Jeg ligger i senga og teller sauer i håp om at jeg skal bli søvnig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff for en natt du har hatt!! Håper dagen bringer litt mer søvn og ro!!Jeg ligger i senga og teller sauer i håp om at jeg skal bli søvnig![]()
Har akkurat snakka med legen, og hun har sendt resept til apoteketSå da må jeg bare vente til klokka bikker 9, slik at jeg får henta antibiotika
Er så glad for at jeg har bytta fastlege, hun nye tar virkelig ting på alvor! ❤
Ja, deilig at legen er så grei! Er ikke vant med det med hun jeg hadde førSå bra!! Da satser jeg på at du har fått tatt første pille nå, og snart merker effekt.
Akkurat vasket huset til helga..driver å vasker opp babyklær og div ting..koser megta meg en kopp kaffe og litt sjokolade å se en episode av orange is the new black før jeg henter snuppa mi i barnehagen. Svømmetrening med henne fra 18-19 så blir det å stikke til byen på kundekveld på amfi få kjøpt unna siste rest som vognpose, babynest og lammeskinn så skal det meste være klar til lillepjuksen kommer
![]()
Ja kjempe koselig;-) ha en god torsdagskveld du også;-)Høres koselig ut
Har også vasket og ordnet til helg, og lagt sammen en maskin med babytøyKoselig! Sitter og ser en episode av GossipG. Og skal hente i barnehagen etterpå.
Ha en fin ettermiddag![]()
For ei skjønn pusekatte!Vis vedlegget 146698
Slapper av på Sofan med kattepusenutrolig original sovestilling
sover som en Stein å blir så flirfull av henne
![]()
For ei skjønn pusekatte!❤ Han yngste her ligger også i sånne merkelige stillinger som regel, ler meg skakk til tider
![]()