Hva er deres modningstegn?

Ingenting som har skjedd her heller :p sluttet å blø, selvom jeg tror det var slimproppen som kom rett før jeg la meg i går. Kan ha vært noe oppsamlet greier også, men så ut som slimproppen.
Må vel bare smøre meg med tålmodighet og håpe jeg ikke blir innlagt i morgen pga bt! Satser på romjulen nå!
Lykke til på kontroll imorgen! Merker du noe hodepine pga trykket eller generelt uvel ?
 
Lykke til på kontroll imorgen! Merker du noe hodepine pga trykket eller generelt uvel ?

Takk for det! :)
Håper han sjekker meg igjen i morra og prøver stripping igjen. Tror vel det har noe for seg :) så får vi tro det drar igang etter julemiddagen :) for de kommer ikke til å sette meg i gang siden urinen og blodprøvene er bra.

Nei føler meg egentlig ganske Ok altså. Er derfor jeg får dra hjem!
Har vondt i nakken og bihulene, men det er ikke så uvanlig til å være meg:p
 
Vært på overtidskontroll nr 2 og alt så like greit til :happy: Hadde 3-4cm og en stor ‘vannbobble’ som stod i åpningen . Hun kunne tatt vannet, men var en del fødende så hun måtte konsentrere seg om dem som allerede var i fødsel og det skjønner jeg . Fikk med klyster som jeg brukte i sted, måtte fly på do men har ikke kjent noe særlig i magen da :meh: Skal ivertfall møte opp på sykehuset på mandag kl. 08.30 for å ta vannet/ igangsetting :happy:
 
Takk for det! :)
Håper han sjekker meg igjen i morra og prøver stripping igjen. Tror vel det har noe for seg :) så får vi tro det drar igang etter julemiddagen :) for de kommer ikke til å sette meg i gang siden urinen og blodprøvene er bra.

Nei føler meg egentlig ganske Ok altså. Er derfor jeg får dra hjem!
Har vondt i nakken og bihulene, men det er ikke så uvanlig til å være meg:p
Satser på han kan gjøre det, hvis ikke kan du kanskje spørre ham? :happy: håper du rekker dessert før det starter da ;) har dere store planer ? Det er jo bra at blodprøver,urinprøver osv er bra da sånn i teorien ;)
 
Satser på han kan gjøre det, hvis ikke kan du kanskje spørre ham? :happy: håper du rekker dessert før det starter da ;) har dere store planer ? Det er jo bra at blodprøver,urinprøver osv er bra da sånn i teorien ;)

Ja han nevnte det selv i går, så vil tro han nevner det igjen i morra :)
Var ingen åpning i går som sagt, men var mykt. Så lov å håpe den behandlingen gjorde litt :p
Blør litt ennå faktisk så.. ja det er bra jeg ikke har noe alvorlig svangerskapsforgiftning eller no, men da hadde jeg vel sittet her med lillegutt allerede da:p

vi skal til min far :) nærmere sykehuset faktisk.. så kunne passet bra etter gavene eller no :p rett på sykehuset og bli født 25. :p Hehe :)
Har dere store planer?
 
Ja han nevnte det selv i går, så vil tro han nevner det igjen i morra :)
Var ingen åpning i går som sagt, men var mykt. Så lov å håpe den behandlingen gjorde litt :p
Blør litt ennå faktisk så.. ja det er bra jeg ikke har noe alvorlig svangerskapsforgiftning eller no, men da hadde jeg vel sittet her med lillegutt allerede da:p

vi skal til min far :) nærmere sykehuset faktisk.. så kunne passet bra etter gavene eller no :p rett på sykehuset og bli født 25. :p Hehe :)
Har dere store planer?
Får håpe det ja! Synes du det var vondt?
Ja, huff da hadde vel premien vært en tidligere forløsning..
Ja, stemmer for at det skjer akkuratt slik! Veldig greit å være i nærheten. Men tror du at du kanskje reiser hjem etterpå også, eller føler du at noe er i gjære ?

Vi skal til svigers, mye voksne folk men alt for mye folk for min del (og K sin del) men jeg må bare bite det i meg. Blir bra med maten :hilarious:
 
Får håpe det ja! Synes du det var vondt?
Ja, huff da hadde vel premien vært en tidligere forløsning..
Ja, stemmer for at det skjer akkuratt slik! Veldig greit å være i nærheten. Men tror du at du kanskje reiser hjem etterpå også, eller føler du at noe er i gjære ?

