Hva er deres modningstegn?

Sniker meg inn her en liten tur, så spennende å lese om deres modningstegn! Jeg har ikke termin før 27januar:shifty: men pga ICP så blir jeg satt igang uke 37(om jeg kommer meg så langt:rolleyes:)
Er 33+6 i dag, livmorhalsen ble målt til 1.7 for 1uke siden. De har liten tro på at jeg går til januar:nailbiting:
De siste tre dagene har jeg har helt syke stikkinger i underlivet, og det føles ut som lille persille er på tur å ramle ut, og mengde utflod er jo helt syk!! Vi venter egentlig bare på at noe skal skje, kroppen min er helt utkjørt :wtf:

Mye stikkinger i underlivet og ordentlig vondt når han beveger seg:eek:

Vært hos jordmor, 4-5 cm åpning og ble strippet ( kjenner ikke noe spess), men så lenge jeg ikke har rier eller vannavgang så hjelper ikke det :shifty: Men bestilt overtidskontroll til neste torsdag, så får bare håpe at jeg slipper å møte opp til den ..

Har så sammentrekninger nederst i livmora om dagen atte hjelp! Gruer meg nesten til ordentlige rier.

Her skjer det lite foreløpig (men er jo også 12 dager igjen til termin). Har i perioder skikkelige støt nedover, og det er ganske så ubehagelig!! Var hos fastlegen i dag, og hun ligger med hodet ned men har ikke festet seg. Har en følelse av at jeg kommer til å gå over, så det er vel bare å vente i spenning [emoji51]

Ett spm (TMI alarm!!)... Har slimproppen deres gått? Hvordan var det i så fall? Hadde akkurat veldig rar utflod...eller hva det nå var...

Vært hos jordmor, 4-5 cm åpning og ble strippet ( kjenner ikke noe spess), men så lenge jeg ikke har rier eller vannavgang så hjelper ikke det :shifty: Men bestilt overtidskontroll til neste torsdag, så får bare håpe at jeg slipper å møte opp til den ..
Oh, spennende! Håper strippingen hjelper! 4-5 cm er jo kjempe bra:D jeg lurer så fryktelig på hvordan det egentlig står til her, men jm sjekka ikke slikt her:yuck: skal ta kontakt med sykehuset på torsdag for å bestille overtidskontroll, men håper vi begge slipper den! *optimistisk*

Last edited:
Ett spm (TMI alarm!!)... Har slimproppen deres gått? Hvordan var det i så fall? Hadde akkurat veldig rar utflod...eller hva det nå var...
Ja, slimproppen gikk for to uker siden, kommet av og til litt slim i trusen etter det :D
Min slimpropp var en stor gjennomsiktig klump med litt blod inni, ganske ekkelt :yuck:

:goodnight
Oh, spennende! Håper strippingen hjelper! 4-5 cm er jo kjempe bra:D jeg lurer så fryktelig på hvordan det egentlig står til her, men jm sjekka ikke slikt her:yuck: skal ta kontakt med sykehuset på torsdag for å bestille overtidskontroll, men håper vi begge slipper den! *optimistisk*
Ja, men trenger rier eller at vannet går :wtf:
Håper vi slipper den kontrollen ja, hadde vært herlig :joyful:

38+0 og ingenting her så langt. Ikke noe mer murring en gang.
En uke til pks, så det er vel like greit.

Termin idag, og ingen særlige tegn på at fødsel er rundt hjørnet .. bare hatt litt slim i trusen på morgenen, så ble det til litt lyserosa slim og istad var det masse gul/grønt slim i trusa :yuck:Slimproppen gikk for 2 uker siden, en stor gjennomsiktig klump med litt blod inni, men kan jo være at det kommer mer av den da... Er uannsett ekkelt :eek:

Ja, slimproppen gikk for to uker siden, kommet av og til litt slim i trusen etter det :D
Min slimpropp var en stor gjennomsiktig klump med litt blod inni, ganske ekkelt :yuck:

Jeg tror faktisk at min gikk akkurat nå [emoji33]

Har hatt skikkelig menssmerter og kynnere som har kommet og gått hele dagen i dag.

Back
Topp