Hva fyser du på? :)

Huff... Tanta mi måtte lukte på nylagt asfalt (heldigvis ikke sleike på den) hver dag. Var bra for henne at de la et langt veistrekke i nærheten så hun slapp å dra så langt :p
Det er så rart!!!! :p hva er det kroppen trenger da tro?
 
Jeg trøkka akkurat inn en Draumur - LYKKE!!! Pleier ikke å gi etter, men i dag måtte jeg bare :dead::D
 
Jeg har skikkelig lyst på gulerøtter! De er jo på sitt beste nå framover, men jeg blir skikkelig dårlig når jeg spiser de:(
 
Akkurat nå:
Julekake (uten rosiner) med smør, majones og morrpølse!
Seriøst; morrpølse!!!! Hadde jeg skulle pakket fødebag i dag, hadde det lett havna en pakke morrpølse oppi den. Med boller.
 
Jeg trøkka akkurat inn en Draumur - LYKKE!!! Pleier ikke å gi etter, men i dag måtte jeg bare :dead::D
Jeg var på butikken ista og måtte kjøpe en for å prøve etter jeg leste deg skrive om den, og ohh lord!! Akkuratt spist en og jeg har bare lyst til å løpe på butikken å kjøpe en til! Haha den var farlig god den!
 
Jeg var på butikken ista og måtte kjøpe en for å prøve etter jeg leste deg skrive om den, og ohh lord!! Akkuratt spist en og jeg har bare lyst til å løpe på butikken å kjøpe en til! Haha den var farlig god den!
Å nei ikke si det a! :p fader altså! Må på butikken jeg nå. Ikke hatt lyst på sjokkis på 11 uker jeg :p
 
Å nei ikke si det a! :p fader altså! Må på butikken jeg nå. Ikke hatt lyst på sjokkis på 11 uker jeg :p
Den anbefales altså! Har så lyst på en til men orker ikke fikse meg da håret er vått, sminket og bh er av og onepiecen er på! Ikke har jeg en mann som hadde giddi å dratt på butikken for meg uansett hvor mye jeg hadde mast...
 
Denne her er altså så god!!
 

Vedlegg

  • 1438714689890.jpg
    1438714689890.jpg
    50,3 KB · Visninger: 17
Back
Topp