Hva gjør du NÅ?

Mannen har tatt med barna til sine foreldre for å se på kalver, jeg har huset for meg selv å kan hvile siden jeg ikke er helt bra enda:)

Så snill mann du har. Og så artig for barna =) Kalver er noen av verdens herligste vesner <3

Akkurat nå ser jeg på Frost igjen bare fordi det er min datters favoritt :p Hun er 2 år å er så glad i Elsa og Anna :p

Æsj... fikk beskjed fra sykehuset i går om å ta det med knusende ro, så det ikke starter noe igjen, så ligger på sofan å kjeder meg. Jeg blir skikkelig rastløs av slikt. Har laget julekort på mac da :)

ÅÅH Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker jeg også :P =)
Vi har akkurat vært ute og gått tur i halvannen time! Så nydelig vær når det er kaldt ute! Bekkenet er snillt i dag, men kjenner jo at det er andre ting som setter en stopper for tempoet :P uansett godt at bekkenet ikke blir værre, men at det kan være både gode og dårlige dager

Nettop støvsugd litt så nå venter jeg vel egentlig på at mine to hjerter skal komme hjem fra pappahelg :)

Ligger på sofaen og ser TV..... -og har rensel i føttene.... Aaah...

Sitter i sofaen og halvsover. Må komme meg i seng, men er tiltak å reise seg. Også er det deilig å nyte en stille rolig kveld!

Prøver å finne navn til lille i magen! :D:p

Ligger i senga og ønsker jeg sover, enda en god time til det er morgen.

Jeg får prøve litt til

Ligger i senga. Hører at snuppa snart våkner og katten mjauer nede i ganga. Er vel klare for en ny dag snart, tenker jeg :)

Iskaldt i huset, så kunne ønske jeg bare kunne bli her :P

Ligger på sofaen, tenker jeg snart skal male første strøket på kjøkkenet slik at vi får det ferdig i dag :)

Våknet av liv i gata for litt siden. Folk som skal på jobb og en gravemaskin som holdt på hele forrige uke også! Joda så god morgen :) skal sette meg i sofaen med en kopp te og vente på at min bedre halvdel våkner!

Hele familien hjemme.
Jeg sykemeldt.
Jenta med karantene
Gutten med feber.
Og faren med planer om hjemmekontor kombinert med å se til at vi andre tre overlever.

Banner og steiker fordi ruteren har gått i stykker i løpet av natten slik jeg ikke kommer meg på nett før tidligst onsdag. Sykemeldt uten nett da liksom....

Back
Topp