Hva er det dere craver??

Craver nada foreløpig :(

Og var dødssulten fra eggløsning og frem til jeg fikk positiv test dagen på ikm, mens nå spiser jeg som normalt igjen. Skjønner ingenting

Foreløbig ingenting;) Men om det skulle komme, så håper jeg for guds skyld at det blir en frukt eller en grønnsak :happy090 hehe..

Sist hadde jeg dilla på fløteis... trenger vel ikke å si annet enn at jeg sprengte vektskjemaet.. heh... håper på epler, tomater og no annet sunt nå.

Ingenting foreløpig. Sist hadde jeg dilla på nugatti og pepperkaker. Hadde med tre bokser med pepperkaker på føden, i frykt for å gå tom:laughing002 håper på noe sunnere denne gangen :p

Craver nada foreløpig :(

Og var dødssulten fra eggløsning og frem til jeg fikk positiv test dagen på ikm, mens nå spiser jeg som normalt igjen. Skjønner ingenting

Hørtes veldig kjent ut. Jeg spiste masse i den perioden, men nå spiser jeg mye mindre enn til vanlig.

Julebrus :)
Street racer og Bacon king fra burger king. Altså, sistnevnte er helt latterlig crave. Jeg spiser virkelig aldri slik fastfood, men nå kan jeg spise til frokost!!

Julepostei og julebrus

Brødskive med magerost og pesto :hilarious: panikken var stor når tuben med magerost nesten var tom og jeg ikke fant den igjen på butikken!

Jeg begynte å sikle litt av reklamen for fiskars stekepanner. o_O

Back
Topp