Hva gjør du NÅ?

Akkurat fulgt eldste på skolen å minste i Bhg. Har fri i dag, formen er bedre heldigvis, hva planene er i dag er uvisst men blir sikkert litt husmorsjobbing tenker jeg :)

Banner og steiker fordi ruteren har gått i stykker i løpet av natten slik jeg ikke kommer meg på nett før tidligst onsdag. Sykemeldt uten nett da liksom....

Ååh! passa jo dårlig nå! :-(

Godt planta i sofaen på min første dag med 100% sykemelding. Tenkte det var lurt å gå en liten tur for å få litt bevegelse i bekkenet, så jeg og lille frøkna gikk til barnehagen. Ikke langt, men såpeglatt. Dårlig kombinasjon med bekkenløsning... Må skaffe meg bedre vintersko med grove såler. Eller brodder...

Godt planta i sofaen på min første dag med 100% sykemelding. Tenkte det var lurt å gå en liten tur for å få litt bevegelse i bekkenet, så jeg og lille frøkna gikk til barnehagen. Ikke langt, men såpeglatt. Dårlig kombinasjon med bekkenløsning... Må skaffe meg bedre vintersko med grove såler. Eller brodder...
Brodder er gull!! Men jeg har dem på et par, også har jeg et par uten. Så slipper jeg å ta av og på meg broddene (et herk). Hvis jeg skal feks handle så tar jeg med meg det ekstra paret med sko i bila. Så kan jeg bare smette på meg dem når jeg går inn på butikken;)

Har første dag hjemme etter at jeg ble helt sykemeldt frem til permisjon (3 uker), og har sittet godt i sofaen så langt siden jeg leverte i bhg :-)
Har fått planlagt middagene denne uken, og skrevet liste til fødebagen! Nå må jeg bare få dusjet, handlet og laget mat, så blir det full rulle etter hvert med mann og to barn her....! ;-)

Ligger på sofaen. Småkvalm og slapp.. :-( var så pigg i dag tidlig men det skulle visst ikke vare..

Skriver eksamensoppgave, og sliter med å holde øynene åpne. Gjesp!
Klementinpause om litt!

Nettopp vært hos legen og hos sjefen. 50% sykemeldt it året til perm starter. Har gått fra 20% sykemeldt til 40% og nå 50%. Så får vi se åssen det går mtp bekkenet. ☺️
Skal hente guttungen på skolen snart og dra til frisøren for bursdags-juleklipp, 6 års-dag på torsdag for lillemann☺️

Ligger på sofaen og vurderer om jeg skal finne meg litt mat:-) Er sliten etter en natt hvor jeg har våkna en del ganger av at lille i magen har prøvd å finne seg en ny liggestilling :-P Hadde plutselig ei rumpe som stakk ut midt oppunder mellomgulvet i natt:D

Ligger på senga etter en dusj. Blir det bv? Mahjong? Sove? Vi får se

Nå ligger jeg på sofaen. Trøtt som juling! Har jo bare vært våken i 10 timer jo :-( dagene kommer til å bli korte fremover ja!

Jeg sov til fem på senga jeg. Så spiste jeg middag som mannen hadde laget. Pizza som erstatning for at guttungen ikke fikk gå på fotballavslutning og få pizza der. Nå ligger jeg under pleddet og tenker på at jeg egentlig ikke har gjort noe som helst i dag.

Kjenpesliten.. Sitter bare i sofaen. Vært så sliten og uten energi i hele dag. Vet ikke hvorfor, for det er ingen grunn til at jeg skal være sliten. Blir nok natta snart.

Joda, det er en grunn til at du er sliten. Du er nemlig veldig gravid

Koser med gubben!

Joda, det er en grunn til at du er sliten. Du er nemlig veldig gravid

Jo, det kan man jo si. Men det har bare vært så unormalt i dag. Kanskje jeg brygger på et eller annet. Ikke noe stress å være sliten - er jo sykemeldt og må slappe av.
Men nå er det natt i alle fall! God natt!

Nyyyyter livets små gleder :)
god bok, sjokkis og årets første gløgg. Heilt greit kjenner jeg :p
ImageUploadedByBV Forum1448308977.503557.jpg

Back
Topp