Åh, det må prøves! Vanlig farris?Ja! Helst blandet med farris, nomnom![]()
Åh, det må prøves! Vanlig farris?Ja! Helst blandet med farris, nomnom![]()
Ja, jeg pleier mest å bare bruke vann og soda stream maskinen vår, det blir som vanlig farrisÅh, det må prøves! Vanlig farris?
Haha, whaat?Ok Må ha dette: vaniljeis og hocey pulver. Sammen. Nå. Helst i går! Som jeg gleder meg til i morgen![]()
Godt det ikke bare er meg som er rar her inne, jeg har spist sjokoladebolle med salsa et par ganger, ikke spør meg hvorfor!Ok Må ha dette: vaniljeis og hocey pulver. Sammen. Nå. Helst i går! Som jeg gleder meg til i morgen![]()
Godt det ikke bare er meg som er rar her inne, jeg har spist sjokoladebolle med salsa et par ganger, ikke spør meg hvorfor!![]()
Hahaha! Det var kombien sin det!Godt det ikke bare er meg som er rar her inne, jeg har spist sjokoladebolle med salsa et par ganger, ikke spør meg hvorfor!![]()
Jammen guri, tenk så godt a! Som den isen når jeg var liten. Vaniljeis med noe lakris greier inni! Jeg får ikke sove liksom! Haha!Haha, whaat?![]()
Haha, rett og slett fråtsefest i morra? Jeg kommer!Jammen guri, tenk så godt a! Som den isen når jeg var liten. Vaniljeis med noe lakris greier inni! Jeg får ikke sove liksom! Haha!
12 uker om få minutter og jeg skal shoppe godis i morgen!!!![]()
Hadde ikke det vært perfekt nå! Middag og godteribuffet!? DET burde viHaha, rett og slett fråtsefest i morra? Jeg kommer!![]()
Jeg var på butikken ista og måtte kjøpe en for å prøve etter jeg leste deg skrive om den, og ohh lord!! Akkuratt spist en og jeg har bare lyst til å løpe på butikken å kjøpe en til! Haha den var farlig god den!
Å Gud da er altså hele vitsen for meg å aldri smake på den, for da blir jeg hektet selv!
Ja det er en grunn til at jeg var på butikken i dag morges å kjøpte 3 nye for å si det sånnHaha - sorry altså! Ikke meningen å være dårlig innflytelse
Men det er noe av det beste jeg har smakt. Noen sinne tror jeg...![]()
Hahaha, seriøst? Jeg ler og ler (klarer ikke lage le-smiley) Litt av en sammensetning!Hockey pulver på vaniljeis, altså jeg Vet ikke hvor jeg skal begynne! Det Er så godt!!!Vis vedlegget 129352