Hva er det dere craver??

Megogmineto

Glad i forumet
Julikulene 2020
Jeg har plutselig bare MÅTTE kjøpe små cherrytomater... veit det er tidlig men er jo artig med en sånn tråd.
 
Jeg craver egentlig kun friske ting, som frukt og grønt, og di lange tynne vannisene :hilarious:
 
Alt som har med kjøtt å gjøre.. Jeg tror ikke dette blir en vegetarianer. :rolleyes:
 
Chili cheese:arghh::arghh:
 
Hittil bare søvn :hilarious:

Håper det holder seg sånn, har ikke godt av å gå opp så mye så kan heller ha svimmelhet og litt matlyst så jeg holder meg til vanlig kosthold og kanskje heller går ned :hilarious:
 
Har ikke særlig matlyst for tiden, men drikker mye vann! Tørst hele tiden. Prøver å ha med en matboks med masse deilige grønnsaker, synes det smaker langt bedre enn brød og middagsmat for tiden.
 
Vi skulle egentlig ha toåringenens favoritt, fiskeboller, men jeg ble uggen bare med tanken så droppa det :oops: får prøve igjen i morgen!
 
Jeg har ingen cravings foreløpig, hadde aldri det i de to andre svangerskapene heller. Og håper egentlig jeg slipper unna denne gangen også. Men har kjent i dag at jeg blir småkvalm så fort jeg er litt sulten. Må liksom ha mat for at det ikke skal utvikle seg
 
Jeg har ingen cravings foreløpig, hadde aldri det i de to andre svangerskapene heller. Og håper egentlig jeg slipper unna denne gangen også. Men har kjent i dag at jeg blir småkvalm så fort jeg er litt sulten. Må liksom ha mat for at det ikke skal utvikle seg
Ja det kjente jeg litt på idag. Ble uggen da jeg var på tur hjem men avskrev det litt pga det ikke var morgenkvalme. Kun det jeg har hørt om(til nå).
 
Ja det kjente jeg litt på idag. Ble uggen da jeg var på tur hjem men avskrev det litt pga det ikke var morgenkvalme. Kun det jeg har hørt om(til nå).
Jeg har vært så utrolig heldig i tidligere svangerskap, og vært veldig lite plaget av kvalme. Men noe var det, men aldri på morran. Heller når jeg var sulten, sliten, trøtt og med nr to ble jeg det ofte når jeg ammet førstemann
 
Forrige svangerskap var det Tine Iskaffe:Heartred Den cravingsen satt i hele ammeperioden også og gav seg i sommer :hilarious: Den har foreløpig ikke dukket opp igjen!
 
Back
Topp