Hva hvis...

Og hvordan er formen din forresten?

Formen min er ikke forandret, altså merker ingenting! Vet ikke om jeg skal bli bekymret av det jeg? :P så lenge jeg ikke blør, så er jeg fornøyd :) Skal ta blodprøve på tirsdag for å sjekke stigningen. Så får håpe verdiene er fine.

Hvordan har du det? Kan tenke meg hvor mange tanker du har om dagen, men du vet hva jeg tenker og mener. Dette blir utfall 4, og dermed basta. Jeg tenker masse på deg, og sender mye gode tanker - det skal du vite <3

Formen min er ikke forandret, altså merker ingenting! Vet ikke om jeg skal bli bekymret av det jeg? [emoji14] så lenge jeg ikke blør, så er jeg fornøyd :) Skal ta blodprøve på tirsdag for å sjekke stigningen. Så får håpe verdiene er fine.

Hvordan har du det? Kan tenke meg hvor mange tanker du har om dagen, men du vet hva jeg tenker og mener. Dette blir utfall 4, og dermed basta. Jeg tenker masse på deg, og sender mye gode tanker - det skal du vite <3
Du skal ikke bekymre deg for at du ikke har plager! [emoji16] Får håpe det forblir sånn. Jeg er jo i mitt fjerde svangerskap nå, og har aldri hatt de store plagene. Ei god venninne av meg kjente ingen ting som helst de første 15 ukene! Uke 16 begynte hun å merke små boblinger i magen, og da var det den lille som begynte å gi livstegn fra seg.
Ja, du vet nå... Ikke så mye å gjøre akkurat nå enn å håpe at alt snart bare er som en vond drøm å regne! Det går litt opp og ned, men jeg prøver å nyte dagene så godt det la seg gjøre :) Det setter en del ting i perspektiv dog. Men der skal gå bra! [emoji173]

Ja, vi hadde ikke begynt å prøve da han var syk. Visste ikke at det var så mye krutt i antibiotikaen dere må være avholds :eek: Men som sagt, kuren gjorde susen her. Og spermene hans funker som bare det, både antall og svømmedyktighet og alt annet. :)

Så bra at dere fant det ut før dere hadde prøvd så mye lenger. Jeg er glad for at vi fant det ut såpass "tidlig". Nesten 2 år ut i prøvingen er tidlig i forhold til andre prøvere her inne.

Mannen min sine svømmere har vi ikke testet på nytt etter kuren, men vi skal gjøre det for å bare sjekke den eventuelle forbedringen :) Han sluttet på kuren 17 des, så får sjekke snart:) han hadde ikke dårlige før , men en del abnormale som var ganske høy.

Jeg er glad for at kuren funket for oss begge, og det er helt klart at infeksjonen har satt en stopper. Godt å vite at vi i hvert fall kan lage et barn, Andunge <3 Sender deg en god klem.

Du skal ikke bekymre deg for at du ikke har plager! [emoji16] Får håpe det forblir sånn. Jeg er jo i mitt fjerde svangerskap nå, og har aldri hatt de store plagene. Ei god venninne av meg kjente ingen ting som helst de første 15 ukene! Uke 16 begynte hun å merke små boblinger i magen, og da var det den lille som begynte å gi livstegn fra seg.
Ja, du vet nå... Ikke så mye å gjøre akkurat nå enn å håpe at alt snart bare er som en vond drøm å regne! Det går litt opp og ned, men jeg prøver å nyte dagene så godt det la seg gjøre :) Det setter en del ting i perspektiv dog. Men der skal gå bra! [emoji173]

Det hadde vært utrolig luksus å ikke få noen plager må jeg si! Men jeg sier ja takk til alle plager, så lenge vi får en frisk baby til slutt!

Jeg forstår hvordan du tenker. Du skal vite at du er utrolig sterk. Dette skal gå bra! Jeg har startet 2017 bra for oss jentene her inne, så dette året skal bare gi hell og lykke til oss alle <3 Mange gode klemmer fra Bernt

Jeg blafret kjapt gjennom septembers terminliste.. og fant navnet ditt! Så da måtte jeg jo inn hit og se [emoji14]
Gratulerer så mye[emoji7]!! Dette er så fortjent ♡ endelig ble det din tur [emoji173][emoji173]

Avbestille timen i Porsgrunn du nå da? :) Heldiggrisen! September er fin terminmåned <3

Jeg blafret kjapt gjennom septembers terminliste.. og fant navnet ditt! Så da måtte jeg jo inn hit og se [emoji14]
Gratulerer så mye[emoji7]!! Dette er så fortjent ♡ endelig ble det din tur [emoji173][emoji173]

