Hva gjør du akkurat NÅ?

Sitter i senga med en sovende baby på brystet. Vurderer å trille en tur.

Er på sykehuset for igangsetting :D 11 dager over tiden i dag!!
Lykke til! Endelig din tur :)

Her er det amming nr ørten idag, nå i tvillingstilling...må få rettet opp feil sugetak på brystvorten.

Sitter i sofaen og er helt kake. Har ikke energi til noe som helst og er møkk lei av å være gravid. Hadde jeg ikke hatt en unge fra før skulle jeg lagt meg i senga og sovet fram til fødsel..

Ligger i senga med sammentrekninger/modningsrier sol verken tar seg opp eller dabber av.. 7 min mellom..holdt på i 18 timer...:(

Ligger i senga å prøve å få følelsen tilbake i ræva etter 50 min med amming ❤️

Ligger i senga med sammentrekninger/modningsrier sol verken tar seg opp eller dabber av.. 7 min mellom..holdt på i 18 timer...:(

Opp å stå ut å gå! Opp på kne i senga og rugg med hoftene. Åpne opp bekkenet godt! Ta varme dusjer for å lindre. Prøv å sov! Å drikke å spise godt.

Akkurat fått baby til å sove, i senga mi så klart.. Nå må jeg forte meg å prøve å få litt søvn jeg også. Selv om jeg sover dårlig når hun ligger ved siden av meg. God natt!

Ligger lys våken i senga å savner babyen min som er med barnepleierene på vaktrommet så jeg å pappaen skulle få sove litt i natt. Etter 4 netter uten særlig søvn :P ikke lett å sove når ikke bebisen min er på plass :(

Ammer igjen. Var sikker på at Samuel ville våkne igjen kl 4, men neida :) kl 7! Så her ble det ganske mange timer sammenhengende søvn :)

Lar lillemann kose seg med pupp mens vi venter på nok en blodprøve..

Back
Topp