Hva gjør du akkurat NÅ?

Stått opp og ammer. Venter på å få spist selv :p
 
Ammer en baby med separasjonsangst :p må kjøpe meg bæresjal tror jeg..
 
Akkurat kommer hjem etter å ha vært hos tannlegen. Må sette på krone på to tenner. Det var akkurat det jeg ville bruke 14.000 på nå:(

Hadde barnevakt for første gang, de hadde vært ute og trilla i to timer, så det gikk jo supert:)
 
Fikk symaskin i bursdagsgave av sambo i går :D Så jeg sitter og venter på at klokka skal bli sju og leggetid for de eldste, slik at jeg endelig kan sette meg ned å bli kjent med maskina ✌️✂️
 
Fikk symaskin i bursdagsgave av sambo i går :D Så jeg sitter og venter på at klokka skal bli sju og leggetid for de eldste, slik at jeg endelig kan sette meg ned å bli kjent med maskina ✌️✂️

Åh, grattis med dagen i går! Og ny symaskin :D
Jeg fikk symaskin av samboeren min til julegave, og gleder meg så masse til å lære meg den! Håper jeg får tatt med lillegutt en tur på Stoff og Stil til uka, trenger stoff og sytråd så jeg kan prøve :))
 
Fikk symaskin i bursdagsgave av sambo i går :D Så jeg sitter og venter på at klokka skal bli sju og leggetid for de eldste, slik at jeg endelig kan sette meg ned å bli kjent med maskina ✌️✂️
Gratulerer med gårsdagen!
 
Åh, grattis med dagen i går! Og ny symaskin :D
Jeg fikk symaskin av samboeren min til julegave, og gleder meg så masse til å lære meg den! Håper jeg får tatt med lillegutt en tur på Stoff og Stil til uka, trenger stoff og sytråd så jeg kan prøve :))

Takk :D Jeg må også til innkjøp av diverse i morgen!! Er helt nybegynner, så i kveld tenkte jeg å se på forskjellige YouTube filmer og berre lære meg hvordan en symaskin funker, hehe!!
 
Endelig fått mini til å sove. Han har begynt å være lenge oppe mellom hver gang. På morgningen var hsn våken 4 timer før han sovna kl 12. Og nå var det nesten 4 timer igjen før han akkurat sovna...
Jeg orker IKKE det i natt, for å si det sånn...
 
Ligger i senga med småtten på sia meg i vugga.. Tenkte å prøve å sovne litt tidlig i dag. Skal kjøre hjem til oss etter fødsel og juleferie hos mamma å de. Så blir en lang dag for meg i morgen.
 
Jeg ammer... Er sååå trøtt. Nå har hun hengt der i en time. Hun vil ikke sove.
 
Ammer etter bleieskift og vasking av gulv. Ble tisset på under stellet nettopp- det var sikkert ikke siste gang :p bra trykk på strålen! Haha
 
Ammer :) Akkurat skiftet bleie, måtte bytte body og nattdrakt også... Bæsj gjennom alt. Heldigvis kom det på vei til badet, så ikke noe i sengen eller på meg :)
 
Hun sovnet til slutt, men som bare i 30 minutter. Nå har jeg byttet to bæsjebleier og hun henger på igjen. Nå er Kl halv fem... For en natt!
 
Har akkurat kommet hjem fra helsestasjonen. Var innom for å veie litt, og nå begynner han virkelig å bli tung! Blir overrasket over at det går an å gå opp så mye på så kort tid ;) Men det er jo helt normalt!
 
Ammer. Var en tur innom ammepoliklinikk idag, og fikk salve til den vonde brystknoppen min, og ellers en bekreftelse på at vi gjør ting rett. Samuel spiste 100 ml på 15 min der...trodde ikke jeg hadde så mye da det meste jeg har klart å pumpe ut er 60ml :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
 
Ammer. Var en tur innom ammepoliklinikk idag, og fikk salve til den vonde brystknoppen min, og ellers en bekreftelse på at vi gjør ting rett. Samuel spiste 100 ml på 15 min der...trodde ikke jeg hadde så mye da det meste jeg har klart å pumpe ut er 60ml :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
Hvordan vet man mye de får i seg? Veier før og etter???
 
Back
Topp