Vi skal til svigers, mye voksne folk men alt for mye folk for min del (og K sin del) men jeg må bare bite det i meg. Blir bra med maten :hilarious:

Ja det var litt vondt, men jeg tåler en god del når jeg motiverer meg til det :p er så klar for å få han ut, at det gikk bra! Vil tro det er verre når han faktisk klarer å få inn fingern og virkelig drar men [emoji85] Hehe ..
vi reiser nok hjem uansett, hvis alt er ferdig hos pappa ja:) hvis ikke det blir voldsomt med rier da:p men tar med bagen og alt.
snakk om 20 min ekstra kjøring.. men godt å være alene synes jeg:)

Det skjønner jeg kan bli litt stress! Har tenkt en del på det selv, om jeg skulle få før julaften. Men man får bare tenke på seg selv, etter alle har fått kose og holde litt:) de skjønner vel det :)
 
Ja det var litt vondt, men jeg tåler en god del når jeg motiverer meg til det :p er så klar for å få han ut, at det gikk bra! Vil tro det er verre når han faktisk klarer å få inn fingern og virkelig drar men [emoji85] Hehe ..
vi reiser nok hjem uansett, hvis alt er ferdig hos pappa ja:) hvis ikke det blir voldsomt med rier da:p men tar med bagen og alt.
snakk om 20 min ekstra kjøring.. men godt å være alene synes jeg:)

Det skjønner jeg kan bli litt stress! Har tenkt en del på det selv, om jeg skulle få før julaften. Men man får bare tenke på seg selv, etter alle har fått kose og holde litt:) de skjønner vel det :)
All smerte er vel god smerte når en er klar for fødsel :angelic: greit å være forberedt, håper jo dere slipper å reise hjem :oops:
Lille har høstet 3 ganger idag så jeg er jo sikker på at hun blir syk så håper alt er bra slik at vi får reist imorgen :cool:
 
All smerte er vel god smerte når en er klar for fødsel :angelic: greit å være forberedt, håper jo dere slipper å reise hjem :oops:
Lille har høstet 3 ganger idag så jeg er jo sikker på at hun blir syk så håper alt er bra slik at vi får reist imorgen :cool:

Absolutt :) ønsker meg fødsel snart nå ja.. selvom 2018 hadde vært best når termin er på den siden, men orker ikke mer bt og hovne bein osv.

Såpass ja! Ja får tro dere får kommet dere avgårde, slik at det blir litt julemat :) Håper vi får litt av det også :p Hehe :)
 
All smerte er vel god smerte når en er klar for fødsel :angelic: greit å være forberedt, håper jo dere slipper å reise hjem :oops:
Lille har høstet 3 ganger idag så jeg er jo sikker på at hun blir syk så håper alt er bra slik at vi får reist imorgen :cool:

Vi kom oss hjem :) BT hadde gått litt ned, så da ble det ingen lege og stripping :/ litt dumt! Men kanskje vi holder over nyttår da! Skal holde ei uke til evt :)
 
Får noen tak som krever at jeg må stå rolig og puste meg gjennom. Dette skjer ikke regelmessig. Altså, kjære lille baby. Ikke bestem deg for å vise hvem som er sjefen ved å melde din ankomst idag.
 
Denne berømte slimproppen.. kommet noe tre dager på rad nå. Skikkelig snørrklyse. Er det noe på gang da når man er såpass på vei? Stikker grådig ned mot åpningen og trekker seg sammen nederst i magen samtidig. Og han beveger seg en del
 
Absolutt :) ønsker meg fødsel snart nå ja.. selvom 2018 hadde vært best når termin er på den siden, men orker ikke mer bt og hovne bein osv.

Såpass ja! Ja får tro dere får kommet dere avgårde, slik at det blir litt julemat :) Håper vi får litt av det også :p Hehe :)
Skjønner godt du er rimelig lei med de symptomene ja. Merker selv hvor mye enklere alt er uten magen, hodepine og ødemer overalt. Ser ut som om vi kommer oss avgårde ja.
 
Mye press bak og `tyngdefølelse` i magen og underlivet. Av og til vondt i korsryggen. Litt blodblandet slim. Litt mensmurringer som kommer og går. Men nå er det snart slutt forhåpentligvis, igangsetting i morgen :nailbiting:

Lykke til uansett :) blir godt å bli ferdig vil jeg tro :)
 
Mye press bak og `tyngdefølelse` i magen og underlivet. Av og til vondt i korsryggen. Litt blodblandet slim. Litt mensmurringer som kommer og går. Men nå er det snart slutt forhåpentligvis, igangsetting i morgen :nailbiting:
Lykke til i dag! :)
 
Mye press bak og `tyngdefølelse` i magen og underlivet. Av og til vondt i korsryggen. Litt blodblandet slim. Litt mensmurringer som kommer og går. Men nå er det snart slutt forhåpentligvis, igangsetting i morgen :nailbiting:
Lykke til! Ble det igangsetting ?
 
Back
Topp