Hva gjør du akkurat NÅ?

Ligger i senga å ser julefilm å lure på om rompa mi snart ramle av.. Vondt!

Ligger i senga med en lys våken baby. Ser ikke ut som hun har planer om å la mammaen sin sove med det første :p

Ligger i sofan å ser siste episode med amalies jul :P venter på at folk skal våkne til liv så jeg kan sjekke ut sokken og gavene fra nissen :P

Eldste sov helt til nå! Og han fikk en STOR pakke med spill, Disney DVD og snop i kalenderen. Som han heldigvis skulle dele med mamma;)

Akkurat hatt huset fullt til julefrokost.
Skal sende gutta ut en tur mens jeg rydder litt og gjør klart litt til middag og ser på Disney:)

Nattamming på gang. Sååå trøtt!

Sitter her med vondter som kommer å går med gjevne mellomrom. Mens jeg har satt på hobbiten part 2, for å kverke noen timer. Trøtt, men har ikke sjans til å få sove med disse takene eller hva det er??

Guttungen sov lenge idag så nå er det bare å trå til med å bygge all Lego og montere alt og prøve alle biler osvosvosv

Sitter og ammer i den nye rosa morgenkåpen jeg fikk av mannen til jul <3 Blir vel fin julefrokost snart, men først må hovedpersonen få sin frokost :)

Amming og så blir det frokost ( brunsj ) på meg :)

Ammer. Føler meg som en melkemaskin for tiden. Baby vil henge i puppen hele ettermiddagen og kvelden.

Ligger å venter på at paracetene skal virke så jeg kan prøve å sove litt til.

Har dusjet, ryddet kjøkkenet og støvsugd huset..nå ligger jeg i senga for å ta tida mellom sammentrekningene ... :)

Back
Topp