Hva gjør du NÅ?

på vei ut faktisk!

Sitter I bilen mens min kjære vasker bilen på utsiden :) etter det så er det hjem å begynne å gjøre seg klar til julebord :D

Ligger på sofaen og har hatt litt for mange kynnere på litt for kort tid til at det er no gøy...

Våknet av helt syyyyyk halsbrann og av at jeg måtte tisse :(
Nå er jeg sulten og vurderer om jeg skal stå opp å gå til kjøkkenet....

Hmmm

Ligger i senga og strekker ut kroppen mens mini følger mitt eksempel og strekker på seg også så rumpa stikker ut <3 stå opp snart kanskje?

Ligger i armkroken til min sovende mann og irriterer meg over at jeg ikke fikk sove lenger enn til åtte. Vi har barnevakt og var ikke hjemme før litt etter tre.

Barnevakten ss vi ikke skulle komme, men ville bare ha litt råd, fireåringen vår fikk omgangssyke i går kveld. Så jeg vet jo at det blir en slitsom dag, hun blir nok mammaklegg.

Det er irriterende hvordan kroppen blir vant til å stå opp tidlig, også våkner man helt av seg selg uansett hvor sent man la seg! Jeg klarte å sove til kvart på ni da gadd jeg ikke presse meg mer. Ligger og hører på kjæresten som sover. Han kom hjem halv to, gladfull og supersøt etter julebord men lukta akkevitt som bare det!

God bedring til vesla. Omgangssyke er ikke mye morro :-( så snille barnevakter som tar utfordringen så dere får kost dere :)

Ja, jeg sa jo før på kvelden, mamma ringer egentlig aldri når hun er barnevakt.

Så da var det jo helt klart noe når hun ringte.

Vi var på privat julebord hjemme hos min fetter, et godt stykke fra hvor vi andre bor, og alle kom i vår bil, så det ville vært kjipt for alle om vi måtte hjem klokka ti...

Må stå opp. Må sette en rundstykkedeig så vi har lunsj. Og få fisken ut av frysa så den er klar til middag.. Blir grøt til frokost i dag også men det er greit. Semulegrøt er godt. Prøvde å se om det var mulig å få liv i kjæresten men han er visst helt i koma. Er tungt å stå opp når han ligger og sover! Men klokka er 10. Må få litt ut av den dagen her...

Vi har ikke stått opp enda, men jeg har snakket med mamma.

Vi står opp nå og spiser frokost, så tenker jeg vi bare drar. Mammahjertet mitt vil være hos jenta mi

Hun er i fin form nå, men kastet opp fra i går kveld til klokka seks i morges, først fire ganger i timen til 12, deretter en gang i timen til seks. Nå har hun beholdt frokost og er i godt humør, men jeg forventer en sliten og trøtt kropp etterhvert.

Har begynt å pakke inn kalendergaver til lille Snupp :) må gjøre det mens hun er hos barnevakt. Deilig med ting som er gjort. Etterpå står d en liten husvask på planen.

Ligger og slapper av i senga litt. Vært ute og lekt i snøen med minsten ;) dvs jeg er litt mobil da.. Så ble stående på sidelinja :p Gleeeeeeder meg sånn til å få igjen formen. Jeg er typen som er veldig aktiv til vanlig, så hodet har så veldig lyst men kroppen er så tung!! Også må jeg jo passe på å ikke presse meg for mye. Da blir jeg liggende.

Back
Topp