Hva fyser du på? :)

Tør ikke smake på den sjokoladen dere snakker om alle sammen. Sist jeg var gravid kom Polly sjokoladen. Hadde vært flink å ikke gått opp så mye, men spiste en hel stor plate hver dag den siste uken før fødsel og fortsatte hver dag i noen uker etter fødsel :S Så denne gangen er sånt bannlyst!
 
Idag fyser jeg på alt. Lyst på burger, salat, blåskjell, frukt og bær i alle varianter, sjokolade, lakris, potetgull, dip, gulrøtter, kålrot, gulrot, brødskive, vann med sitron, villa farris...
Villa farris! Nam nam! :) vil ha sushi jeg, men sambo liker ikke og han står for middag i dag så vi får se hva det ble til!
 
Igår og idag er det kinder sjokolade i alle former, NAM!! Og i forigårs var det fylt terteskjell. Smaken forandrer seg fort!
 
Tja, jeg er tilflytter, men jeg kan jo gjerne regnes som sørlending. Ser at vi har termin samme dag også ;D Så gøy
Er det sant? :O
Så vittig! Da blir vi kanskje liggende på barsel sammen, hvis jeg ikke får snakka meg til å bli sendt hjem rett etter fødsel! :p
 
Åh, herregud, fylt terteskjell med reker, hvit saus og brokkoli. :eek:
Vi hadde terteskjell her en kveld, med kjøttboller, fiskeboller og hvitsaus. Hadde ikke reker, og grønnsaker ville jeg ikke ha. :p
 
Vi hadde terteskjell her en kveld, med kjøttboller, fiskeboller og hvitsaus. Hadde ikke reker, og grønnsaker ville jeg ikke ha. :p
Åh, sykt misunnelig!
Kjempeirriterende at jeg har satt koteletter til tining. Er jo terteskjell som er idag mat. :'(
 
Back
Topp