Hva gjør du NÅ?

Da sitter jeg på legekontoret og venter på å inn til legen... Skal høre om jeg får henvisning til fysio, + at jeg må snakke med henne ang. astmamedisiner nå som det begynner å bli kaldere i lufta. Og etter jeg har vært inne der, da er det den forhatte influensavaksina som skal taes!:eek: Gruer meg noe voldsomt!!:(

Da sitter jeg på legekontoret og venter på å inn til legen... Skal høre om jeg får henvisning til fysio, + at jeg må snakke med henne ang. astmamedisiner nå som det begynner å bli kaldere i lufta. Og etter jeg har vært inne der, da er det den forhatte influensavaksina som skal taes!:eek: Gruer meg noe voldsomt!!:(

Håper det gikk bra :) ❤️ stor klem !!

Ligger på sofaen og mottar snapper fra min mor som er å ser på vognposer med forlenger for meg siden det er så mange tilbud og jeg ligger med "manneinfluensa" :p

Vi har akkurat vært å spist lønningskebab :-D så nå er det rett ut på sofaen for er så mett og har gått frem og tilbake på asfalt som er noe av det værste jeg kan gå på! :-P

Nå ligger jeg bare sofa , har spist middag som mannen har ordna til jeg kom hjem fra jobb ❤️

Feller endelig av tunika/kjolen til lillesøster, som skulle være ferdig i oktober så jeg fikk strikke hentedressen til babyen i november...

Ikke helt sikker på om å jobbe fullt er rett for deg...
Tja, delvis enig men samtidig uenig. Får tilrettelagt veldig så jeg sitter mest med telefon osv hver dag foruten fredag. Går på veggen hvis jeg går hjemme. Blitt litt dårlig søvn så regner med det hjelper med litt søvn. Susete hode gikk over etterhvert :)

Ååh du må legge ut bilde Sara :-) har begynt på mønster og rundfelling på genseren til sambo, men så fellet jeg feil og måtte ta opp igjen... 400 masker ganger fire.... :-P

Jeg holder på å feste tråder, men må skuffe henne i morgen, jeg orker ikke de siste trådene, jeg vil legge meg.

Har egentlig lagt meg. Men er for en gangs skyld ikke kjempetrøtt. Blir vel å lese de siste 30-40 sidene av sengeboka mi :-)

Da min mor ikke kunne komme i går så venter jeg på henne i dag. *sukk*

egenlig burde jeg har rydda, men i dag er ikke Motivasjonen min beste venn lenger;)

Nå har jeg fått i meg litt mat! Også tenkte jeg å pakke inn litt julegaver hvis formen bedrer seg. Eventuelt legge meg og sove :p Vi får se hva som faller i smak ;)

Sitter å venter på at eldstemann og kompisen skal bli hentet til sin egen bursdag, da blir det beina opp! Vil egentlig dusje men venter på rørlegger som skal stenge vannet til badet så er kanskje ikke så lurt :p

:facepalm:Vi koser oss faktisk i pysjen enda, Strax gjøre oss klare for en tur på bakern:-)Vis vedlegget 145763

For et fint hår :-)

Jeg gjør akkurat nå ingen verdens ting! Har vært i badeland og peppes, guud bekkenet ELSKER å bade :-D nå er jeg sliten etter to timer i bassenget. Blir vel godis og potetgull snart :-)

Back
Topp