Hva gjør du NÅ?

Her er 8-9 grader, så ikke noe snø. Kaldere og kanskje noe snø til helga...

Jeg sitter på jobb og leter etter motivasjon til å jobbe. En time igjen av dagen, som trolig er siste før permisjon.
Hørtes ikke dumt ut!

Sweet;) vi har fått 12,0 mm med vann vi, *heldig*

Så lenge de brøyter veiene og det er greit å kjøre er det ok med snø :p Ungene og bikkja er i det minste overlykkelige!

Ligger rett ut på sofaen med kynnere fra hel**te!!:( Men nyter lyden av traktoren til gårdeieren, han har kobla på fresen og driver å brøyter veien her!:D Har kommet nesten 20 cm snø her i dag - lykke! :D

Ligger rett ut på sofaen med kynnere fra hel**te!!:( Men nyter lyden av traktoren til gårdeieren, han har kobla på fresen og driver å brøyter veien her!:D Har kommet nesten 20 cm snø her i dag - lykke! :D
Herlig med snø!! Men ikke med kynnere!! Håper det gir seg med litt avslapping. God kveld til deg:)

Nå ser jeg barneTV med minsten. Vi har koset oss masse i ettermiddag. Det er så godt med sånne kosekvelder der humøret ( ! ) er på topp. Ikke alltid lett å være tre år heller ;)

Herlig med snø!! Men ikke med kynnere!! Håper det gir seg med litt avslapping. God kveld til deg:)
Ja, ble skikkelig trivelig ute her, gleder meg til advent nå!:D
Kynnerne kan få dra sin vei snart!:( Men jeg burde egentlig skjønt det før i dag at jeg kunne vente meg en sånn ettermiddag/kveld.. Var en tur på kjøpesenteret sammen med gubben i dag, og det liker bekkenet og kroppen generelt veldig dårlig... Menmen, får bare ligge her og skifte stilling hvert 5.min:-P

Sitter i sofaen med verdens beste kjæreste og ser på tv :-) <3

45750750053f9439f96f96766d025615

Har veldig lyst på noe søtt!!!
Tok opp sjokoladekake fra fryseren, men dør jo av å vente på at den skal tine....!

Ligger i senga og er spent på om gubben ringer eller ikke.. Han har mildt sagt j*vlig dårlige vinterdekk på den gamle Volvoen sin, så er spent på om han trenger hjelp opp her:-P Har jo kommet omtrent 20 cm snø i dag, og med ganske så bratt vei hjem, så kan jo det bli spennende;)

Kom han seg opp?

Høres ut som om nye dekk hadde vært lurt...

Kom han seg opp?

Høres ut som om nye dekk hadde vært lurt...
Han kom seg fint opp;) Er bare jeg som blir bekymret, men den gubben der har vært ute ei vinternatt før han, og synes vel egentlig at slitte dekk+bakhjulstrekk=gull:D Men ja, det blir investert i nye dekk til helga når lønna hans kommer;)

Ligger på sofa med dyne og varmeflaske i korsryggen og krysser fingrene for at menssmerter baki der som kommer og går er helt uskyldig . :)

Back
Topp