Jo, gjør det ikke det da? Grønnsaker er veldig godt for kroppen i disse tiderAltså, finnes det ikke folkeslag som lever på mais liksom? Og mais er jo en grønnsak![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, gjør det ikke det da? Grønnsaker er veldig godt for kroppen i disse tiderAltså, finnes det ikke folkeslag som lever på mais liksom? Og mais er jo en grønnsak![]()

Jeg vet om en annen ting du kan ha i veska di! Sånn riskaker. Den blå typen! Skal finne et bilde for kommer jo ikke på navnet. Den redder ofte dagene mine når jeg er kvalm!Åååååh, og jeg elsker begge deler.
Noen som har forslag til salt snacks å ha i veska?
Jaaaa, det er bra for babyenJo, gjør det ikke det da? Grønnsaker er veldig godt for kroppen i disse tider![]()

Stemmer detJaaaa, det er bra for babyen![]()

Det er blitt ille når man sniffer litt på hunden fordi han i forbifarten enten lukter ostepop eller chili cheese![]()

Ikke verst å ha hunder som lukter så godtJeg synes potene til hunden lukter popcorn![]()

Ikke verst å ha hunder som lukter så godt![]()

HahahaHaha, ikke sant! Han lukter godt helt til han åpner kjeften, da brekker jeg meg![]()
Den ånden er nok ikke så god nei!Oi elsker jo riskaker. Skal prøve sånn også@Sjokolade
Denne!!!![]()

kvalmen gir seg liksom hvis jeg får spis noe.Popcorn!?! Haha hva??Jeg synes potene til hunden lukter popcorn![]()

jeg må hjem og sniffe potene til min hund.Popcorn!?! Haha hva??jeg må hjem og sniffe potene til min hund.

Kjæresten blir å tro det har rabla for megGjør det! Lukt han/hun mellom tærne![]()

oppdaterer når jeg kommer meg hjem.Nå er vi spente!!Kjæresten blir å tro det har rabla for megoppdaterer når jeg kommer meg hjem.
Ikke popcornNå er vi spente!!

luktet ikke akkurat blomster der nei.HahaIkke popcornluktet ikke akkurat blomster der nei.

Åååååh, og jeg elsker begge deler.
Noen som har forslag til salt snacks å ha i veska?
Ikke popcornluktet ikke akkurat blomster der nei.