo at 2017 er et lykkeårStor klem til deg!
Det beviste du også
Store klemmer til deg 
I know I know! [emoji1] Og fra nå av er armene åpne for alt positivt som kommer forbi! Hvor langt er du kommet i dag?Dette er året, Lille Lykke [emoji813]bigred Det beviste du også [emoji813]bigred Store klemmer til deg![]()
I know I know! [emoji1] Og fra nå av er armene åpne for alt positivt som kommer forbi! Hvor langt er du kommet i dag?
Jippijaja! Jeg rakk ikke redigere ferdig innlegget mitt før du svara - men scroll opp så får du svaret! [emoji16]Helt enig!I dag er jeg 5+0
om en time er jeg 5+1 [emoji14] haha..Wohooo som tiden går! Hvor langt er du på vei nå?<3<3
Jippijaja! Jeg rakk ikke redigere ferdig innlegget mitt før du svara - men scroll opp så får du svaret! [emoji16]
Lykke lykke lykkeNår i månefasen ble du gravid? [emoji4] Du kan jo regne fra både ny-ne og alt i mellom [emoji16] Ja, det var gøy at el kom da. Om det stemmer da. Ultralydlegen ville ha det til at jeg er fire dager lengre på vei, men det får jeg ikke til å stemme siden jeg testa etter el. Så jeg fastholder på tidsregningen min jeg!Haha! Herlig! Liker den nye regnemåneden altså! Jeg som sååååå lenge prøvde å få EL til å komme på fullmåne! Det skjedde én gang, men høstet ikke frukter den måneden! Så GØY at du hadde EL på fullmåne og ble gravid![emoji813]bigredLykke lykke lykke
Når i månefasen ble du gravid? [emoji4] Du kan jo regne fra både ny-ne og alt i mellom [emoji16] Ja, det var gøy at el kom da. Om det stemmer da. Ultralydlegen ville ha det til at jeg er fire dager lengre på vei, men det får jeg ikke til å stemme siden jeg testa etter el. Så jeg fastholder på tidsregningen min jeg!![]()
"Siste kvarter" var 21.desember, altså midt mellom hel og nyJeg hadde EL 22 des, det var dagen etter halvmåne . Kan det stemme?
Du vet bedre enn legen når EL var -så det er fullmåne!!![]()
<<"Siste kvarter" var 21.desember, altså midt mellom hel og nySå du er gravid i første "siste kvarter" [emoji28][emoji4]
Legger ved link til månefasene: https://www.timeanddate.no/astronomi/maanefaser/norge/oslo?aar=2016
<<"Siste kvarter" var 21.desember, altså midt mellom hel og nySå du er gravid i første "siste kvarter" [emoji28][emoji4]
Legger ved link til månefasene: https://www.timeanddate.no/astronomi/maanefaser/norge/oslo?aar=2016
Haha, nei det ble litt mer knotete liksom [emoji16] Men mirakelet inni der er like stort om det er ny, ne, ditt eller datt!<<
<<
Hørtes ikke så spennende ut som fullmåne
![]()
Haha, nei det ble litt mer knotete liksomMen mirakelet inni der er like stort om det er ny, ne, ditt eller datt!![]()
Måtte dagene bare rase avsted litt fremover til man er der hvor vi kan kjenne bevegelse og bare nyte svangerskapet! Hvor i verden bor du forresten? Jeg bor i Nordland, men farter litt sørover av og til i jobbsammenheng og på besøk.
, så jeg og mannen snakker om å ta oss en bilferie å kjøre rundt i Norge, da mot nord Det skal jeg gjøreJaa, det skal være sikkert og visst! <3
Jeg bor i Oslo! Jeg har så lyst til å dra nord over! Litt skam at jeg aldri har vært lengre nord enn Trondheim, så jeg og mannen snakker om å ta oss en bilferie å kjøre rundt i Norge, da mot nord
Du må si fra hvis du er i Oslo da
![]()
Det skal jeg gjøreNord- Norge er kjempefint, men jeg vet bare selv hvordan JEG tenker når det kommer til ferie. Da vil jeg sørover for å få litt mer varme enn vi kan forvente her om vi først skal på ferie!
![]()