Hva fyser du på? :)

ToTette

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Tør ikke smake på den sjokoladen dere snakker om alle sammen. Sist jeg var gravid kom Polly sjokoladen. Hadde vært flink å ikke gått opp så mye, men spiste en hel stor plate hver dag den siste uken før fødsel og fortsatte hver dag i noen uker etter fødsel :S Så denne gangen er sånt bannlyst!

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Idag fyser jeg på alt. Lyst på burger, salat, blåskjell, frukt og bær i alle varianter, sjokolade, lakris, potetgull, dip, gulrøtter, kålrot, gulrot, brødskive, vann med sitron, villa farris...
Villa farris! Nam nam! :) vil ha sushi jeg, men sambo liker ikke og han står for middag i dag så vi får se hva det ble til!

Chacha24

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Igår og idag er det kinder sjokolade i alle former, NAM!! Og i forigårs var det fylt terteskjell. Smaken forandrer seg fort!

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Tja, jeg er tilflytter, men jeg kan jo gjerne regnes som sørlending. Ser at vi har termin samme dag også ;D Så gøy
Er det sant? :O
Så vittig! Da blir vi kanskje liggende på barsel sammen, hvis jeg ikke får snakka meg til å bli sendt hjem rett etter fødsel! :p

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Igår og idag er det kinder sjokolade i alle former, NAM!! Og i forigårs var det fylt terteskjell. Smaken forandrer seg fort!
Åh, herregud, fylt terteskjell med reker, hvit saus og brokkoli. :eek:

krystallklart

Elsker forumet
Åh, herregud, fylt terteskjell med reker, hvit saus og brokkoli. :eek:
Vi hadde terteskjell her en kveld, med kjøttboller, fiskeboller og hvitsaus. Hadde ikke reker, og grønnsaker ville jeg ikke ha. :p

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Vi hadde terteskjell her en kveld, med kjøttboller, fiskeboller og hvitsaus. Hadde ikke reker, og grønnsaker ville jeg ikke ha. :p
Åh, sykt misunnelig!
Kjempeirriterende at jeg har satt koteletter til tining. Er jo terteskjell som er idag mat. :'(

Topp