Hva er det dere craver??

Er mest kvalm om dagen, men sure eller salte ting er det jeg har lyst på. Grønne epler, salt kjeks, og vann med MASSE kullsyre! :joyful:
 
Jeg er egentlig en skikkelig godtemoms, men i dag da jeg skulle handle mat til nattevakt så endte jeg kun opp med frukt :hilarious::hilarious:så jeg går ut ifra at jeg muligens får en litt sunnhetscraving, noe som går heeeelt fint :D
 
Oh, nå har jeg skikkelig cravings etter nybakt foccacia med ruccola, fetaost, oliven og tomater!
(ps: jeg liker ikke tomat....)
 
Ååååååh. Jeg blir så sulten av å lese postene dine!! Jeg skal rett på butikken nå og HAMSTRE leverpostei og foccacia!
Jeg sendte melding til mannen min, så han stikker innom butikk på vei hjem, jeg er så uggen at jeg klarer ikke en ting. Ble utslitt av å lage milkshake for flere timer siden, skulle tro jeg hadde shaket den for hånd.
 
Jeg sendte melding til mannen min, så han stikker innom butikk på vei hjem, jeg er så uggen at jeg klarer ikke en ting. Ble utslitt av å lage milkshake for flere timer siden, skulle tro jeg hadde shaket den for hånd.
Hahahah seriøst. Pga jeg snakket om rosa litago?? Men milkshake er jo nesten det beste som fins. Spesielt med banansmak.

Men må nok pent møte kjæresten på butikken nå for å handle. Oii når jeg tenker pver, så frister det med pølse og potetmos til middag!
 
Hahahah seriøst. Pga jeg snakket om rosa litago?? Men milkshake er jo nesten det beste som fins. Spesielt med banansmak.

Men må nok pent møte kjæresten på butikken nå for å handle. Oii når jeg tenker pver, så frister det med pølse og potetmos til middag!
Jepp, helt seriøst. Tok litt av, ca 7,5 dl milkshake..
Yes she did!
Jeg lager grisego milkshake :cool14
 
Last edited:
Hahah liker veldig veldig mye!! Hvilken smak?? Og brukte du blender?
Bruker blender ja. Vaniljeis, en espressoshot, melk og sukkerfri salt karamellsaus ble dagens:love7
 
Jeg craver alt føler jeg, gjerne usunt.. men spesielt salami selvfølgelig :p
 
Det ble foccacia med alt jeg nevnte tidligere + kylling og currymayo, MEN etter å ha tatt den første biten kjente jeg veldig på at oliven ikke var innafor. Spydde som en gris.
Men alt det andre var digg!
 
Det ble foccacia med alt jeg nevnte tidligere + kylling og currymayo, MEN etter å ha tatt den første biten kjente jeg veldig på at oliven ikke var innafor. Spydde som en gris.
Men alt det andre var digg!
Beklager å si dette men postene dine gjøe dagen min så mye bedre. Så synd at dagen din ble dårligere da:p
God bedring :Heartred
 
Har ingen cravings og det er kanskje like greit. Har diabetes som gjør at jeg må holde meg unna de fleste karbohydratene. Strever veldig med blodsukkeret om dagen, blir før høyt og det er ikke bra for lille frø. :/
 
Back
Topp