Den der er skikkelig snacks og er litt salt, så det passer braOi elsker jo riskaker. Skal prøve sånn ogsåkvalmen gir seg liksom hvis jeg får spis noe.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den der er skikkelig snacks og er litt salt, så det passer braOi elsker jo riskaker. Skal prøve sånn ogsåkvalmen gir seg liksom hvis jeg får spis noe.

Jeg elsker brunsaus, men har enda ikke klart å knekke koden for den beste brunsausen enda. Så det er liksom luksus man får servert til andreJeg MÅ ha røde druer!
Og alt med brun saus er godt for tiden!

Hmmm, lukta ikke noe godt andre plasser da?Ikke popcornluktet ikke akkurat blomster der nei.

De er kjempegode!!Kjøp en pose med sånn tunnbrød med salt fra mörsjödeli, og legg i en matboks. De er gode, metter litt også. Har dem på Meny.
Malamute. 35 kg kjærlighetHahahah! Hva slags hund har du?
Min er tibbe og papillon mix![]()
Aldri hørt om men skal se etter demKjøp en pose med sånn tunnbrød med salt fra mörsjödeli, og legg i en matboks. De er gode, metter litt også. Har dem på Meny.
elsker å prøve nye tingSmeltMalamute. 35 kg kjærlighet![]()

Jo pelsen lukter sååå godt. Hun var hos bestemora i helga og jeg misstenker hun dusjer hunden hver gangHmmm, lukta ikke noe godt andre plasser da?![]()
(er egentlig ikke fan av å dusje hund for ofte mtp fettlaget i pelsen og at jeg har utehund, men hun er ikke såå ofte der)Åja, og hun er en fanghundSmelt![]()
mor si storpie!KoseklumpÅja, og hun er en fanghundmor si storpie!
NomminJo pelsen lukter sååå godt. Hun var hos bestemora i helga og jeg misstenker hun dusjer hunden hver gang(er egentlig ikke fan av å dusje hund for ofte mtp fettlaget i pelsen og at jeg har utehund, men hun er ikke såå ofte der)
Håhåhå ikke si noe du blir å angre på!! Men klart dere skal få se snuppa miKoseklumpStemmer for masse bilder inne på skjult!!
ca 1000 innlegg igjen.Joda sommer er jo greit da, men vinter skal frøkna mi holde ute både snø og vind (hun er i hundegård når vi er borte) og uten fettlag i pelsen funker det dårlig.NomminDusjer hunden oftere om sommeren. Men det er også fordi han får eksem, slik at jeg prøver å holde det rent. Men sjeldent med såpe da
![]()
Jeg elsker hunderHåhåhå ikke si noe du blir å angre på!! Men klart dere skal få se snuppa mica 1000 innlegg igjen.
Blir hund igjen når ungene blir litt eldre Syns det er viktig at unger får et godt forhold med dyr. Lærer empati og ansvarJeg elsker hunderBlir hund igjen når ungene blir litt eldre
![]()
Ja, da må en passe på ja! Min hund ligger under pledd store deler av vinterenJoda sommer er jo greit da, men vinter skal frøkna mi holde ute både snø og vind (hun er i hundegård når vi er borte) og uten fettlag i pelsen funker det dårlig.
han har kort pels og svært lite under på magen. Så han er en frossenpeis
Helt enig!!Syns det er viktig at unger får et godt forhold med dyr. Lærer empati og ansvardessuten er de jo kjempe selskap.
Må jo selvfølgelig vurdere rasen litt også jaJa, da må en passe på ja! Min hund ligger under pledd store deler av vinterenhan har kort pels og svært lite under på magen. Så han er en frossenpeis
![]()
koselig med frossen peiser også da, når de kommer og skal snylte varme
ikke bra. Hjelper liksom ikke å ta et eple eller en selleristang mot suget
Ja, han ligger alltid ved siden av meg. Elsker å sole seg, så selv nå når solen skinner inn så legger han seg der.Må jo selvfølgelig vurdere rasen litt også jakoselig med frossen peiser også da, når de kommer og skal snylte varme
![]()