Hva fyser du på? :)

Fisk fisk og sjømat! I dag skal vi ha torsk! Mama is happy!
 
Det varierer veldig hos meg. Er 14+4, og hittil har jeg lyst på alt fra; grønne epler, isbiter, sitron/lime (spise dem), vann med sitron i, plommer og vann med kullsyre..
Men har ingen reale cravings enda - ting jeg MÅ ha. Så vi får se hva som kommer i ukene fremover :p
 
Det varierer veldig hos meg. Er 14+4, og hittil har jeg lyst på alt fra; grønne epler, isbiter, sitron/lime (spise dem), vann med sitron i, plommer og vann med kullsyre..
Men har ingen reale cravings enda - ting jeg MÅ ha. Så vi får se hva som kommer i ukene fremover :p
Mye surt du har lyst på :) Sier ikke myten at det er gutt da? Spennende :)
 
Mye surt du har lyst på :) Sier ikke myten at det er gutt da? Spennende :)
Ja, den gjør jo det. Og jeg har hatt en magefølelse fra jeg fant ut at jeg var gravid at det blir gutt... hehe. Men dette er liksom ikke nytt heller, alt jeg lista opp er ting jeg normalt spiser også... så :p
 
Jeg fyser noe helt motbydelig på salami og morrpølse! Jeg blir helt dårlig!! Det var nærmest pinelse å smøre skriver til mellomstes matboks, for han skulle ha ei skive med hver Oo

Så her blir det pizza med salami på i kveld!! Sånn for å døyve det verste xD
 
Melk! Men kun den fra Valdres! :p
 
Jeg har hatt et veldig sunt kosthold før graviditeten, hvor sunn mat generelt har fristet meg. Nååååå derimot skal jeg ha alt jeg ikke har spist på mange år. Grandiosa f.eks. er det beste jeg spiser nå??????!!! Skjønner ingenting!
 
Har kjøpt skum bananer i dag. Spiste en pose HVER gang jeg ammet med sistemann. Lovet meg selv å aldri spise det igjen.....og så så jeg posen på butikken i dag da.... Nå er det tomt :p
 
Back
Topp