Hva gjør du NÅ?

For et fint hår :)

Jeg gjør akkurat nå ingen verdens ting! Har vært i badeland og peppes, guud bekkenet ELSKER å bade :-D nå er jeg sliten etter to timer i bassenget. Blir vel godis og potetgull snart :)
Hihi ja hun elsker håret sitt denne frøkena:) pleier å være med jenta mi på svømmetrening hver torsdag jeg også er veldig fristende til å hoppe uti selv så det tror jeg på!:joyful: Godis og potetgull framom tvn her også, gleder meg for Tore på sporet er tilbakE på TV-skjermen i kveld:joyful:

Legger meg XD

Ligger i senga og hører på ungene som har kommet inn hit for å kose. Men de er opptatt med hverandre

nå skal jeg legge meg Poden har slitt meg ut i dag, tror jeg kommer til sove de neste timene ganske bra;P

Håper du fikk sove da og at ikke poden fortsatte å turne når du la deg ;-)

Sitter og drikker teen min og hører på radioen før jeg skal løpe ut døra for å rekke skolen :)

Jeg har de siste dagene følt meg veldig urolig, rastløs og engstelig. Prøver derfor ut noe nytt nå. Jeg sitter å hører på meditasjons musikk fra youtube. Det er helt utrolig avslappende og deilig. Vil anbefale alle som har lett for å stresse/ å bli engstelige om å høre på "relaxing music" fra youtube.

Ellers prøver jeg å oppdatere meg litt inne på forumet her. Jeg har den siste tiden vært lite aktiv her, da formen ikke har vært på topp og jeg har måtte prioritere å bruker energien jeg har hatt på praktiske ting i huset :)

Håper du fikk sove da og at ikke poden fortsatte å turne når du la deg ;-)
Å Han jobbet hardt i natt og, men jeg sovnet før jeg traff hodeputen, jeg lå inntill gubben og han fikk med seg en del spark, etter at jeg hadde sovnet, fikk jeg vite i dag tidlig;)

Her er 8-9 grader, så ikke noe snø. Kaldere og kanskje noe snø til helga...

Jeg sitter på jobb og leter etter motivasjon til å jobbe. En time igjen av dagen, som trolig er siste før permisjon.

Back
Topp