Tusen takk, LillaFrosk! Dette er uvirkelig! Når er din termin? Slutten av juli/starten av august? :)

Avbestille timen i Porsgrunn du nå da? :) Heldiggrisen! September er fin terminmåned <3

Jeg skal ta nye blodprøver på tirsdag, så hvis de viser god stigning og alt virker OK foreløpig så avbestiller jeg på tirsdag, ja. Tusen takk <3 Jeg føler meg veldig heldig. Og gleder meg til å se dere følge etter! <3
September er veldig fin måned. Jeg har bursdag 5 oktober, så termin 17 september er jo skikkelig stas :D

Hvordan går det med den nygravide? :rolleyes:

Herlighet så spennende! Fine måneder <3 Hvordan er formen din ellers?
Bør strengt tatt ikke klage [emoji14]
Sluppet unna kvalmen osv, men er tidvis veldig svimmel. Lavt blodtrykk ><
Også er ryggen gåen etter bare litt fysisk arbeid [emoji14]
Hva med deg? Merket noe enda?

Hvordan går det med den nygravide? :rolleyes:

Takk som spør :Heartred Det går veldig bra foreløpig! Jeg er selvfølgelig nervøs hver dag :p Har hatt mensensmerter som har vært av og på siden IKM, men de siste dagene nå har det vært så kraftige mensen smerter på natten at jeg våkner. Sto opp i natt og var sikker på at jeg måtte blø pga smertene :-/ Men så har jeg lest / hørt at det er normalt og ikke farlig så lenge man ikke blør. Men er jo umulig å slappe av når det kommer slike tak i magen.. Utrolig ubehagelig og vondt, men så lenge det ikke er farlig, så er jeg overlykkelig. Skal sjekke hcg i morgen , for å se etter stigningen. Får bare håpe alt ser bra ut <3

Last edited:
Takk som spør :Heartred Det går veldig bra foreløpig! Jeg er selvfølgelig nervøs hver dag :p Har hatt mensensmerter som har vært av og på siden IKM, men de siste dagene nå har det vært så kraftige mensen smerter på natten at jeg våkner. Sto opp i natt og var sikker på at jeg måtte blø pga smertene :-/ Men så har jeg lest / hørt at det er normalt og ikke farlig så lenge man ikke blør. Men er jo umulig å slappe av når det kommer slike tak i magen.. Utrolig ubehagelig og vondt, men så lenge det ikke er farlig, så er jeg overlykkelig. Skal sjekke hcg i morgen , for å se etter stigningen. Får bare håpe alt ser bra ut <3

Høres jo bare finfint ut dette :)
Er nok ligamentsmerter du har, det er gørrvondt :yuck:

Spent på å høre <3

Hadde voldsomme magesmerter de første ukene jeg var gravid. Type fosterstilling på sofaen og puste seg gjennom. Så lenge du ikke blør er alt fin-fint ;) Hvor langt på vei er du nå? Kryssa grensa for kjemisk ennå? :D

Hadde voldsomme magesmerter de første ukene jeg var gravid. Type fosterstilling på sofaen og puste seg gjennom. Så lenge du ikke blør er alt fin-fint ;) Hvor langt på vei er du nå? Kryssa grensa for kjemisk ennå? :D

Så godt å høre at du hadde like vonde smerter, og at svangerskapet gikk bra. Ja, det var nesten så ille i natt at jeg måtte puste med igjennom. Var sikker på at jeg skulle blø. Skikkelig skummelt , men nå vet jeg at det er veldig normalt, så lenge ingen blødning konmer!

Jeg er ikke mer enn 4+4 , så er vel fortsatt veldig usikkert? Skal ta blodprøve i morgen for å sjekke verdi. Krysser alt for at det står bra til <3

Høres jo bare finfint ut dette :)
Er nok ligamentsmerter du har, det er gørrvondt :yuck:

Spent på å høre <3

Så godt å høre, betryggende <3 Ja, altså når jeg tidligere har hørt ligamentsmerter så har jeg ikke tenkt på det som så vondt :P Men altså.... Dette var ille i natt, men jeg er bare glad for all smerte hvis det ender godt <3

Så bra at du har det bra, men svimmelhet er jo utrolig ubehagelig da. Tar du noe som skal stabilisere blodtrykket mer?

Jeg har ikke merket noe særlig, bortsett fra ligamentsmerter :p Er så glad jeg har BV-jentene som kan fortelle meg hva som er hva. Beste legene er her inne ! Jeg hadde sykt mensenkramper i natt og i forigårs. Men jeg klager ikke! :D

Back
Topp