Hva gjør du NÅ?

På tide å stå opp...
Dvs, der kom ungene for ei kosestund

Last edited:
burde komme meg ut og videre uuuutttt

Jeg sitter å drikker ingefær/sitron te.. :)

Venter på at mannen min skal komme hjem fra jobb. Det blir utrolig lange dager å være alene på, når man tar seg "fri dager" og bare er hjemme hele dagen!

Sitter ved kjøkkenbordet og venter på at klokka skal gå:-P Kunne ikke sette meg i sofaen, for da hadde jeg garantert sovna!:D
Ble bedt på middag hos min bror i dag, for gubben her jobber kveld, så blir maaange timer alene... Også skal svigerinna mi hjelpe meg å få sendt inn søknaden om foreldrepenger (på tide!), hun jobber på Nav, så skjønner de skjemaene bedre enn meg:-P

Sitter i sofaen etter å ha gått tur med bikkja, gutta er kranglete og bare pusher grenser i kveld. Kjenner hormonene mine ikke tåler så mye mer!

Ligger på sofaen og teller på knappene om jeg skal ringe føden eller ikke...:confused: Stikker og murrer i magen, men muligens det er en uvi som herjer (har levert prøve til dyrkning i dag, så har i utgangspunktet fått beskjed om å avvente til resultatet kommer)... Men det er da så ubehagelig! :confused: Lille sparker og er aktiv da, heldigvis, så ingen bekymringer rundt han!❤

Ligger på sofaen og teller på knappene om jeg skal ringe føden eller ikke...:confused: Stikker og murrer i magen, men muligens det er en uvi som herjer (har levert prøve til dyrkning i dag, så har i utgangspunktet fått beskjed om å avvente til resultatet kommer)... Men det er da så ubehagelig! :confused: Lille sparker og er aktiv da, heldigvis, så ingen bekymringer rundt han!❤

Håper stikkingen og murringen gir seg etterhvert <3 Dersom det blir for ille syns jeg du skal ringe føden!! :)

Jeg og gubben la oss tidlig i dag... Vi sovnet vel rundt kl.22.00..
Kl. 23.05 ringte mannen sin telefon og selvfølgelig var det en gjøk som ringte feil.. Prøvde å sove igjen, men er selvfølgelig lysvåken ;(

Har satt meg i stua og ser på kjære mamma episoden fra i dag. Håper virkelig jeg blir søvnig snart. Imorgen er en dag med mange gjøremål..

Håper stikkingen og murringen gir seg etterhvert <3 Dersom det blir for ille syns jeg du skal ringe føden!! :)
Sovna fra hele greia på sofaen jeg!:-P Har kava meg over i senga med et fleecepledd som varme under meg, i håp om at det skal lindre :-) Murrer ikke mer nå, er mer "uvi-sår":-P Så legen skal få seg en tlf i morra, jeg SKAL ha medisiner!!

Uff.. Det er utrolig ubehagelig å gå med UVI, heldigvis pleier symptomer å forsvinne ganske raskt etter at behandling starter!!
God bedring <3!! :)

Har ikke flere "Kjære mamma" episoder å se på.. :(
Derfor sitter jeg nå å ser på gamle episoder av svenske Hollywood fruer... Yey, liksom...:rolleyes:

Back
Topp