God morgen
Tenk, nå er du snart ferdig på AB-kur og klar for å bli kjempe-gravid
Håper du bare kan avlyse Porsgrunn-timen i januar
Avocado Du er så herlig god
Ja, fredag er jeg ferdig!
Tenk hvis det hadde skjedd<3 Tviler, men sjansen er der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Tenk, nå er du snart ferdig på AB-kur og klar for å bli kjempe-gravid
Håper du bare kan avlyse Porsgrunn-timen i januar
PP 23
Blir godt å endelig bli ferdig med AB-kuren -det krever litt å planlegge i fht mat (spesielt melkeprodukter). Og mannen og jeg har ikke hatt sex siden 10 november .. Begynner å merke det også ja (Vi ble enige om å ikke ha sex under kuren, siden min kur er fortere ferdig (jeg får større dose på kortere tid) mens han sin er litt under halvveis når jeg er ferdig. Vi er ganske redde for at ikke han er helt frisk når jeg er ferdig, og dermed smitte meg..
Nå er julen snart her. Og jeg prøver å se alt det gode vi har, og selvom vi ikke har en baby enda så prøver jeg å fortelle meg selv at vi én dag skal få det vi også.
Klart dere skal få det til <3 Jeg har troa på at AB-kuren har gjort susen. Vet det er fryktelig vanskelig i høytidene når alt man ønsker seg er det lille ekstra familiemedlemmet, vært der selv. Planlegg hyggelige ting med familien, skriv en liste over alle filmene du vil se på TV og spis julekaker, sjokolade og marsipan med god samvittighet. Og husk at vi tenker på deg og alltid sender babystøv din vei <3
Håper dere har den etterlengtede babyen neste år
Leste litt gjennom de siste sidene her.. Så flott med nytt håp og nye sjanser! Krysser virkelig fingrene for at kuren gjør susen, og dere blir gravide kjempesnart ♡♡
Tusen takk, LillaFrosk Jeg er veldig klar for å bli ferdig med denne prøvingen, men jeg bretter opp ermene og gjør meg klar RIL mange PP fremover. Hvordan går det med deg? Du er gravid ?
Ser virkelig den. Begynner bli deres tur å komme i termingruppe nå altså!! ♡
Ja, er gravid. Går veldig greit enda egentlig. Regner med alt slår inn på tirsdag, når jeg passerer 6 uker.
Ja, håpe håpe at det skjer snaaaart! Så deilig følelse å være 6 uker snart! Ja, da kommer vel alt av symptomer. Hoho. Er dette førstemann? Hvor lenge prøvde du igjen? Så glad på dine vegne. Deilig seier!:-D
Ja er kjekt
Er andre, har ei på sju år også. Klaffet i den 17. Ppen.
Snart må det bli ♡
Synes mange av sliterene endelig har fått det til nå, så vi satser på at det straks blir deg med spire også
PP 23
CD 14
Var hos gyno i dag, for å sjekke follikler. Jeg har pause fra hormoner denne måneden, og det viste seg tydelig på UL i dag også CD 14 -og ikke et eneste egg var begynt å dominere. Bare masse cyster.... Forrige måned så tok jeg Letrozol og fikk målt follikel på 19 mm på CD 16 ! Så.....Utrolig stor forskjell fra tidligere. Jeg er ikke lei meg, eller deppet. Det tar tid... Jeg vet at syklusene mine er dumme Og det har allerede tatt MYE tid.. Jeg må ha i bakhodet at vi har prøvd i 2 år som syke, og må nullstille meg selv (som en så pent så det) . Så da.. Når først eggløsningen kommer, selvom det er på CD 25, så er det en sjanse for å få en baby, siden vi ikke er syke lenger (håper jeg).. Jeg spurte gyno om en sen eggløsning er dårligere enn en som kommer til "riktig tid". Det hadde ingenting å si på kvaliteten på egget når den slippes sent i syklus. Takk og lov
Smører meg med en haug av T (som jeg er veldig god på nå) , og tar juleferie med god samvittighet, da eksamnene mine gikk veldig bra! Hadde ikke forventet det, siden baby-prosjekt har tatt MYE tid/tanker, som burde vært lagt ned i studier. Men, det gikk fint, heldigvis. Ellers ville julen blitt fryktelig tung....
Gratulerer med vel overstått eksamenstid Du er dyktig og bør gi deg selv en god klapp på skuldra
Kan se ut som pp 23 blir en lang en... kjedelig å gå å vente sånn, men syns du har en god måte å takle det på. Positiv innstilling rett og slett
Krysser fingre for at dere har rett svømmer på rett plass når egget kommer og at det ikke blir så fryktelig lenge til
Klem i fleng!
Føler veldig med deg. Eksamen, prøving og annet tull. Syns vi skal gi oss en klapp på skulderen ja
Men syns kroppen din skal skjerpe seg! Selv hatt mine nedturer på GU etter stimulering, og det er ikke gøy nei Håper egget ditt skjerper seg i løpet av noen dager og bare bruker litt ekstra tid fordi det er gullegget som lages