Hva gjør du akkurat NÅ?

Sitter fastlåst i sofaen med en brelete grine gutt som bare skal ligge oppå meg i dag.. Heldigvis så er det jo koselig med en sovende baby på brystet, og ikke minst en god unnskyldning til ikke å gjøre husarbeid :D
 
Akkurat kommet hjem. Sendte storebror til farmor idag og jeg og mini har vært på jobb. Deilig:)
 
Koser med babyen min og ser på hjemme alene 2. Skal snart prøve å legge henne i senga si og se om jeg får meg litt søvn i natt :p er så morsomt å se på henne når hun sover med munnen åpen, akkurat som pappaen :D
 
Har kommet meg inn seng. Fryser som fy. Har en liten en ved siden av meg som prøver å sove. Han er ikke helt enig med seg selv om han skal spise eller sove.
 
Vært på helsestasjon og prøver nå å sove litt. Ble litt for lite søvn i natt..
 
Akkurat lagd krem til oreobombe, og prøver nå å få 2-åringen til å sove litt før jeg skal knuse masse oreo.
 
Akkurat hatt besøk av helsesøster :)
Oi i romjula, så bra! Jeg skulle vel egentlig hatt kontroll i romjula selv, men det er selvsagt stengt her og ikke har jeg hørt noe før jul, så da blir han jo 4 uker før vi får kontroll...
 
Last edited:
Slapper av mens pappaen koser med baby. De er så søte sammen <3 også venter jeg på at kalkunen skal bli ferdig :D
 
Oi i romjula, så bra! Jeg skulle vel egentlig hatt kontroll i romjula selv, men det er selvsagt stengt her og ikke har jeg hørt noe før jul, så da blir han jo 4 uker før vi får kontroll...
Ja, veldig bra :) hadde egentlig ikke trodd hun skulle komme før etter nyttår
 
Sitter å pumper som vanlig og tenker hvor heldige dere som får til amming er.
 
Back
Topp