Hva gjør du NÅ?

Gikk akkurat å la meg på senga, litt småputt! :-P Kattene har soveromsnekt, men for å få luftgjennomstrømning på soverommet må døra stå åpen litt... For meg gjør det ikke så mye at kattene er på soverommet, men gubben er ganske så striks på at de må jages ut fra der. Ergo gikk jeg å la meg på senga for å jage kattene ut igjen dersom de kommer hit:-P Noe så dumt;)

Ligger i senga å prøver å bli enig med lillemor i magen om hvilken side hun godtar at jeg ligger på ikveld :p ubesluttsom frøken

På plass i senga.

Lillemor er ganske rolig. Kjenner henne, men ikke fullt show. Det hadde hun når vi satt i gymsalen og hørte på skolebarna som sang. Tror hun hørte musikken, rett og slett. Vi har nemlig vært på stor forestilling på skolen i kveld.

Spyr ut med merkelige videosnap til venninner :D Jeg har bare bedt dem notere det på gravidkontoen min :p

Kjenner babyen sparker opp mot ribbeina for første gang. Har alltid sparket ut til en av sidene. Mulig han har snudd seg litt. Lover godt hvis han holder posisjonen fremover ;)

Ligger på sofaen og skal se litt av reprisen av "Vinterveiens helter" som begynner nå, men blir nok ikke lenge før jeg finner senga. Må lade opp til i morra, da skal jeg ta influensavaksine, hjelp! :(

Får ikke sove igjen da. Redd for å vekke minsten hvis jeg står opp. Så da blir det litt surfing i senga i håp om å sovne snart igjen!

Sitter på sofaen, akkurat stått opp og tenkte å lage meg en kopp te og litt frokost :-) elsker sånne stille morgener hjemme alene :-D

Jeg også.

Skal vel være her til ca ett, så skal jeg heldigvis hjem
Lucky you! Har følt meg merkelig og susete i dag, så fikk kollegaen min til å stikke meg litt nå for å sjekke glukose og hb. Hb har gått opp og glukose og langtidsblodsukkeret var helt fint. Da er jeg vel bare trøtt og suste da...

Ligger lettere henslengt på sofaen og ser på CSI Miami. Skal øyeblikkelig lette på rævva og henge opp klesvask, må bare se fra meg den episoden jeg driver med nå først:-P

Er hjemme med sykt barn i dag :-( Snuppa på snart 4 endte opp med å kaste opp i restauranten i går! Men hun var jo i super form etterpå og etter en god natts søvn er hun pigg i dag og!! Jeg derimot føler at jeg brygger på en forkjølelse eller noe lignende... Hun vil ut på lekeplassen og kjeder seg! Jeg vil helst ligge på sofaen resten av dagen :-P Har akkurat sovet litt, til hennes store fortvilelse... Hvem passer på hvem? :-) Hehe...

Lucky you! Har følt meg merkelig og susete i dag, så fikk kollegaen min til å stikke meg litt nå for å sjekke glukose og hb. Hb har gått opp og glukose og langtidsblodsukkeret var helt fint. Da er jeg vel bare trøtt og suste da...
Ikke helt sikker på om å jobbe fullt er rett for deg...

Sitter å drikker kald te og fryser, da jeg glemte å lukke vinduet før jeg dro på stallen, men egenlig burde jeg ikke sitte her men få på meg noen anstendige klær, da min mor egenlig er på vei.......viss alt går etter planen? XD

Back
Topp