Bruker39yv
Flørter med forumet
Egentlig ingenting!kan hende j plutselig får lyst på et glass melk eller at jeg må ha ost osv.men d varierer veldig!
Ja, det har jeg også tenkt på. Er nok noe i det. Ikke så ofte man ser gravide nå til dags ligge langflate og slikke betong.Føler det er flere historier fra "før i tida" om sære cravings. Har lurt på om det kanskje er pga noe vitaminmangel og dårligere/mer fattigslig kosthold?
Ja, det har jeg også tenkt på. Er nok noe i det. Ikke så ofte man ser gravide nå til dags ligge langflate og slikke betong.![]()
Ja! Også var det jo ikke så masse å velge i! Eller, mer enn kull da men! Haha!Føler det er flere historier fra "før i tida" om sære cravings. Har lurt på om det kanskje er pga noe vitaminmangel og dårligere/mer fattigslig kosthold?
Hva er det?Nå har mannen kjørt rundt på seks forskjellige butikker og lett etter eplepærer. INGEN som har det. Har lyst til å grine.![]()
Slike! Var det de du tenkte på?Hva er det?
Sånne rare små runde rødgrønne?
Ja!Slike! Var det de du tenkte på?
Haha, ja, er vel en 4 timer eller noe.Ja!
Har sett dem rundt Lillestrøm... Blir kanskje litt langt å dra?
Haha, ja, er vel en 4 timer eller noe.Hadde mannen tilbydd seg, hadde jeg ikke takket nei da.
![]()
Ååh, ja!! Det skal jeg gjøre i morra! Takk for tips!Ikke sikkert du har lyst på dem når han kommer hjem med dem da
Men sjekk sånne innvandrerbutikkerde har mye frukt
og sist jeg var innom en sånn hadde de jammen meg rekechips! Jeg var i himmelen!
Huff... Tanta mi måtte lukte på nylagt asfalt (heldigvis ikke sleike på den) hver dag. Var bra for henne at de la et langt veistrekke i nærheten så hun slapp å dra så langtJa! Også var det jo ikke så masse å velge i! Eller, mer enn kull da men! Haha!