Hva fyser du på? :)

Egentlig ingenting!kan hende j plutselig får lyst på et glass melk eller at jeg må ha ost osv.men d varierer veldig!
 
Leverpostei og brunost! :D
Nam! Jeg har alltid hatt lite jern i kroppen, så merker behovet for jernrik mat godt når jeg er gravid :)
 
Ja, det har jeg også tenkt på. Er nok noe i det. Ikke så ofte man ser gravide nå til dags ligge langflate og slikke betong. :p

Er det pica du tenker på?
Mener at det egentlig er en spiseforstyrrelse som egentlig rammer barn oftest, men at noen gravide også får det. Og at teoriene rundt er veldig mange, men ingen helt vet hva som skjer...
Tror kanskje at de som rammes ofte får fortere hjelp nå enn tidligere, så det er kanskje mindre opplagt hvor vanlig det egentlig er?
 
Har ikke en spesiell ting, bortsett fra røde druer. :) Får som regel bare akutt lyst på NOE og da er det bare det som gjelder. :p
 
Føler det er flere historier fra "før i tida" om sære cravings. Har lurt på om det kanskje er pga noe vitaminmangel og dårligere/mer fattigslig kosthold?
Ja! Også var det jo ikke så masse å velge i! Eller, mer enn kull da men! Haha!
 
Dundersalt!!!! :D
 
Nå har mannen kjørt rundt på seks forskjellige butikker og lett etter eplepærer. INGEN som har det. Har lyst til å grine. :(
 
Har så sykt lyst på fisk hele tiden.. :s :p hadde det ikke vært for at tørrfisk lukter så utrolig forferdelig så hadde jeg sikkert knaska det dagen lang :p

Ellers sunne sure ting, som appelsin/juice, og iskalde druer.. :p

Har fått helt avsmak på godteri og brus :/ :p
 
Har så sykt lyst på fisk hele tiden.. :s :p hadde det ikke vært for at tørrfisk lukter så utrolig forferdelig så hadde jeg sikkert knaska det dagen lang :p

Ellers sunne sure ting, som appelsin/juice, og iskalde druer.. :p

Har fått helt avsmak på godteri og brus :/ :p
 
Haha, ja, er vel en 4 timer eller noe. :p Hadde mannen tilbydd seg, hadde jeg ikke takket nei da. :p

Ikke sikkert du har lyst på dem når han kommer hjem med dem da ;)

Men sjekk sånne innvandrerbutikker :) de har mye frukt ;) og sist jeg var innom en sånn hadde de jammen meg rekechips! Jeg var i himmelen!
 
Ikke sikkert du har lyst på dem når han kommer hjem med dem da ;)

Men sjekk sånne innvandrerbutikker :) de har mye frukt ;) og sist jeg var innom en sånn hadde de jammen meg rekechips! Jeg var i himmelen!
Ååh, ja!! Det skal jeg gjøre i morra! Takk for tips! :D Mmm, rekechips, troe jeg må se etter det og! :D
 
Ja! Også var det jo ikke så masse å velge i! Eller, mer enn kull da men! Haha!
Huff... Tanta mi måtte lukte på nylagt asfalt (heldigvis ikke sleike på den) hver dag. Var bra for henne at de la et langt veistrekke i nærheten så hun slapp å dra så langt :p
 
Back
Topp