Hva fyser du på? :)

Ok Må ha dette: vaniljeis og hocey pulver. Sammen. Nå. Helst i går! Som jeg gleder meg til i morgen :p
 
Ok Må ha dette: vaniljeis og hocey pulver. Sammen. Nå. Helst i går! Som jeg gleder meg til i morgen :p
Godt det ikke bare er meg som er rar her inne, jeg har spist sjokoladebolle med salsa et par ganger, ikke spør meg hvorfor!:p
 
Jammen guri, tenk så godt a! Som den isen når jeg var liten. Vaniljeis med noe lakris greier inni! Jeg får ikke sove liksom! Haha!

12 uker om få minutter og jeg skal shoppe godis i morgen!!!:D
 
Jammen guri, tenk så godt a! Som den isen når jeg var liten. Vaniljeis med noe lakris greier inni! Jeg får ikke sove liksom! Haha!

12 uker om få minutter og jeg skal shoppe godis i morgen!!!:D
Haha, rett og slett fråtsefest i morra? Jeg kommer! :D
 
Jeg var på butikken ista og måtte kjøpe en for å prøve etter jeg leste deg skrive om den, og ohh lord!! Akkuratt spist en og jeg har bare lyst til å løpe på butikken å kjøpe en til! Haha den var farlig god den!

Haha - sorry altså! Ikke meningen å være dårlig innflytelse :p
Men det er noe av det beste jeg har smakt. Noen sinne tror jeg...:wideyed:
 
Haha - sorry altså! Ikke meningen å være dårlig innflytelse :p
Men det er noe av det beste jeg har smakt. Noen sinne tror jeg...:wideyed:
Ja det er en grunn til at jeg var på butikken i dag morges å kjøpte 3 nye for å si det sånn:p startet dagen idag med mager cottage cheese og gikk tur, men det gikk fort over gitt!:p
 
Hockey pulver på vaniljeis, altså jeg Vet ikke hvor jeg skal begynne! Det Er så godt!!!ImageUploadedByBV Forum1438772759.610438.jpg
 
Idag fyser jeg på alt. Lyst på burger, salat, blåskjell, frukt og bær i alle varianter, sjokolade, lakris, potetgull, dip, gulrøtter, kålrot, gulrot, brødskive, vann med sitron, villa farris...
 
Back
Topp