Det er så rart!!!!Huff... Tanta mi måtte lukte på nylagt asfalt (heldigvis ikke sleike på den) hver dag. Var bra for henne at de la et langt veistrekke i nærheten så hun slapp å dra så langt![]()
Det er så rart!!!!Huff... Tanta mi måtte lukte på nylagt asfalt (heldigvis ikke sleike på den) hver dag. Var bra for henne at de la et langt veistrekke i nærheten så hun slapp å dra så langt![]()
Fatter det ikke.. Det virker liksom så giftigDet er så rart!!!!hva er det kroppen trenger da tro?
Nå har mannen kjørt rundt på seks forskjellige butikker og lett etter eplepærer. INGEN som har det. Har lyst til å grine.![]()
Hva er det?Jeg trøkka akkurat inn en Draumur - LYKKE!!! Pleier ikke å gi etter, men i dag måtte jeg bare![]()
Hva er det?![]()
Jeg har skikkelig lyst på gulerøtter! De er jo på sitt beste nå framover, men jeg blir skikkelig dårlig når jeg spiser de![]()
Ånei - hvordan dårlig da? Det er kjedelig når du har så lyst på... typisk!
Å Gud da er altså hele vitsen for meg å aldri smake på den, for da blir jeg hektet selv!Det er favorittsjokoladen - melkesjokolade med salt lakris inni... Har helt dilla ;-P Ganske ny...
Jeg var på butikken ista og måtte kjøpe en for å prøve etter jeg leste deg skrive om den, og ohh lord!! Akkuratt spist en og jeg har bare lyst til å løpe på butikken å kjøpe en til! Haha den var farlig god den!Jeg trøkka akkurat inn en Draumur - LYKKE!!! Pleier ikke å gi etter, men i dag måtte jeg bare![]()
Å nei ikke si det a!Jeg var på butikken ista og måtte kjøpe en for å prøve etter jeg leste deg skrive om den, og ohh lord!! Akkuratt spist en og jeg har bare lyst til å løpe på butikken å kjøpe en til! Haha den var farlig god den!
Den anbefales altså! Har så lyst på en til men orker ikke fikse meg da håret er vått, sminket og bh er av og onepiecen er på! Ikke har jeg en mann som hadde giddi å dratt på butikken for meg uansett hvor mye jeg hadde mast...Å nei ikke si det a!fader altså! Må på butikken jeg nå. Ikke hatt lyst på sjokkis på 11 uker jeg
![]()
Ja! Helst blandet med farris, nomnomDenne her er altså så god!!