Tørre brødskorper med kalkunfile 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åååååh, og jeg elsker begge deler.Det er blitt ille når man sniffer litt på hunden fordi han i forbifarten enten lukter ostepop eller chili cheese![]()
Sånne maisnøtterÅååååh, og jeg elsker begge deler.
Noen som har forslag til salt snacks å ha i veska?
Ikke ostepop i veska?Åååååh, og jeg elsker begge deler.
Noen som har forslag til salt snacks å ha i veska?

Lurer på om jeg har lyst på det i dag

Disse er kjempegode! Visste ikke at de selges i sånn pakke da!!Sånne maisnøtterfår kjøpt en liten pose ved disken på Rema blant annet!
Veeeeeldig gode! Og 50% mindre kalorier som du serDisse er kjempegode! Visste ikke at de selges i sånn pakke da!!har kun kjøpt i løsvekt.

Hahaha du ser for deg at jeg sitter på toget og knasker ostepopIkke ostepop i veska?Lurer på om jeg har lyst på det i dag
![]()

(forstå meg rett, satan det frister)Oiiii!! Den var ikke dum. Dette skal jeg prøve. Tusen takk!!Sånne maisnøtterfår kjøpt en liten pose ved disken på Rema blant annet!

Se der ja, enda en grunn til å spise deVeeeeeldig gode! Og 50% mindre kalorier som du ser![]()

Det kunne jeg ha funnet påHahaha du ser for deg at jeg sitter på toget og knasker ostepop(forstå meg rett, satan det frister)
Oiiii!! Den var ikke dum. Dette skal jeg prøve. Tusen takk!!![]()
på barneskolen når det var skoleavslutning, så hadde alle barna med seg sjokolade og smågodt...jeg hadde med potetgull eller ostepop
Ja, er jo nesten salatSe der ja, enda en grunn til å spise de![]()

VeldigJa, nestenog det er jo sunt!

kan godt innbille meg det, småhormonell og smågal 
Haha, ja det er lett å innbille seg slike ting nåVeldigkan godt innbille meg det, småhormonell og smågal
![]()
det er jo tørket maiskorn. Kan jo ikke være usunt det vel?
Altså, finnes det ikke folkeslag som lever på mais liksom? Og mais er jo en grønnsakHaha, ja det er lett å innbille seg slike ting nådet er jo tørket maiskorn. Kan jo ikke være usunt det vel?
![]()