Hva er det dere craver??

Jeg MÅ ha røde druer!

Og alt med brun saus er godt for tiden!
Jeg elsker brunsaus, men har enda ikke klart å knekke koden for den beste brunsausen enda. Så det er liksom luksus man får servert til andre:hilarious:
 
Jo pelsen lukter sååå godt. Hun var hos bestemora i helga og jeg misstenker hun dusjer hunden hver gang:Heartred (er egentlig ikke fan av å dusje hund for ofte mtp fettlaget i pelsen og at jeg har utehund, men hun er ikke såå ofte der)
Nommin❤️Dusjer hunden oftere om sommeren. Men det er også fordi han får eksem, slik at jeg prøver å holde det rent. Men sjeldent med såpe da☺️
 
Nommin❤️Dusjer hunden oftere om sommeren. Men det er også fordi han får eksem, slik at jeg prøver å holde det rent. Men sjeldent med såpe da☺️
Joda sommer er jo greit da, men vinter skal frøkna mi holde ute både snø og vind (hun er i hundegård når vi er borte) og uten fettlag i pelsen funker det dårlig.
 
Joda sommer er jo greit da, men vinter skal frøkna mi holde ute både snø og vind (hun er i hundegård når vi er borte) og uten fettlag i pelsen funker det dårlig.
Ja, da må en passe på ja! Min hund ligger under pledd store deler av vinteren:hilarious:han har kort pels og svært lite under på magen. Så han er en frossenpeis:hilarious:
 
Nå har hvite kakemenn kommet i butikken og de craver jeg HVER dag :bag: ikke bra. Hjelper liksom ikke å ta et eple eller en selleristang mot suget:shifty:
 
Må jo selvfølgelig vurdere rasen litt også ja:happy: koselig med frossen peiser også da, når de kommer og skal snylte varme:hug003
Ja, han ligger alltid ved siden av meg. Elsker å sole seg, så selv nå når solen skinner inn så legger han seg der.
 
Back
Topp