Hva gjør du NÅ?

Nå har jeg stått opp og startet dagen i grunn. Sover godt tross en del smerter i bekkenet i går :) Å slappe av er virkelig den beste medisinen!

Ligger i senga og venter på at legekontoret skal åpne, slik at jeg får ringt dit. Har mildt sagt hatt ei jævlig natt, så jeg gir meg ikke før jeg får medisiner mot uvi i dag!!:(

Tar en liten strekk i senga før vi får besøk :) sendte barna på bussen for en time siden så har rydda litt å gubben har bakt boller til besøket kommer:) jeg er som vanlig kvalm og trøtt .

Har akkurat snakka med legen, og hun har sendt resept til apoteket:-) Så da må jeg bare vente til klokka bikker 9, slik at jeg får henta antibiotika :-) Er så glad for at jeg har bytta fastlege, hun nye tar virkelig ting på alvor! ❤

Har akkurat snakka med legen, og hun har sendt resept til apoteket:) Så da må jeg bare vente til klokka bikker 9, slik at jeg får henta antibiotika :) Er så glad for at jeg har bytta fastlege, hun nye tar virkelig ting på alvor! ❤

Så bra!! Da satser jeg på at du har fått tatt første pille nå, og snart merker effekt.

Sitter rett opp og ned i sofan og orka ikke røyse meg. Har jm time kl 11:00 så må vel bare begynne å hvie meg rundt snart....

Vurderer for øyeblikket om jeg skal reise meg fra sofaen for å spise. Eller legge meg.

Jeg skal være hos fysio om to timer, så jeg rekker begge deler om jeg sover en time (med vekking) og spiser før jeg drar eller motsatt

Lurer på om jeg skulle vært på barnas hus og kjøpt bilstol til lille siden det er 25% på hele butikken i dag, men vet ikke om jeg får den med meg ut i bilen/hjem om jeg ikke har med meg mannen. HAn har hjemmekontor, men han er jo på jobb da og kan ikke egentlig ta et par timers lunsjpause, vil jeg tro (det ble det i går da, han skulle legge om dekk på bilen, endte med å ta den på et dekkverskted som gjorde det, og jeg kjørte (den andre) bilen av veien og måtte taues opp igjen og den bilen på verksted (for den hadde ikke motorkraft til fremdrift, det var problemet FØR jeg rydda av veien og ikke kom meg opp fordi bilen ikke kjørte fremover da heller...) og vips varte lunsjen hans helt til middag. Han har ikke sånn stressende mye å gjøre, arbeidet er i stor grad overført til de som overtar siden avdelingen jo er bortorganisert fra 1.12, men om jeg får ham til å ta et par timer lunsj i dag også er vel noe tvilsomt. Får snakke med ham etterhvert. Alternativt kan vi/han dra senere i dag da, men det blir komplett parkeringskaos der siden hele senteret har kundekveld med masse tilbud (mange butikker med 20-30%) fra 20-24...

På vei ut døra, skal hente gubben og se til hestene som står ute i det kjipe været og venter på mat, regner jeg med. For vente med denne powerpointen, prestasjonen skal helst være ferdig slutten av desember med godkjennelse *sukk* !

Akkurat vasket huset til helga..driver å vasker opp babyklær og div ting..koser meg:) ta meg en kopp kaffe og litt sjokolade å se en episode av orange is the new black før jeg henter snuppa mi i barnehagen. Svømmetrening med henne fra 18-19 så blir det å stikke til byen på kundekveld på amfi få kjøpt unna siste rest som vognpose, babynest og lammeskinn så skal det meste være klar til lillepjuksen kommer ;)

Akkurat vasket huset til helga..driver å vasker opp babyklær og div ting..koser meg:) ta meg en kopp kaffe og litt sjokolade å se en episode av orange is the new black før jeg henter snuppa mi i barnehagen. Svømmetrening med henne fra 18-19 så blir det å stikke til byen på kundekveld på amfi få kjøpt unna siste rest som vognpose, babynest og lammeskinn så skal det meste være klar til lillepjuksen kommer ;)

Høres koselig ut:)
Har også vasket og ordnet til helg, og lagt sammen en maskin med babytøy:) Koselig! Sitter og ser en episode av GossipG. Og skal hente i barnehagen etterpå.

Ha en fin ettermiddag:)

Høres koselig ut:)
Har også vasket og ordnet til helg, og lagt sammen en maskin med babytøy:) Koselig! Sitter og ser en episode av GossipG. Og skal hente i barnehagen etterpå.

Ha en fin ettermiddag:)
Ja kjempe koselig;-) ha en god torsdagskveld du også;-)

ImageUploadedByBV Forum1447951333.455078.jpg

Slapper av på Sofan med kattepusen :p utrolig original sovestilling :D sover som en Stein å blir så flirfull av henne :p

Spiser Grandiosa faktisk (spiser det en gang i skuddåret kanskje..). Fikk så lyst på det, så da dro mannen ut og kjøpte :) Koselig!

Skal faktisk dra på me litt sjølbruning i ansiktet. Ser fargen jeg har i ansiktet nå fort kan forveksles med med en hvit vegg :)

Back
Topp