Hva gjør du akkurat NÅ?

Kh89

Elsker forumet
Her går det i kvelds; rugsprø med brunost og jordbærsyltetøy, og møøørk oboy til ;) prøver å være flink til å drikke vann og det er lettere om vannflaska er i umiddelbar nærhet ;) ImageUploadedByBV Forum1406660702.265002.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sitter med bena høyt og ser på 24!
Kom akkurat på at jeg skulle vært på Apoteket og kjøpt uringlass til svangerkapskontrollen i morgen tidlig....., da får ett spiderman glass etter bursdagen til guttungen duge:)
 
Ligger på sofaen og ser Continuum :p


<3 29.12.14 <3
 
Ligger på sofaen og er kvalm :( passer dårlig da at hunden skal ligge oppå magen og babyen ligger å sparker hunden :p


Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
 
Nettopp spist sjokolade og chips og tenker på å gå å legge meg :)


Jente 2010 & 2012 <3
 
Ligger i senga og lurer på om jeg skal stå opp eller sove litt til :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Sitter og moter meg opp til å gå å lage meg litt frokost så skal jeg ta en tur på et kjøpesenter og kjike litt :)



♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Sitter i bilen å venter på at samboeren skal bli ferdig på butikken :p
 
Sitter i godstolen og skal straks begynne på siste armen på mariusdressen jeg strikker :)
 
Påfyll med kalorier i en kropp som har fått lite mat de siste ukene, vanskelig å spise i varmen :(


<3 29.12.14 <3
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1406717409.534193.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1406717409.534193.jpg
    113,6 KB · Visninger: 74
Driver å strikker på hentesettet til den lille i magen. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406718052073.jpg
    1406718052073.jpg
    46,4 KB · Visninger: 69
Slapper av på sofaen, mannen er på butikken og skal diske opp biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker :D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Prøver å sove dupp med ungene før Sabeltannshow i kveld :D Jeg gleder meg! De vet det ikke enda, noe som gjør det så mye artigere! Hadde ikke hatt sjans til å få de til å sove dupp hvis de hadde visst hva vi skal på. Dyreparken får tommel opp fra meg :)
 
Skriver og sender ut invitasjoner til bursdagsfeiring mens guttungen og samboeren herjer vilt ved siden av meg. Skal straks skifte om og stikke på yoga.
 
Ligger på sofaen med varmeflaske og kraftig urinveisinfeksjon. Syns synd på meg selv :p for medisinen har ikke begynt å virke enda. Og det er såå vondt! Koser meg med potetskruer da :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Akkurat kommer hjem fra by tur, først ultralyd å så litt shopping. Nå blir det en stille å rolig kveld på sofan :)


Desember 2014

Bruker App
 
Spiser og ser på top model :) venter til kidsa har sovna så skal jeg male en vegc på kjøkkenet :)


Jente 2010 & 2012 <3
 
Ser på siste episode av pretty littel liars sesong 5.. og drikker et glass farris med bringebærsmak :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp